Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag39°28°
9,4

Zoals de naam Steigenberger Aqua Magic Hotel (Hurghada) al doet vermoeden is dit hotel een groot waterparadijs. Hier geniet je bovendien van kwalitatief goed eten en voldoende privacy. Er is zoveel te doen in de omgeving aan excursies dat je bijna niet kunt kiezen: duiken, snorkelen, de woestijn in of een stedentrip. Wat kies jij?

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Tjingo

2 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in het Nederlands

Goed hotel

Verhalleman
29-3-2019

Goed weliswaar groot hotel, prima serviceGoed personeel behalve aan de lobby hadden ze vaak moeite met de communicatie> Engels i.Het eten was lekker maar persoonlijk was in het wel moe na 8 dagen zou geen 14 dagen altijd hetzelfde willen eten , veelal altijd hetzelfde Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in welness : niet in het hotel doen !! Zelf ben ik geweest voor een gezichtsbehandeling i.p.v. rustgevend en goed was het een marteling !!!In een vuil kamertje in het kapsalon werd ik gedumpt met een oppervlakte van ongeveer 1,5x2,5 waar 2 behandeltafels tegen elkaar stondenVakkennis is gelijk aan -10Buiten het hotel heerlijk een Cleopatra behandeling gehad —-> aanrader!!!Zwembaden heel proper

Gereisd Alleenreizend in maart 2019

Fantastisch! een echte aanrader!

Nathalie
28-3-2016

Het was onze 8e keer in Egypte en dit is het beste hotel dat we al gehad hebben! Mooie ruime, propere kamers met ruime badkamer. Heel lekker eten met veel variatie in het buffetrestaurant. Het à la carte restaurant is het beste dat we al gehad hebben, zowel in Turkije, Egypte,... Dit is echt top! Verschillende (verwarmde) zwembaden, steeds keuze of je rust wilt of niet. Het ligt niet aan het strand maar het is gewoon de straat over steken en daar staan ze met golfkarretjes te wachten om je naar het strand te brengen. Te voet sta je er in 10min. In de straat zijn ook verschillende winkeltjes, bars en restaurants. Ook kun je dagelijks gratis de shuttle bus nemen naar het centrum van Hurghada.

Gereisd Alleenreizend in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Hardlooppaden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.