Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

9.4Fenomenaal

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Zoals de naam Steigenberger Aqua Magic Hotel (Hurghada) al doet vermoeden is dit hotel een groot waterparadijs. Hier geniet je bovendien van kwalitatief goed eten en voldoende privacy. Er is zoveel te doen in de omgeving aan excursies dat je bijna niet kunt kiezen: duiken, snorkelen, de woestijn in of een stedentrip. Wat kies jij?

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Saffier Vakantie

815 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• 2017
    10Carola van den Broek15-03-2017

Erg mooi en goed hotel

Ik kan niets slechts over dit hotel bedenken. Prima personeel, kamers en een superleuk animatieteam. Dit team is er voor elke leeftijd, van de kinderen tot de ouders die grootouders. Echt fantastisch. Ik zal dit hotel zeker aanraden aan anderen. Jullie zijn toppers die mij een geweldige vakantie hebben laten ervaren.

• Oude reviews

9Tiffany Leemans18-02-2015

Geweldig hotel !

Steigenberger is al een goede keten op zich, maar dit hotel is dik in orde. Zowel in het buffetrestaurant als de a la carte restaurants is het zeer lekker eten. Een aanrader is het Sky restaurant! Zeer vriendelijk personeel, mooie ruime kamers, verschillende zwembaden (in bepaalde periode sommige verwarmd zelfs), ideaal voor gezinnen met het aqua park, maar ook het zwembad on the roof aanrader voor wie rust wilt (18+) met prachtig uitzicht. Gratis shuttle naar het centrum, strand op wandelafstand en rondom hotel ook winkeltjes. zeker een aanrader!!!

• 9Desiree Heijstraten11-01-2015

Heerlijke vakantieplek voor jong en oud!

Wij hebben een gezin met jonge kinderen en oudere kinderen,eris in dit heerlijke hotel voor ieder wat wils,voor de kleintjes een piraten schip en voor de oudere super gave glijbanen.Bij aankomst zijn we heel gezellig en fijn ontvangen door de gastvrouw met de naam Charlotte,mede door haar hebben we een heerlijke vakantie gehad,iedere dag kwam ze ons even opzoeken of alles naar wens was en we hoefden maar iets te vragen en ze had het al geregeld.Al het personeel is zeer attend en professioneel.Het eten was in een woord goed.Oud en nieuw was een fantsstisch feest kosten nog moeite werden gespaard.Kortom een heerlijke vakantie,we komen zeker terug!

Traveltroef

16 tips over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• corinapalinckx, 15-07-2014

Geen nood als je iets tekort komt aan koek en snoep, pampers, zonnebrand. De winkeltjes en apotheek zijn goed voorzien van dit soort spullen en niet al te gekke prijzen voor een resort. Je hoeft er in elk geval niet voor naar Hurghada centrum te reizen.

• Corina, 15-07-2014

Geef je kindjes echt waterschoentjes aan. Dit helpt tegen de gladde tegels en tegen het verbranden van de voetjes want let op de tegels zijn echt kokend heet langs het zwembad. Ook handig voor in de zee want daar liggen in het begin veel stenen.

• van de winckel, 07-09-2014

pluspunt zijn de ruime kamers.

19 vragen over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• O. Volwater, 26-04-2019

Tennisbanen

Zijn de 2 tennisbanen voorzien van verlichting zodat er in de winteravonden gespeeld kan worden?

• Jolanda, 07-08-2018

Lange broek

Is het voor de heren verplicht om een lange broek te dragen in het buffet restaurant

• Jolanda, 03-08-2018

Eten

Is het voor de mannen verplicht om in het buffet restaurant een lange broekje dragen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats