Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

9.4Fenomenaal

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Zoals de naam Steigenberger Aqua Magic Hotel (Hurghada) al doet vermoeden is dit hotel een groot waterparadijs. Hier geniet je bovendien van kwalitatief goed eten en voldoende privacy. Er is zoveel te doen in de omgeving aan excursies dat je bijna niet kunt kiezen: duiken, snorkelen, de woestijn in of een stedentrip. Wat kies jij?

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Saffier Vakantie

815 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• 9Ezra steggink19-10-2019

Super hotel

Nu met de hele families (13 personen) geweest met en zinder kindred. Voor min 2e Kerr in het hotel en een aanrader! Good eten, schooner en vriendelijk. Allen problem geras met de receptive due Wilde de man van mijn zus ( egyptenaar) niet I het hotel laten ( tegen betaling) west canales beloved en toezeggen en zohra ze western day het on een egyprenaar gaat aangeven vol te kitten ook al is er volgens de site plek. Jammer dat afgunst jonze families vakantie niet complete heft kunnen maken. Gelukkig was de rest weer super en misschien Kent er not een 3e Kerr voor mij en mij Richter.

• 8Jansen03-08-2019

Goedd

Voor moeilijke eters is het niks. Geen variatie. Ontbijt prima. Als je excursies boekt moet je boeken bij dutch guide hurghada. Handoeken worden iedere dag verschoond, er staat op het bordje bij de douche hoe en wanneer ze verschoont worden. Kamer en hotel is zeer schoon. Als je vriendelijk bent tegen de obers lopen ze hard genoeg voor je drinken. Verder een top vakantie gehad.

• 6fam Duymelink21-07-2019

nooit meer

We zijn nou voor de vierde keer met mijn gezinnetje in Egypte geweest en al de keren in een ander hotel verbleven. O maar wat is dit hotel ons toch tegen gevallen zeg de kamer viel ons tegen met geen mooi uitzicht. Het putje in de badkamer bleef maar stinken werd helemaal niks aangedaan de airco bleef lekken op de kamer, er werd heel slecht schoongemaakt als we gedoucht hadden en liepen daarna op blote voeten werden ze pik zwart. We kregen niet iedere dag schone handdoeken op de kamer, nou het eten was erg eentonig met weinig smaak en vaak het zelfde en het was niet warm genoeg de mensen in de eetzaal liepen net zombies rond met hun bord eten.De live muziek dat was verschrikkelijk ze kunnen echt niet zingen avonds is er vrij weinig te doen in het hotel, de lokale mensen in het hotel krijgen overal voorrang dus dit hotel was voor ons maar eenmalig want mensen er zijn echt betere hotels in Egypte met vriendelijker personeel

• 10Esther15-07-2019

Fantastisch!

In 1 woord GEWELDIG! Gisteravond terug gekomen van dit super hotel! We hebben echt een heerlijke vakantie gehad.. Alles goed geregeld zelf als je medische hulp nodig hebt.. Heerlijk eten ,super gezellig personeel altijd iets te doen. Mooi strand,boottrip naar ElGouna snorkelen en dolfijnentour is een echte aanrader! Je komt hier niks te kort.. Mensen die hier nog klagen kunnen beter thuis blijven😉

• 8Chermaine de Clerck25-06-2019

Absoluut prima maar heb voor dit geld beter gehad

Hotel is keurig en schoon. Kamer en badkamer ook. Handdoeken worden 3 keer pw verschoond. Bij niet verschonen worden de gebruikte handdoeken weer opgevouwen en op het rekje gelegd zodat je niet weet met wiens handdoek jeje nou staat af te drogen. Het eten is een beetje zoals andere resorts in Egypte. Veel keuze. A la Carte bij de italiaan was prima maar niet heel bijzonder. Wel super lekker a la carte gegeten bij het Sky restaurant. Personeel is erg vriendelijk. Gezien de glijbanen en andere attracties erg geschikt voor kinderen.
    Wij hadden de indruk dat er meer gasten waren dan beschikbare bedjes dus veel handdoeken leggers vanaf 8 uur (voor 8 uur niet toegestaan) en die vervolgens pas uren later kwamen liggen. De Wifi is erg slecht. Een appje versturen of ontvangen lukt net.

• 9Corina van Gestel06-05-2019

Nog steeds voor herhaling vatbaar

Voor de derde maal een super vakantie gehad in dit hotel. Eten was top vooral ontbijt en diner. Diner in de Palappa was wederom een aanrader. Ditmaal was het Skyrestaurant ook super. Nieuw dit keer was het reserveringssysteem in de lobby topontwikkeling. Laat zien dat ze met de tijd meegaan. Cocktails in de skybar waren minder hier was ook geen keuze maar bij de overige bars niets te klagen. Personeel altijd vriendelijk vooral Mo (Mohammed) bij het zwembad, Adel in de lobby en Ahmed en Fatma in het restaurant. Topmensen zoals het hoort. Ook een avondje naar Senso mall geweest erg massaal maar leuk om ook gezien te hebben. De supermarkt daar is niet te duur maar alleen Egyptisch geld of pinnen/creditcard. Wij vonden juist de tassenwinkel op het resort belachelijk duur. Hij bleef maar ratelen over echt leer en vroeg 45 voor een kleine tas die in de Senso 15 euro kostten. Wilde ook echt niet onderhandelen.

• 8Jan Lommen22-03-2019

Heel erg gezellig en leuk geweest

Prima hotel. Eten is ook goed met name het sky en palappa restaurant. Kinderen hebben genoten van de glijbanen en het piraten schip. Iedereen is vriendelijk. Het poetsen van de kamers vonden we wel iets te wensen over laten. Dat kan beter.

• 10Silvia Theunissen13-03-2019

Heerlijke vakantie

Mooi hotel.... Mooie zwembaden. Niet allemaal verwarmd. En jammer dat de lazy river Nu nog Maar 18 graden was. Maar kinderbad en "hoofd" zwembad waren 28 graden. Heerlijk. Het eten was ook goed, en ook goed warm. Alleen was het jammer dat de eetruimtes sober aangekleed waren. Iets op de muren hangen of schilderen zou al veel meer uitstralen. Dicht bij het strand. Een leuk wandelingetje erheen. Bij het strand ook gratis eten en drinken en van allerlei activiteiten. Hammam is ook een aanrader. Heerlijk onder handen genomen door Rashna en Basma. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral Sameh... De barman in de bar op het dak. Het weer was er heeeeeerlijk. Begin maart tussen de 25 en 28 graden. Zeker een aanrader😀

• 9Groep 804-03-2019

Geweldig!

Wat een mooi verblijf hebben we met ons achten gehad in Steigenberger Aqua Magic! Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede restaurants/bars, leuk entertainment en schone kamers. ! Bij de ingang van het restaurant zitten mannen die excursies aanbieden. Ondanks hun vriendelijke benadering proberen ze de toeristen een veel te hoge prijs te berekenen. Door problemen met de pinautomaat in het hotel, kwam ik er per toeval achter dat de verkoper een eigen koers hanteerde waardoor ik ruim €30,00 benadeeld zou worden. Toen ik de verkoper daarop aansprak verdween helaas de vriendelijkheid. Met 8 pers op 4 quads in de woestijn, een korte kamelenrit en een bezoek aan de Bedoeïenen incl. sjaals en brillen kost in het hotel €270,00. De excursie duurt 3 uur. We hebben de excursie uiteindelijk via internet met creditcard geboekt. Een aanrader! We kregen de excursie met 8 quads voor €135,00 incl. gratis haal- en brengservice!

• 2018
    9Arno Saarloos25-11-2018

Een super mooi en vooral een goed hotel.

Echt een super mooi en goed hotel.Personeel is super attent en vriendelijk.Kamers worden super netjes onderhouden. Het eten is echt fantastisch zeer gevarieerd. Het enige min puntje is het animatie team,dat kan echt beter en zeker voor een 5 x hotel.Mensen die wat te klagen hebben over dit hotel moeten gewoon gezellig thuis blijven,want die klagen naar alle waarschijnlijkheid over alles in het leven.Heb intussen al heel wat landen en hotels bezocht maar dit hotel staat op nummer 1 bij mij.Ook een aanrader is om met de quad de woestijn in te gaan en dan de middag Tour,wat een belevennis is dat.

Traveltroef

16 tips over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• corinapalinckx, 15-07-2014

Geen nood als je iets tekort komt aan koek en snoep, pampers, zonnebrand. De winkeltjes en apotheek zijn goed voorzien van dit soort spullen en niet al te gekke prijzen voor een resort. Je hoeft er in elk geval niet voor naar Hurghada centrum te reizen.

• Corina, 15-07-2014

Geef je kindjes echt waterschoentjes aan. Dit helpt tegen de gladde tegels en tegen het verbranden van de voetjes want let op de tegels zijn echt kokend heet langs het zwembad. Ook handig voor in de zee want daar liggen in het begin veel stenen.

• van de winckel, 07-09-2014

pluspunt zijn de ruime kamers.

19 vragen over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• O. Volwater, 26-04-2019

Tennisbanen

Zijn de 2 tennisbanen voorzien van verlichting zodat er in de winteravonden gespeeld kan worden?

• Jolanda, 07-08-2018

Lange broek

Is het voor de heren verplicht om een lange broek te dragen in het buffet restaurant

• Jolanda, 03-08-2018

Eten

Is het voor de mannen verplicht om in het buffet restaurant een lange broekje dragen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats