Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

9.4Fenomenaal

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Zoals de naam Steigenberger Aqua Magic Hotel (Hurghada) al doet vermoeden is dit hotel een groot waterparadijs. Hier geniet je bovendien van kwalitatief goed eten en voldoende privacy. Er is zoveel te doen in de omgeving aan excursies dat je bijna niet kunt kiezen: duiken, snorkelen, de woestijn in of een stedentrip. Wat kies jij?

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Saffier Vakantie

814 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• 9Jasper19-09-2019

Topvakantie!

Heerlijk hotel! Het resort voelt heel intiem en gezellig ondanks de bijna 800 kamers. Ideaal hotel om naartoe te gaan als je met een gezin bent en samen met een baby/peuter reist. De a la carte restaurants waren erg goed en dan met name het Italiaanse Palapos restaurant. Manager Gerges en je team verzorgen je als een vorst terwijl het toch echt allemaal binnen het all-inclusive principe valt!

• 10Rebecca18-08-2019

Echt een top hotel! Wij zijn voor de 6 de keer naar Egypte geweest maar voor het eerst in dit hotel maar alles was echt top!! Het eten de kamer de service het personeel super goed geregeld!! Erg leuke animatie echt een aanrader!! Wij gaan hier ook zeker nog eens terug.Fantastisch gegeten in het sky restaurant was echt bijzonder goed.

• 9Dunja van raam14-08-2019

Zeer goed,mooi hotel!!

Het is een groot hotel. De zwembaden zijn allemaal schoon en netjes. Ze zijn wel streng aan het zwembad maar dat mag ook wel met zoveel mensen, zeker als het vol zit!! Het personeel is uitermate vriendelijk en doet alles voor je. Wij hebben zelf niets ondervonden van het voortrekken van " eigen volk" wij zijn niets tekort gekomen!! Het eten was bij het lopend buffet was druk, heel druk maar het is hoogseizoen dus wat verwacht je anders. De a la carte restaurants zijn goed vooral het sky restaurant is zeer aan te bevelen. Het lopend buffet is een beetje eentonig heel veel kip maar elke avond een ander thema en het was goed warm en toch voor elk wat wils..wij hebben zeker geen honger gehad!!! Ontbijt is ook prima!! Kamer is netjes en schoonmaak goed, elke dag schone handdoeken . Het matras was erg hard maar ik had bij de receptie om een andere gevraagd en dat was binnen 10 minuten geregeld TOP!!dus verder heerlijk geslapen.

• 9Selma09-08-2019

Heerlijk hotel waar je niks tekort komt! Mooie kamer die goed werd schoon gemaakt. Eten is goed. Het is druk in de eetzaal maar wat wil je in het hoogseizoen? Jongen die drankjes komt brengen bij het zwembad is fantastisch. Geef hem wat fooi en de drankjes staan in de ochtend al voor je klaar. Hotel is personeel is zeer vriendelijk. Piratenboot is geweldig, vanaf je bedje kan je de kinderen goed in de gaten houden. Bij de grote zwembaden zij ze streng met de lengte. Handdoek halen ze weg voor 8 uur als je niet blijft zitten.

• 8Svm24-07-2019

Leuk voor een keer

Net terug van 2 weken vakantie op steigenberger aqua magic. We hebben enorm genoten van de vakantie. Onze kids van 8 en 6 jaar vonden het helemaal geweldig, leuke zwembaden, glijbanen en natuurlijk de piratenboot. Kamer prima, netjes en werd goed schoon gehouden. We hoorden dat de handdoeken niet dagelijks verwisseld werden, gevraagd aan de housekeeping en kregen elke dag schone handdoeken. Als je netjes en vriendelijk bent tegen het personeel krijg je net dat beetje extra! Jammer om te zien dat veel gasten onbeschoft reageren/gedragen. En tja smorgens die handdoek aan het zwembad maar dat is tegenwoordig overal, hier wel streng en voor 8 uur worden de handdoeken weggehaald als er niemand zit. Eten was minder, erg rommelig en geen duidelijke rijen. Je kunt beter 2 keer lopen dan heb je nog warm eten op je bord. Buiten het resort is niks. Het animatieteam is niet goed.Al met al een leuke vakantie maar voor ons eenmalig in deze regio.

• 7Annelies12-07-2019

Spijtiggenoeg niet meer.

Prachtig hotel, mooie zwembaden en kamers. Alleen kan je je wel afvragen of ze de hygiëne rond eten wel in acht houden. Zowel ik als mijn m'n man hadden 2 keer diaree. Als dit niet het geval was geweest, zouden we zeker terug Komen.

• 9Lageman09-07-2019

Super relaxte vakantie op een heerlijk resort.

Dit was onze eerste all-in vakantie en de eerste keer Egypte met ons gezin met 2 kids 3 en 7 jaar.

Wat een super gave vakantie hebben wij gehad. Normaal zijn wij van het kamperen. Dit maal een extra "niets" doe vakantie. perfect weer in een heerlijk klimaat. 10 dagen zon.

De zwembaden zijn goed odnerhouden, met toezicht en er is voldoende te spelen voor de kids. de piratenboot vonden ze geweldig. Ook de glijbanen zijn tof (min lengte: 120cm).

Eten erg goed, ja het blijft een eetschuur gezellig is het niet. Daarvoor kun je naar de alacarte restaurants op het complex (aanrader). Voor de lekkerste coctails ga je naar de rooftopbar. geef een paar euro fooi en je krijgt de lekkerste coctails.

Wij komen hier zeker nog eens terug

• 6Wendy kr.29-06-2019

1 keer niet meer , geen 9,7 waard!

-zeer slechte animatie in de avond, saai en slechte zangeressen er is werkelijk niks te doen. -eten is gewoon massaal en niet meer te doen je staat in lange rijen voor je eten, er zijn wel elke dag themas zoals duits, medditeraans etc. -personeel werkt zeer hard en zijn vriendelijk. -in de winkeltjes op het resort wordt je opgelicht waar je bij staat. -animatie overdag alleen bij het grote zwembad te vinden. -zeker geen 5 sterren en zeker niet fenomenaal! -kinderen en man beide ziek geweest en zo nog 2 buren. -3x weggestuurd worden bij de vraag kamer langer aan te houden want de planning was niet rond, pas om 21.00 in de avond krijg je een keer antwoord. -kamers zijn schoon,airco voldoet prima. -lokaal volk krijgt voorkeursbehandelingen, krijgen gelijk een bedje, bij het eten wordt alles geregeld krijgen gelijk wat te drinken terwijl jij erom moet smeken.

• 9Iris Stokman17-06-2019

Echt een hotel voor kinderen.

Mooi hotel. Heerlijke zwembaden. Alleen het hoofd restaurant is echt een drama! 1 grote massa. Mensen lopen nog net niet door je heen. Je moet haast naar elkaar schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan. Het eten ligt overal op de grond. Dit was echt een domper op onze verder heerlijke vakantie. Gezien de dresscode verwacht je ook wel een beetje luxe. Dat was het verre van! Weinig variatie voor kinderen qua eten. Het eten is over het algemeen bijna iedere avond hetzelfde..kippenpootjes rijst, stoofvlees etc.

• 10Karina13-05-2019

Super leuk!

Begin mei in Steigenberger Aqua magic geweest met een kleuter. Super 8 dagen gehad. Het weer was heerlijk, zeker 30 graden. Aqua Magic is prachtig, wij hadden een familie kamer met een aparte slaapkamer voor kinderen. Grote badkamer en prima balkon. Wij zaten op de begane grond in gebouw 5, zodra wij de deur open deden was het nog 15 stappen naar het zwembad!! Elke dag werd de mini bar bijgevuld en onze kamer schoongemaakt en opgeruimd. Badhanddoeken service aanwezig.

Het eten was prima, elke avond een ander thema voor ieder wat lekkers. Je krijgt met een minimaal verblijf van 5 dagen 2 x tegoed voor het Ala cart restaurant, palapa en magic sky. Heerlijk gegeten! Miste bij de lunch wel een hoekje met jam, chocopasta, kaas oid. Er was wel brood en verder alleen warm eten en salade. Onze dochter had een broodje wel lekker gevonden als lunch.

Het strand is op nog geen 5 min lopen via een leuk weggetje door een mooie tuin - golf plek.

Riham El Hawari, E-Commerce Manager, 11-06-2019

Dear Guest,

Thank you very much for choosing to stay with us, and thank you for sharing with us this nice review.

It is always our great pleasure to provide you with the best product and services.

We are looking forward to welcoming you back in the nearest future.

Sincere regards,

Traveltroef

16 tips over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• corinapalinckx, 15-07-2014

Geen nood als je iets tekort komt aan koek en snoep, pampers, zonnebrand. De winkeltjes en apotheek zijn goed voorzien van dit soort spullen en niet al te gekke prijzen voor een resort. Je hoeft er in elk geval niet voor naar Hurghada centrum te reizen.

• Corina, 15-07-2014

Geef je kindjes echt waterschoentjes aan. Dit helpt tegen de gladde tegels en tegen het verbranden van de voetjes want let op de tegels zijn echt kokend heet langs het zwembad. Ook handig voor in de zee want daar liggen in het begin veel stenen.

• van de winckel, 07-09-2014

pluspunt zijn de ruime kamers.

19 vragen over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• O. Volwater, 26-04-2019

Tennisbanen

Zijn de 2 tennisbanen voorzien van verlichting zodat er in de winteravonden gespeeld kan worden?

• Jolanda, 07-08-2018

Lange broek

Is het voor de heren verplicht om een lange broek te dragen in het buffet restaurant

• Jolanda, 03-08-2018

Eten

Is het voor de mannen verplicht om in het buffet restaurant een lange broekje dragen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats