Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag41°29°
9,5

Zoals de naam Steigenberger Aqua Magic Hotel (Hurghada) al doet vermoeden is dit hotel een groot waterparadijs. Hier geniet je bovendien van kwalitatief goed eten en voldoende privacy. Er is zoveel te doen in de omgeving aan excursies dat je bijna niet kunt kiezen: duiken, snorkelen, de woestijn in of een stedentrip. Wat kies jij?

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

73 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in het Nederlands

Slecht, bedoeld voor lokale bevolking

Frank Van Baal
10-6-2019

Als koppel, alleen reizend, ouder echtpaar of jongere ben je hier NIET welkom. Je wordt echt overal weg gekeken. Manager gaf toe op 10.06.2019 dat het een familie hotel is wat niet geschikt is voor koppels. Heb je dus ergens een probleem mee dan is het jou probleem. Letterlijke woorden. Strand is heel klein , is sinds januari door 2 gedeeld. Staat nergens maar nu moeten zon 2500 gasten op 250 strandbedjes. Adult pool zit vol met aso Egyptenaren met eigen muziek. Peuken roken in bad en drank. Iedere Egypte naar wordt bediend behalve jij. Eten kan beter. Zee is vies Strand vol met rommel. Zwembad mooi maar te vol. Hooguit 3 sterren waard. Zeker afknapper. Dont go.

Perfecte service van super vriendelijke mensen !

J. Moratis
24-5-2019

Voor de 5 de maal in Steigenberger Aqua Magic geweest en alweer van een perfecte vakantie genoten met een meer dan perfecte service ! Vorige keren waren wij niet zo tevreden van het Italiaans restaurant Palappa, maar nu was het super ! Er is nl. een nieuwe kok, Mohamed Radwan en die geeft echt wel een meerwaarde aan het restaurant! Het Sky-restaurant vonden we dan de vorige keren weer beter. Hier was de service en de sfeer toch veel beter onder leiding van Walid. Het eten was wel ok. In het main restaurant Magic Flavors doen alle mensen er alles aan om je te helpen. Ik heb nl. een allergie voor knoflook en er werd steeds gevraagd wat ik wou en dit werd dan voor mij gemaakt zonder knoflook. Al bij al dus een prima hotel met een zeer goede service en vriendelijk personeel. Wij tellen in ieder geval al af naar ons 6de bezoek.

Riham El Hawari, E-Commerce Manager, 11-6-2019

Dear Guest,

Thank you very much for choosing to stay with us, and thank you for sharing with us this nice review.

It is always our great pleasure to provide you with the best product and services.

We are looking forward to welcoming you back in the nearest future.

Sincere regards,

Goeie last minute aanbiedingen

Guido
16-5-2019

Voor iedereen een plekje in dit mooie complex. Maar zoals overal verslijten dingen maar deze is men aan het vervangen zonder dat je er als gast iets van merkt

Gereisd Met partner in mei 2019
Riham El Hawari, E-Commerce Manager, 11-6-2019

Dear Guest,

We are looking forward to welcoming you back in the nearest future.

Sincere regards,

Preisdaler

Super! Zeker nog keer terug gaan

Stacey
12-5-2019

Voor de eerste keer samen met m’n vriend naar Egypte geweest! Hotel kregen wie via iemand als aanrader en daar is niks aan gelogen! Wat een super hotel! Groot en schoon resort. Ik ben zelf niet de makkelijkste eter maar iedere avond was er een ander thema in het restaurant waardoor er voor ieder wat wils was. Ontbijt en diner waren top iedere ochtend. Lunch was overigens ook prima. De mini bar op de kamer hoorde ook bij de all in water, cola en sap werd ook netjes iedere dag aangevuld. Kamers werden iedere dag gedaan als je dat wou. Zijn zelf 1 avond naar hurghada centrum geweest naar serrington street maar naar een half uur weer de eerste beste taxi gepakt voelde ons niet helemaal veilig.. in het resort zijn ze super vriendelijk maar daar buiten niet zo. Van de 3 al le cart restaurants vonden we pallapo het best! Bij de skybar in 30 min 2 maaltijden dat was jammer. Ik zou zeker hier terug komen hotel wordt goed schoon gehouden met alle

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch hotel

Secretin cindy
9-4-2019

Het was een fantastisch hotel met super vriendelijk personeel. Een aanrader voor iedereen het eten was super lekker Heel propere kamers en badkamers

Gereisd Met partner in november 2018

Heerlijk ontspannen en geniete van de zon

Yvonne Zwart
2-4-2019
  • Hotel: Groot. Resort is lang en uitgestrekt. Meerdere a la carte restaurants. 3 inbegrepen bij allin. Meerdere zwembaden die uit elkaar liggen. Waardoor drukte verdeeld is. Kinder zwembad is apart. Er is ook een kinder speeltuin. Elke avond entertainment hier zijn wij alleen niet geweest. Er zijn meerdere momenten om eten en drinken te halen. Er zitten wat winkeltjes op resort. (Man is tassen winkel geeft ook meteen toe dat tassen nep zijn en vraagt geen gekke prijzen) op 5tot 8minuutjes lopen zit een carrefour supermarkt. Waar je alles kunt halen wat je nodig hebt aan boodschappen.
  • Kamer; familiekamer. Badkamer. (De fohn is shit! Neem je eigen mee!)Slaapkamer 2persoonsbed. Huiskamer met 2 1prsbedden. Bed is hard. Ik vond kussens te plat. Mijn vriend vond ze fijn.
  • Eten; goed. Lekker. Voor ieder wat wils. Smaakt goed. Niks over te klagen. Ik ben moeilijke eter.
  • malibu, baileys =bijbetalen (6 a7 euro per drankje)
Gereisd Met partner in maart 2019

Geweldig Resort, een aanrader voor iedereen!!.

Dick Driessen
4-3-2019

Geweldig Resort, alles perfect voor elkaar!. Of het nu gaat om het eten, drinken, bediening, accommodatie, zwembaden, strand of ....etc, alles is hier toppie!!.

Gereisd Met partner in februari 2019

Heerlijke vakantie gehad!

Marco van de Wetering
27-2-2019

Mooi en leuk opgezet resort. Voldoende ligplaatsen rondom de verschillende zwembaden. Ook bij het strand is voldoende plaats te vinden. Je loopt er door een mooi aangelegde tuin rondom een golfbaan naar toe. Ruime en schone kamer met goede bedden en een fijne douche. Kwalitatief zeer goed en lekker eten. Er is voldoende keuze in het hoofd buffet restaurant en ook bij de verschillende kleinere restaurants is er voldoende keuze. Ook zit er bij het verblijf 1 x een a-la-carte diner bij in. Wij zaten bij de Italiaan (Palazza), een aanrader! Daarnaast kun je ook tussen de maaltijden door, overal verschillende tussendoortjes halen (pizza, ijsjes, broodje hamburger). Het personeel doet er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Je kunt een hele dag op je luie stoel blijven zitten en het drinken word je gebracht.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel was prima verzorgd.

Astrid
22-1-2019

Het hotel is mooi, goed verzorgd, schoon. Kamers zijn wat minder, badkamer slordig afgewerkt. Bedden zijn behoorlijk hard. De medewerkers zijn over het algemeen erg behulpzaam en vriendelijk, behalve 1 receptionist. Deze is erg chagrijnig en heeft zeer lange tenen. Het eten was goed. Gevarieerd, maar soms overgaar.

Gereisd Met partner in januari 2019

Een fantastisch hotel met een perfecte service.

J. Moratis
25-12-2018

Alles is gewoon perfect ! Het guest relation team doet er echt alles aan om je een fantastische vakantie te bezorgen. Niets is te veel gevraagd ! Een aanrader is zeker het "sky restaurant ". Het eten is er top en Walid en zijn team zorgen hier voor een méér dan aangename sfeer en een uitmuntende bediening ! Ook de "sky bar" is zo'n topper onder leiding van Walid. Wij waren in november voor de 4de maal in dit hotel en we gaan in mei terug voor de 5de keer. In augustus 2018 was dit hotel in het nieuws met negatieve berichten en dus vertrokken we in november toch met een beetje angst met de vraag wat er aan de hand was in het hotel waarvan wij enkel goede ervaringen hadden. Al gauw ondervonden we dat er niets veranderd was en dat alles nog net zo goed was als we gewend waren van de vorige keren. De media is wat dat aangaat dus totaal niet te vertrouwen en verzinnen verhalen !!! Kort samengevat: dit hotel is een topper met méér dan een perfecte service ! Daar kunnen menig andere hotels een lesje van leren !

Gereisd Met partner in november 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Hardlooppaden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.