Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag42°27°
9,5

Zoals de naam Steigenberger Aqua Magic Hotel (Hurghada) al doet vermoeden is dit hotel een groot waterparadijs. Hier geniet je bovendien van kwalitatief goed eten en voldoende privacy. Er is zoveel te doen in de omgeving aan excursies dat je bijna niet kunt kiezen: duiken, snorkelen, de woestijn in of een stedentrip. Wat kies jij?

182 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in het Nederlands

Goeie last minute aanbiedingen

Guido
16-5-2019

Voor iedereen een plekje in dit mooie complex. Maar zoals overal verslijten dingen maar deze is men aan het vervangen zonder dat je er als gast iets van merkt

Gereisd Met partner in mei 2019

Super leuk!

Karina
13-5-2019

Begin mei in Steigenberger Aqua magic geweest met een kleuter. Super 8 dagen gehad. Het weer was heerlijk, zeker 30 graden. Aqua Magic is prachtig, wij hadden een familie kamer met een aparte slaapkamer voor kinderen. Grote badkamer en prima balkon. Wij zaten op de begane grond in gebouw 5, zodra wij de deur open deden was het nog 15 stappen naar het zwembad!! Elke dag werd de mini bar bijgevuld en onze kamer schoongemaakt en opgeruimd. Badhanddoeken service aanwezig.

Het eten was prima, elke avond een ander thema voor ieder wat lekkers. Je krijgt met een minimaal verblijf van 5 dagen 2 x tegoed voor het Ala cart restaurant, palapa en magic sky. Heerlijk gegeten! Miste bij de lunch wel een hoekje met jam, chocopasta, kaas oid. Er was wel brood en verder alleen warm eten en salade. Onze dochter had een broodje wel lekker gevonden als lunch.

Het strand is op nog geen 5 min lopen via een leuk weggetje door een mooie tuin - golf plek.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super! Zeker nog keer terug gaan

Stacey
12-5-2019

Voor de eerste keer samen met m’n vriend naar Egypte geweest! Hotel kregen wie via iemand als aanrader en daar is niks aan gelogen! Wat een super hotel! Groot en schoon resort. Ik ben zelf niet de makkelijkste eter maar iedere avond was er een ander thema in het restaurant waardoor er voor ieder wat wils was. Ontbijt en diner waren top iedere ochtend. Lunch was overigens ook prima. De mini bar op de kamer hoorde ook bij de all in water, cola en sap werd ook netjes iedere dag aangevuld. Kamers werden iedere dag gedaan als je dat wou. Zijn zelf 1 avond naar hurghada centrum geweest naar serrington street maar naar een half uur weer de eerste beste taxi gepakt voelde ons niet helemaal veilig.. in het resort zijn ze super vriendelijk maar daar buiten niet zo. Van de 3 al le cart restaurants vonden we pallapo het best! Bij de skybar in 30 min 2 maaltijden dat was jammer. Ik zou zeker hier terug komen hotel wordt goed schoon gehouden met alle

Gereisd Met partner in mei 2019

Nog steeds voor herhaling vatbaar

Corina van Gestel
6-5-2019

Voor de derde maal een super vakantie gehad in dit hotel. Eten was top vooral ontbijt en diner. Diner in de Palappa was wederom een aanrader. Ditmaal was het Skyrestaurant ook super. Nieuw dit keer was het reserveringssysteem in de lobby topontwikkeling. Laat zien dat ze met de tijd meegaan. Cocktails in de skybar waren minder hier was ook geen keuze maar bij de overige bars niets te klagen. Personeel altijd vriendelijk vooral Mo (Mohammed) bij het zwembad, Adel in de lobby en Ahmed en Fatma in het restaurant. Topmensen zoals het hoort. Ook een avondje naar Senso mall geweest erg massaal maar leuk om ook gezien te hebben. De supermarkt daar is niet te duur maar alleen Egyptisch geld of pinnen/creditcard. Wij vonden juist de tassenwinkel op het resort belachelijk duur. Hij bleef maar ratelen over echt leer en vroeg 45 voor een kleine tas die in de Senso 15 euro kostten. Wilde ook echt niet onderhandelen.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Fam. Waaijenberg
2-5-2019

Voor het eerst gingen we met onze kinderen naar een All-Inclusive hotel en ze zijn met hun neus in de boter gevallen. In het hoofdgebouw is het hoofdrestaurant. Elke avond is er een ander landthema met prima eten en soms zelfs hele kunstwerken. Kom op tijd met kleine kinderen, anders is er geen plek. Verblijf je langer dan 5 dagen in het resort, dan kan je in de andere restaurants reserveren (binnen AI). De diverse zwembaden heeft voor een ieder wat wils; er zijn adult baden (ook op ene dakterras) waar dus geen kinderen in mogen klieren. Ober lopen rond (ook op het strand) en weten precies wie wat wil drinken. De kamers zijn zeer netjes, inclusief een minibar met water, cola en pakjes sap; hoort bij de AI formule. Er zijn een paar winkeltjes op het resort, voor basisproducten (zonnebrand, niet onbelangrijk).

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Massaal hotel, maar prima service Aanrader!

R.M. Jongenelen
1-5-2019

In de voorjaarsvakantie naar toe geweest. Hotel bestaat uit verschillende grote losse gebouwen en doet massaal aan. Prima service op basis van All inclusieve. Zelfs de minibar op de kamer is inclusief en wordt dagelijks aangevuld. Eten in restaurant is buffet. Prima maar soms aan de lauwe kant. De verschillende themarestaurants zijn goed. Op die manier kan je op je eigen resort uit eten gaan. Strand was prima. Buiten het resort is op een paar winkeltjes na niets. Water was wel erg koud in februari. Gebruik van bedjes, surfplanken, kano's en het eten bij de strandbar is inclusief. Prima service en vriendelijk personeel. Konden alleen gebruik maken van de verwarmde zwembaden. De onverwarmde was het water nog te koud.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Fantastisch hotel

Secretin cindy
9-4-2019

Het was een fantastisch hotel met super vriendelijk personeel. Een aanrader voor iedereen het eten was super lekker Heel propere kamers en badkamers

Gereisd Met partner in november 2018

fantastisch

Sandra Van den Ouwelant
6-4-2019

Dit is een droomhotel! Iedereen is vriendelijk en er is op niks iets aan te merken dat minder was!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Heerlijk ontspannen en geniete van de zon

Yvonne Zwart
2-4-2019
  • Hotel: Groot. Resort is lang en uitgestrekt. Meerdere a la carte restaurants. 3 inbegrepen bij allin. Meerdere zwembaden die uit elkaar liggen. Waardoor drukte verdeeld is. Kinder zwembad is apart. Er is ook een kinder speeltuin. Elke avond entertainment hier zijn wij alleen niet geweest. Er zijn meerdere momenten om eten en drinken te halen. Er zitten wat winkeltjes op resort. (Man is tassen winkel geeft ook meteen toe dat tassen nep zijn en vraagt geen gekke prijzen) op 5tot 8minuutjes lopen zit een carrefour supermarkt. Waar je alles kunt halen wat je nodig hebt aan boodschappen.
  • Kamer; familiekamer. Badkamer. (De fohn is shit! Neem je eigen mee!)Slaapkamer 2persoonsbed. Huiskamer met 2 1prsbedden. Bed is hard. Ik vond kussens te plat. Mijn vriend vond ze fijn.
  • Eten; goed. Lekker. Voor ieder wat wils. Smaakt goed. Niks over te klagen. Ik ben moeilijke eter.
  • malibu, baileys =bijbetalen (6 a7 euro per drankje)
Gereisd Met partner in maart 2019

Goed hotel

Verhalleman
29-3-2019

Goed weliswaar groot hotel, prima serviceGoed personeel behalve aan de lobby hadden ze vaak moeite met de communicatie> Engels i.Het eten was lekker maar persoonlijk was in het wel moe na 8 dagen zou geen 14 dagen altijd hetzelfde willen eten , veelal altijd hetzelfde Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in welness : niet in het hotel doen !! Zelf ben ik geweest voor een gezichtsbehandeling i.p.v. rustgevend en goed was het een marteling !!!In een vuil kamertje in het kapsalon werd ik gedumpt met een oppervlakte van ongeveer 1,5x2,5 waar 2 behandeltafels tegen elkaar stondenVakkennis is gelijk aan -10Buiten het hotel heerlijk een Cleopatra behandeling gehad —-> aanrader!!!Zwembaden heel proper

Gereisd Alleenreizend in maart 2019

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Hardlooppaden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.