Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

9.4Fenomenaal

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Zoals de naam Steigenberger Aqua Magic Hotel (Hurghada) al doet vermoeden is dit hotel een groot waterparadijs. Hier geniet je bovendien van kwalitatief goed eten en voldoende privacy. Er is zoveel te doen in de omgeving aan excursies dat je bijna niet kunt kiezen: duiken, snorkelen, de woestijn in of een stedentrip. Wat kies jij?

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Saffier Vakantie

815 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• 10Silvia Theunissen13-03-2019

Heerlijke vakantie

Mooi hotel.... Mooie zwembaden. Niet allemaal verwarmd. En jammer dat de lazy river Nu nog Maar 18 graden was. Maar kinderbad en "hoofd" zwembad waren 28 graden. Heerlijk. Het eten was ook goed, en ook goed warm. Alleen was het jammer dat de eetruimtes sober aangekleed waren. Iets op de muren hangen of schilderen zou al veel meer uitstralen. Dicht bij het strand. Een leuk wandelingetje erheen. Bij het strand ook gratis eten en drinken en van allerlei activiteiten. Hammam is ook een aanrader. Heerlijk onder handen genomen door Rashna en Basma. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral Sameh... De barman in de bar op het dak. Het weer was er heeeeeerlijk. Begin maart tussen de 25 en 28 graden. Zeker een aanrader😀

Met vrienden

• 9Lindsay Sluysmans13-03-2019

Geweldig!

Resort is echt super mooi met vriendelijke mensen en lekker eten. Iedere dag zijn ze druk in de weer om alles netjes schoon te houden. Het personeel doet echt moeite voor je; heb zelf nog nooit zoveel tips uitgedeeld als op deze vakantie. De 3 a-la-carte restaurants zijn ook een aanrader! Oh en de snorkelexcursie op de VIP boot die vertrekt vanuit het resort is ook een must done!
    Een nadeel: de superiorkamers zijn wat verouderd maar wel schoon. Boek een Deluxe Room! Wij gaan hier volgend jaar zeker terug!!

• 9bloem04-03-2019

Fantastisch complex, het zat niet vol waardoor er plek genoeg was zowel op het strand als het zwembad en de diverse restaurants. Je wordt op je wenken bediend. Als je op zoek bent naar luxe, zon en lekker relaxen moet je hier zijn. Voordat we gingen was ik na reviews in het algemeen wat sceptisch t.o.v. Egypte i.v.m hygiëne en het eten etc. We hebben alles gegeten en gedronken vanaf dag 1 en hebben alle 4 nergens last van gehad. De glasbodemboottour die georganiseerd wordt door illios vanuit hotel is een aanrader als je wel de onderwaterwereld mee wil krijgen, maar niet wil snorkelen. Je kan ook snorkelen tijdens de tour als je dat wil. Voor een weekje winterzon is dit hotel echt een aanrader.

• 9Groep 804-03-2019

Geweldig!

Wat een mooi verblijf hebben we met ons achten gehad in Steigenberger Aqua Magic! Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede restaurants/bars, leuk entertainment en schone kamers. ! Bij de ingang van het restaurant zitten mannen die excursies aanbieden. Ondanks hun vriendelijke benadering proberen ze de toeristen een veel te hoge prijs te berekenen. Door problemen met de pinautomaat in het hotel, kwam ik er per toeval achter dat de verkoper een eigen koers hanteerde waardoor ik ruim €30,00 benadeeld zou worden. Toen ik de verkoper daarop aansprak verdween helaas de vriendelijkheid. Met 8 pers op 4 quads in de woestijn, een korte kamelenrit en een bezoek aan de Bedoeïenen incl. sjaals en brillen kost in het hotel €270,00. De excursie duurt 3 uur. We hebben de excursie uiteindelijk via internet met creditcard geboekt. Een aanrader! We kregen de excursie met 8 quads voor €135,00 incl. gratis haal- en brengservice!

Met vrienden

• 10Dick Driessen04-03-2019

Geweldig Resort, een aanrader voor iedereen!!.

Geweldig Resort, alles perfect voor elkaar!. Of het nu gaat om het eten, drinken, bediening, accommodatie, zwembaden, strand of ....etc, alles is hier toppie!!.

• 9Marco van de Wetering27-02-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Mooi en leuk opgezet resort. Voldoende ligplaatsen rondom de verschillende zwembaden. Ook bij het strand is voldoende plaats te vinden. Je loopt er door een mooi aangelegde tuin rondom een golfbaan naar toe. Ruime en schone kamer met goede bedden en een fijne douche. Kwalitatief zeer goed en lekker eten. Er is voldoende keuze in het hoofd buffet restaurant en ook bij de verschillende kleinere restaurants is er voldoende keuze. Ook zit er bij het verblijf 1 x een a-la-carte diner bij in. Wij zaten bij de Italiaan (Palazza), een aanrader! Daarnaast kun je ook tussen de maaltijden door, overal verschillende tussendoortjes halen (pizza, ijsjes, broodje hamburger). Het personeel doet er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Je kunt een hele dag op je luie stoel blijven zitten en het drinken word je gebracht.

• 10Rieneke25-02-2019

Wij gaan volgend jaar weer!

Ik zou dit hotel iedereen aanraden! We zijn net terug van een heerlijke, relaxte vakantie. We hebben 2 dochters van 4 en 8 jaar oud die vonden het ook geweldig. De hele dag in het zwembad en van de glijbanen. Wat wel jammer was dat de lazy river niet verwarmd was en je daar eigenlijk niet in kon, 16 graden was echt te koud. Animatie team deed het heel leuk, waren enthousiast en erg vriendelijk. Eten is prima! Ik kan een moeilijke eter zijn maar er was iedere dag genoeg wat ik wel luste, ook de heerlijke toetjes!😜 We zijn 1 dag met de boot weggeweest om mooie eilandjes te bezoeken en te snorkelen via het hotel, echt een aanrader! Een tip, s’avonds kan het wel koud zijn in de wintermaanden dus een dikke trui/jas aan doen. Wij gaan volgend jaar weer!

• 8Astrid22-01-2019

Hotel was prima verzorgd.

Het hotel is mooi, goed verzorgd, schoon. Kamers zijn wat minder, badkamer slordig afgewerkt. Bedden zijn behoorlijk hard. De medewerkers zijn over het algemeen erg behulpzaam en vriendelijk, behalve 1 receptionist. Deze is erg chagrijnig en heeft zeer lange tenen. Het eten was goed. Gevarieerd, maar soms overgaar.

• 8Aumar08-01-2019

Geen 5, maar 4 sterren

• Licht, airco en stopcontacten werkten 's nachts na 1 uur niet meer (bezuiniging?)

• Het bed verschuift als je zit en leunt tegen de wand

• Het trappenhuis voor waterglijbanen is in de schaduw en koude wind

• De zwembadbankjes ligger niet lekker. De strandbedden zijn daarentegen uitstekend

• De zwembaden liggen tussen hoge gebouwen en dus veel in de schaduw

• Het entertainment programma is leuk, maar vooral in het Duits

• Geen mogelijkheid voorl unchen in zwemkleding

• Er is niet echt variatie in de tussendoortjes en de ijsjes zijn lokaal en niet lekker

• De badkamer/wc kan niet op slot

• Wifi werkt best wel goed, maar enkel 3 devices tegelijk

• Behalve het animatieteam is het personeel wel vriendelijk, maar niet echt vrolijk (te serieus)

• Eten was goed, maar niet uitgebreid en veel van hetzelfde. Drinken is uitstekend (geen poederdrank)

• Water uit de douche is miezerig

• 6Len03-01-2019

Gemengd gevoel

Nog even lekker naar de zon in november met dochter en schoonzoon. 2e x in Egypte buffet restaurant wederom super slecht. 2 ala carte restaurants top en bij 1 weggelopen. Zwembaden prachtig, animatie top. Buiten resort een zooi met irritante eigenaars van winkels. Trip mee de boot naar een eiland is echt een aanrader.

Met oudere kinderen

Corendon

16 tips over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• corinapalinckx, 15-07-2014

Geen nood als je iets tekort komt aan koek en snoep, pampers, zonnebrand. De winkeltjes en apotheek zijn goed voorzien van dit soort spullen en niet al te gekke prijzen voor een resort. Je hoeft er in elk geval niet voor naar Hurghada centrum te reizen.

• Corina, 15-07-2014

Geef je kindjes echt waterschoentjes aan. Dit helpt tegen de gladde tegels en tegen het verbranden van de voetjes want let op de tegels zijn echt kokend heet langs het zwembad. Ook handig voor in de zee want daar liggen in het begin veel stenen.

• van de winckel, 07-09-2014

pluspunt zijn de ruime kamers.

19 vragen over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• O. Volwater, 26-04-2019

Tennisbanen

Zijn de 2 tennisbanen voorzien van verlichting zodat er in de winteravonden gespeeld kan worden?

• Jolanda, 07-08-2018

Lange broek

Is het voor de heren verplicht om een lange broek te dragen in het buffet restaurant

• Jolanda, 03-08-2018

Eten

Is het voor de mannen verplicht om in het buffet restaurant een lange broekje dragen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats