Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag40°29°
9,5

Zoals de naam Steigenberger Aqua Magic Hotel (Hurghada) al doet vermoeden is dit hotel een groot waterparadijs. Hier geniet je bovendien van kwalitatief goed eten en voldoende privacy. Er is zoveel te doen in de omgeving aan excursies dat je bijna niet kunt kiezen: duiken, snorkelen, de woestijn in of een stedentrip. Wat kies jij?

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

186 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Marco van de Wetering
27-2-2019

Mooi en leuk opgezet resort. Voldoende ligplaatsen rondom de verschillende zwembaden. Ook bij het strand is voldoende plaats te vinden. Je loopt er door een mooi aangelegde tuin rondom een golfbaan naar toe. Ruime en schone kamer met goede bedden en een fijne douche. Kwalitatief zeer goed en lekker eten. Er is voldoende keuze in het hoofd buffet restaurant en ook bij de verschillende kleinere restaurants is er voldoende keuze. Ook zit er bij het verblijf 1 x een a-la-carte diner bij in. Wij zaten bij de Italiaan (Palazza), een aanrader! Daarnaast kun je ook tussen de maaltijden door, overal verschillende tussendoortjes halen (pizza, ijsjes, broodje hamburger). Het personeel doet er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Je kunt een hele dag op je luie stoel blijven zitten en het drinken word je gebracht.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij gaan volgend jaar weer!

Rieneke
25-2-2019

Ik zou dit hotel iedereen aanraden! We zijn net terug van een heerlijke, relaxte vakantie. We hebben 2 dochters van 4 en 8 jaar oud die vonden het ook geweldig. De hele dag in het zwembad en van de glijbanen. Wat wel jammer was dat de lazy river niet verwarmd was en je daar eigenlijk niet in kon, 16 graden was echt te koud. Animatie team deed het heel leuk, waren enthousiast en erg vriendelijk. Eten is prima! Ik kan een moeilijke eter zijn maar er was iedere dag genoeg wat ik wel luste, ook de heerlijke toetjes!😜 We zijn 1 dag met de boot weggeweest om mooie eilandjes te bezoeken en te snorkelen via het hotel, echt een aanrader! Een tip, s’avonds kan het wel koud zijn in de wintermaanden dus een dikke trui/jas aan doen. Wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Hotel was prima verzorgd.

Astrid
22-1-2019

Het hotel is mooi, goed verzorgd, schoon. Kamers zijn wat minder, badkamer slordig afgewerkt. Bedden zijn behoorlijk hard. De medewerkers zijn over het algemeen erg behulpzaam en vriendelijk, behalve 1 receptionist. Deze is erg chagrijnig en heeft zeer lange tenen. Het eten was goed. Gevarieerd, maar soms overgaar.

Gereisd Met partner in januari 2019

Geen 5, maar 4 sterren

Aumar
8-1-2019
  • Licht, airco en stopcontacten werkten 's nachts na 1 uur niet meer (bezuiniging?)

• Het bed verschuift als je zit en leunt tegen de wand

• Het trappenhuis voor waterglijbanen is in de schaduw en koude wind

• De zwembadbankjes ligger niet lekker. De strandbedden zijn daarentegen uitstekend

• De zwembaden liggen tussen hoge gebouwen en dus veel in de schaduw

• Het entertainment programma is leuk, maar vooral in het Duits

• Geen mogelijkheid voorl unchen in zwemkleding

• Er is niet echt variatie in de tussendoortjes en de ijsjes zijn lokaal en niet lekker

• De badkamer/wc kan niet op slot

• Wifi werkt best wel goed, maar enkel 3 devices tegelijk

• Behalve het animatieteam is het personeel wel vriendelijk, maar niet echt vrolijk (te serieus)

• Eten was goed, maar niet uitgebreid en veel van hetzelfde. Drinken is uitstekend (geen poederdrank)

• Water uit de douche is miezerig

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Gemengd gevoel

Len
3-1-2019

Nog even lekker naar de zon in november met dochter en schoonzoon. 2e x in Egypte buffet restaurant wederom super slecht. 2 ala carte restaurants top en bij 1 weggelopen. Zwembaden prachtig, animatie top. Buiten resort een zooi met irritante eigenaars van winkels. Trip mee de boot naar een eiland is echt een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een fantastisch hotel met een perfecte service.

J. Moratis
25-12-2018

Alles is gewoon perfect ! Het guest relation team doet er echt alles aan om je een fantastische vakantie te bezorgen. Niets is te veel gevraagd ! Een aanrader is zeker het "sky restaurant ". Het eten is er top en Walid en zijn team zorgen hier voor een méér dan aangename sfeer en een uitmuntende bediening ! Ook de "sky bar" is zo'n topper onder leiding van Walid. Wij waren in november voor de 4de maal in dit hotel en we gaan in mei terug voor de 5de keer. In augustus 2018 was dit hotel in het nieuws met negatieve berichten en dus vertrokken we in november toch met een beetje angst met de vraag wat er aan de hand was in het hotel waarvan wij enkel goede ervaringen hadden. Al gauw ondervonden we dat er niets veranderd was en dat alles nog net zo goed was als we gewend waren van de vorige keren. De media is wat dat aangaat dus totaal niet te vertrouwen en verzinnen verhalen !!! Kort samengevat: dit hotel is een topper met méér dan een perfecte service ! Daar kunnen menig andere hotels een lesje van leren !

Gereisd Met partner in november 2018

in 1 woord fantastisch.

fam. van leer
7-12-2018

We hebben zelf besloten om een review te schrijven . zonder mee de weten van het hotel. Met het terug kijken van onze vakantie in steigenberger hotel. krijgen we een glimlach plus een goedgevoel van binnen. Wat een fantastisch hotel niks is te veel ze halen letterlijk alles uit je handen wat een Service. Zelfs de RIU en IBEROSTAR hotels die we ook hebben bezocht in het verleden konden daar niet aan tippen. dus een reden voor ons om volgend jaar terug te keren.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super goed en veelzijdig

C. Boskman
1-12-2018

Echt een super hotel zowel voor volwassenen en kinderen . Veel te doen overdag en 's avonds . Eten zeer goed en meer dan genoeg keuze . Veel excursies geboekt . Dolfijnen / snorkel trip en zou ik Zeer zeker aanraden . (bij de diving club). Al met al beste hotel n Egypte tot nu toe na 7 x in Egypte te zijn geweest .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

voor herhaling vatbaar

jo van den bergh
26-11-2018

geweldige hartelijke mensen, mooi hotel

Gereisd Met partner in mei 2018

Heerlijke vakantie gehad.

Rianne
25-11-2018

Samen met mijn vriend zijn wij 2 weken op vakantie geweest naar dit prachtige hotel. Wij hebben een ontzettend leuke tijd gehad. Het was ontzettend mooi weer en hebben voor elke leeftijd wel wat te doen. Voor de jongere was er een hele leuke animatie en de oudere konden zich afsluiten van de kindern op het 18+ dakterras. Het eten was ook super verzorgt, elke dag een andere thema qua eten. Wij raden deze plek zeker weten aan. Het was heerlijk

Gereisd Met partner in mei 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Hardlooppaden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.