Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag38°27°
9,4

Zoals de naam Steigenberger Aqua Magic Hotel (Hurghada) al doet vermoeden is dit hotel een groot waterparadijs. Hier geniet je bovendien van kwalitatief goed eten en voldoende privacy. Er is zoveel te doen in de omgeving aan excursies dat je bijna niet kunt kiezen: duiken, snorkelen, de woestijn in of een stedentrip. Wat kies jij?

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

185 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in het Nederlands

fantastisch

Sandra Van den Ouwelant
6-4-2019

Dit is een droomhotel! Iedereen is vriendelijk en er is op niks iets aan te merken dat minder was!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Heerlijk ontspannen en geniete van de zon

Yvonne Zwart
2-4-2019
  • Hotel: Groot. Resort is lang en uitgestrekt. Meerdere a la carte restaurants. 3 inbegrepen bij allin. Meerdere zwembaden die uit elkaar liggen. Waardoor drukte verdeeld is. Kinder zwembad is apart. Er is ook een kinder speeltuin. Elke avond entertainment hier zijn wij alleen niet geweest. Er zijn meerdere momenten om eten en drinken te halen. Er zitten wat winkeltjes op resort. (Man is tassen winkel geeft ook meteen toe dat tassen nep zijn en vraagt geen gekke prijzen) op 5tot 8minuutjes lopen zit een carrefour supermarkt. Waar je alles kunt halen wat je nodig hebt aan boodschappen.
  • Kamer; familiekamer. Badkamer. (De fohn is shit! Neem je eigen mee!)Slaapkamer 2persoonsbed. Huiskamer met 2 1prsbedden. Bed is hard. Ik vond kussens te plat. Mijn vriend vond ze fijn.
  • Eten; goed. Lekker. Voor ieder wat wils. Smaakt goed. Niks over te klagen. Ik ben moeilijke eter.
  • malibu, baileys =bijbetalen (6 a7 euro per drankje)
Gereisd Met partner in maart 2019

Goed hotel

Verhalleman
29-3-2019

Goed weliswaar groot hotel, prima serviceGoed personeel behalve aan de lobby hadden ze vaak moeite met de communicatie> Engels i.Het eten was lekker maar persoonlijk was in het wel moe na 8 dagen zou geen 14 dagen altijd hetzelfde willen eten , veelal altijd hetzelfde Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in welness : niet in het hotel doen !! Zelf ben ik geweest voor een gezichtsbehandeling i.p.v. rustgevend en goed was het een marteling !!!In een vuil kamertje in het kapsalon werd ik gedumpt met een oppervlakte van ongeveer 1,5x2,5 waar 2 behandeltafels tegen elkaar stondenVakkennis is gelijk aan -10Buiten het hotel heerlijk een Cleopatra behandeling gehad —-> aanrader!!!Zwembaden heel proper

Gereisd Alleenreizend in maart 2019

Preisdaler

Heel erg gezellig en leuk geweest

Jan Lommen
22-3-2019

Prima hotel. Eten is ook goed met name het sky en palappa restaurant. Kinderen hebben genoten van de glijbanen en het piraten schip. Iedereen is vriendelijk. Het poetsen van de kamers vonden we wel iets te wensen over laten. Dat kan beter.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie

Silvia Theunissen
13-3-2019

Mooi hotel.... Mooie zwembaden. Niet allemaal verwarmd. En jammer dat de lazy river Nu nog Maar 18 graden was. Maar kinderbad en "hoofd" zwembad waren 28 graden. Heerlijk. Het eten was ook goed, en ook goed warm. Alleen was het jammer dat de eetruimtes sober aangekleed waren. Iets op de muren hangen of schilderen zou al veel meer uitstralen. Dicht bij het strand. Een leuk wandelingetje erheen. Bij het strand ook gratis eten en drinken en van allerlei activiteiten. Hammam is ook een aanrader. Heerlijk onder handen genomen door Rashna en Basma. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral Sameh... De barman in de bar op het dak. Het weer was er heeeeeerlijk. Begin maart tussen de 25 en 28 graden. Zeker een aanrader😀

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Geweldig!

Lindsay Sluysmans
13-3-2019

Resort is echt super mooi met vriendelijke mensen en lekker eten. Iedere dag zijn ze druk in de weer om alles netjes schoon te houden. Het personeel doet echt moeite voor je; heb zelf nog nooit zoveel tips uitgedeeld als op deze vakantie. De 3 a-la-carte restaurants zijn ook een aanrader! Oh en de snorkelexcursie op de VIP boot die vertrekt vanuit het resort is ook een must done!
Een nadeel: de superiorkamers zijn wat verouderd maar wel schoon. Boek een Deluxe Room! Wij gaan hier volgend jaar zeker terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

bloem
4-3-2019

Fantastisch complex, het zat niet vol waardoor er plek genoeg was zowel op het strand als het zwembad en de diverse restaurants. Je wordt op je wenken bediend. Als je op zoek bent naar luxe, zon en lekker relaxen moet je hier zijn. Voordat we gingen was ik na reviews in het algemeen wat sceptisch t.o.v. Egypte i.v.m hygiëne en het eten etc. We hebben alles gegeten en gedronken vanaf dag 1 en hebben alle 4 nergens last van gehad. De glasbodemboottour die georganiseerd wordt door illios vanuit hotel is een aanrader als je wel de onderwaterwereld mee wil krijgen, maar niet wil snorkelen. Je kan ook snorkelen tijdens de tour als je dat wil. Voor een weekje winterzon is dit hotel echt een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Groep 8
4-3-2019

Wat een mooi verblijf hebben we met ons achten gehad in Steigenberger Aqua Magic! Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede restaurants/bars, leuk entertainment en schone kamers. ! Bij de ingang van het restaurant zitten mannen die excursies aanbieden. Ondanks hun vriendelijke benadering proberen ze de toeristen een veel te hoge prijs te berekenen. Door problemen met de pinautomaat in het hotel, kwam ik er per toeval achter dat de verkoper een eigen koers hanteerde waardoor ik ruim €30,00 benadeeld zou worden. Toen ik de verkoper daarop aansprak verdween helaas de vriendelijkheid. Met 8 pers op 4 quads in de woestijn, een korte kamelenrit en een bezoek aan de Bedoeïenen incl. sjaals en brillen kost in het hotel €270,00. De excursie duurt 3 uur. We hebben de excursie uiteindelijk via internet met creditcard geboekt. Een aanrader! We kregen de excursie met 8 quads voor €135,00 incl. gratis haal- en brengservice!

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Geweldig Resort, een aanrader voor iedereen!!.

Dick Driessen
4-3-2019

Geweldig Resort, alles perfect voor elkaar!. Of het nu gaat om het eten, drinken, bediening, accommodatie, zwembaden, strand of ....etc, alles is hier toppie!!.

Gereisd Met partner in februari 2019

Heerlijke vakantie gehad!

Marco van de Wetering
27-2-2019

Mooi en leuk opgezet resort. Voldoende ligplaatsen rondom de verschillende zwembaden. Ook bij het strand is voldoende plaats te vinden. Je loopt er door een mooi aangelegde tuin rondom een golfbaan naar toe. Ruime en schone kamer met goede bedden en een fijne douche. Kwalitatief zeer goed en lekker eten. Er is voldoende keuze in het hoofd buffet restaurant en ook bij de verschillende kleinere restaurants is er voldoende keuze. Ook zit er bij het verblijf 1 x een a-la-carte diner bij in. Wij zaten bij de Italiaan (Palazza), een aanrader! Daarnaast kun je ook tussen de maaltijden door, overal verschillende tussendoortjes halen (pizza, ijsjes, broodje hamburger). Het personeel doet er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Je kunt een hele dag op je luie stoel blijven zitten en het drinken word je gebracht.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Hardlooppaden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.