16 tips over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• corinapalinckx, 15-07-2014 Rapporteren

Geen nood als je iets tekort komt aan koek en snoep, pampers, zonnebrand. De winkeltjes en apotheek zijn goed voorzien van dit soort spullen en niet al te gekke prijzen voor een resort. Je hoeft er in elk geval niet voor naar Hurghada centrum te reizen.

• westerveld, 15-07-2014 Rapporteren

Super aanrader. Bezoek Orange cafe in Hurghada. Tegenover Royal Palace Hotel. Kindvriendelijke bediening en het eten is fantastisch. Aart de eigenaar verzorgt ook diverse dagtrips zoals snorkelen op een super locatie en nog betaalbaar ook. Alle ins en outs over Egypte. Hier moet je echt een keer geweest zijn. Marianne en Aart super bedankt voor de fantastische dagen!! Fam. Westerveld

• Paulien, 23-07-2014 Rapporteren

Sky restaurant is rustig en er is prima te eten. De kamers naast de glijbanen zijn oude kamers...vraag een nieuwe kamer!!!

• Corina, 15-07-2014 Rapporteren

Geef je kindjes echt waterschoentjes aan. Dit helpt tegen de gladde tegels en tegen het verbranden van de voetjes want let op de tegels zijn echt kokend heet langs het zwembad. Ook handig voor in de zee want daar liggen in het begin veel stenen.

• van de winckel, 07-09-2014 Rapporteren

pluspunt zijn de ruime kamers.

• Jo, 16-11-2014 Rapporteren

Het hotel is zeer rolstoelvriendelijk (ik kon overal komen, maar uit het niets verscheen er altijd iemand van het personeel om me even te duwen). Ik ben echt behandeld als een prinses, men hielp mij zelfs bij het eten halen! Sheraton road is erg leuk om te winkelen, maar minder gemakkelijk voor rolstoelgebruikers. Je kunt het beste info vragen aan de dames die daar werken, die weten precies waar je moet zijn.

• Kim, 19-08-2014 Rapporteren

Ja, klaag vooral niet bij de reisleiding, die nemen je namelijk niet serieus! Klaag direct bij je reisbureau of bij Tui tijdens je vakantie, want anders sta je met je rug tegen de muur en je kunt helemaal niets meer!

• Naomi van Loon, 24-12-2014 Rapporteren

Op het dakterras zit een gezellig barretje

• john, 26-08-2014 Rapporteren

De excursies zijn leuk en betaalbaar. Je kunt een dagje duiken en snorkelen bij koraal, naar de woestijn gaan om quad en buggy te rijden of een citytour te nemen.

• Thomas, 06-05-2015 Rapporteren

Reserveer op tijd de a la carte restaurants, want die zitten 4 dagen volgeboekt.

• Maria-Nancy Schalleij, 06-08-2014 Rapporteren

Zeker niet in hoofd sezoen gaan veel te druk en luid vraag naar een kamer in nieuwbouw.Boven op dak zeer vriendelijke Adam en Mohamed .De eilanden zijn zeker mooi om te snorkelen en zeker een aanrader dit waren de mooiste momenten van de vakantie ver weg van het hotel

• Menno, 28-08-2016 Rapporteren

Sky restaurant is echt goed. Neem als toetje de American Brownie. Echt super lekker.

• Alexander, 22-10-2014 Rapporteren

Kies de familie kamer in het nieuwe gedeelte

• Edwin, 02-01-2015 Rapporteren

Let op dat je in de nieuwe kamers terecht komt. De eerste optie die wij kregen aangeboden was een kamer op de begane grond met letterlijk een muur als uitzicht. Ondanks dat wij een familie suite hadden geboekt in de duurste week van het jaar. Holland International beweert alleen in het nieuwe gedeelte kamers te boeken, dit was dus niet waar. Uiteindelijk hebben wij wel een goede kamer gekregen.

• Sanne, 11-02-2015 Rapporteren

De Spa is heeerlijk! En 's avonds een drankje in de rooftop bar is puur genieten met de TOP barmannen en het prachtige uitzicht.

• Tiffany Leemans, 18-02-2015 Rapporteren

het a la carte restaurant Sky absoluut een aanrader!!!