Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag36°27°
Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)
9,5

16 tips over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

Menno, 28-8-2016
Sky restaurant is echt goed. Neem als toetje de American Brownie. Echt super lekker.
Thomas, 6-5-2015
Reserveer op tijd de a la carte restaurants, want die zitten 4 dagen volgeboekt.
Tiffany Leemans, 18-2-2015
het a la carte restaurant Sky absoluut een aanrader!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Sanne, 11-2-2015
De Spa is heeerlijk! En 's avonds een drankje in de rooftop bar is puur genieten met de TOP barmannen en het prachtige uitzicht.
Edwin, 2-1-2015
Let op dat je in de nieuwe kamers terecht komt. De eerste optie die wij kregen aangeboden was een kamer op de begane grond met letterlijk een muur als uitzicht. Ondanks dat wij een familie suite hadden geboekt in de duurste week van het jaar. Holland International beweert alleen in het nieuwe gedeelte kamers te boeken, dit was dus niet waar. Uiteindelijk hebben wij wel een goede kamer gekregen.
Naomi van Loon, 24-12-2014
Op het dakterras zit een gezellig barretje

Jo, 16-11-2014
Het hotel is zeer rolstoelvriendelijk (ik kon overal komen, maar uit het niets verscheen er altijd iemand van het personeel om me even te duwen). Ik ben echt behandeld als een prinses, men hielp mij zelfs bij het eten halen! Sheraton road is erg leuk om te winkelen, maar minder gemakkelijk voor rolstoelgebruikers. Je kunt het beste info vragen aan de dames die daar werken, die weten precies waar je moet zijn.
Alexander, 22-10-2014

Kies de familie

kamer in het nieuwe gedeelte

van de winckel, 7-9-2014
pluspunt zijn de ruime kamers.
john, 26-8-2014
De excursies zijn leuk en betaalbaar. Je kunt een dagje duiken en snorkelen bij koraal, naar de woestijn gaan om quad en buggy te rijden of een citytour te nemen.