Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) *****

Review geschreven door Verhalleman

Goed hotel

Verhalleman
29-3-2019

Goed weliswaar groot hotel, prima serviceGoed personeel behalve aan de lobby hadden ze vaak moeite met de communicatie> Engels i.Het eten was lekker maar persoonlijk was in het wel moe na 8 dagen zou geen 14 dagen altijd hetzelfde willen eten , veelal altijd hetzelfde Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in welness : niet in het hotel doen !! Zelf ben ik geweest voor een gezichtsbehandeling i.p.v. rustgevend en goed was het een marteling !!!In een vuil kamertje in het kapsalon werd ik gedumpt met een oppervlakte van ongeveer 1,5x2,5 waar 2 behandeltafels tegen elkaar stondenVakkennis is gelijk aan -10Buiten het hotel heerlijk een Cleopatra behandeling gehad —-> aanrader!!!Zwembaden heel proper

Gereisd alleenreizend in maart 2019