Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) *****

Review geschreven door Groep 8

Geweldig!

Groep 8
4-3-2019

Wat een mooi verblijf hebben we met ons achten gehad in Steigenberger Aqua Magic! Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede restaurants/bars, leuk entertainment en schone kamers. ! Bij de ingang van het restaurant zitten mannen die excursies aanbieden. Ondanks hun vriendelijke benadering proberen ze de toeristen een veel te hoge prijs te berekenen. Door problemen met de pinautomaat in het hotel, kwam ik er per toeval achter dat de verkoper een eigen koers hanteerde waardoor ik ruim €30,00 benadeeld zou worden. Toen ik de verkoper daarop aansprak verdween helaas de vriendelijkheid. Met 8 pers op 4 quads in de woestijn, een korte kamelenrit en een bezoek aan de Bedoeïenen incl. sjaals en brillen kost in het hotel €270,00. De excursie duurt 3 uur. We hebben de excursie uiteindelijk via internet met creditcard geboekt. Een aanrader! We kregen de excursie met 8 quads voor €135,00 incl. gratis haal- en brengservice!

Gereisd Met vrienden in februari 2019