Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag43°26°
Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)
9,5

19 reacties Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

Tennisbanen

O. Volwater, 26-4-2019
Zijn de 2 tennisbanen voorzien van verlichting zodat er in de winteravonden gespeeld kan worden?

Lange broek

Jolanda, 7-8-2018
Is het voor de heren verplicht om een lange broek te dragen in het buffet restaurant

Eten

Jolanda, 3-8-2018
Is het voor de mannen verplicht om in het buffet restaurant een lange broekje dragen?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Trip piramides

Ezra Steggink, 2-6-2018
Iemand een idee wat een trip naar de piramides kost?

Karina , 23-5-2018
Hoe ver is het lopen maar het strand en is er ook te eten/drinken van het hotel op het strand?

Snorkelen

Yo, 25-2-2018
Heeft hotel een huisrif of iets in de buurt .

Schepijsjes

Linda, 23-12-2017
Weet iemand of in dit hotel het schepijs goed gegeten kan worden zonder dat je ziek wordt? Net als bv sla? Wordt dit gewassen met leiding water of met water uit flessen? Erg belangrijk zodat je weet of je er ziek van kunt worden. Alvast bedankt voor reactie.
2 reacties

bedjes bij zwembad

Nadine, 11-7-2017
iemand enig idee of hier ook al om 7.00 alle bedjes bij zwembad zijn gereserveerd??

plattegrond

joan, 25-2-2017
Weet iemand waar je een plattegrond van het hotel kan vinden. Mijn moeder is invalide en het zou prettig zijn als we evetuele voorkeurkamer kunnen aangeven.

Eten baby

Tamara, 17-12-2016
Mijn baby van 9 maanden eet alleen verse aardappels en groente weet iemand misschien of ze dat ook apart maken of hebben. En nee je hoeft niet te zeggen ik zal potjes geven want dat eet hij dus echt niet dan spuugt hij alles uit