22 vragen over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• Willeke Tol, 03-01-2020 Rapporteren

Verontrustende kranteberichten

Ik heb gelezen over een brits koppel dat in augustus 2018 overleden is in dit hotel en dat de keuken kraanwater gebruikt, iets wat echt niet kan met egyptisch water, moet ik mij zorgen maken?

• Leonie, 01-01-2020 Rapporteren

WiFi en whats app

Hoe is de WiFi in het hotel? En kun je ook makkelijk over WiFi bellen bijvoorbeeld met whats app?

• Michael Wigman, 18-12-2019 Rapporteren

Verwarm zwembad

Zijn de (kinder) zwembaden verwarmd?

• O. Volwater, 26-04-2019 Rapporteren

Tennisbanen

Zijn de 2 tennisbanen voorzien van verlichting zodat er in de winteravonden gespeeld kan worden?

• Jolanda, 07-08-2018 Rapporteren

Lange broek

Is het voor de heren verplicht om een lange broek te dragen in het buffet restaurant

• Jolanda, 03-08-2018 Rapporteren

Eten

Is het voor de mannen verplicht om in het buffet restaurant een lange broekje dragen?

• Ezra Steggink, 02-06-2018 Rapporteren

Trip piramides

Iemand een idee wat een trip naar de piramides kost?

• Karina , 23-05-2018 Rapporteren

Hoe ver is het lopen maar het strand en is er ook te eten/drinken van het hotel op het strand?

• Yo, 25-02-2018 Rapporteren

Snorkelen

Heeft hotel een huisrif of iets in de buurt .

• Linda, 23-12-2017 Rapporteren

Schepijsjes

Weet iemand of in dit hotel het schepijs goed gegeten kan worden zonder dat je ziek wordt? Net als bv sla? Wordt dit gewassen met leiding water of met water uit flessen? Erg belangrijk zodat je weet of je er ziek van kunt worden. Alvast bedankt voor reactie.

Rik, 21-07-2018

Hallo,

Klopt het dat er een oud gedeelte en nieuw gedeelte is van de hotel kamers?

Alvast bedankt voor een reactie

Marjolijn, 06-02-2018

Beste Linda,

Ben jij ondertussen al geweest? Ik vraag mij namelijk hetzelfde af en vertrek over 2 weken. Graag hoor ik van je.