Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag41°28°
Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

135 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in het Nederlands

Geweldig

Linda, 16-5-2018

Top hotel!

Goede service en hygiëne!

Mooi hotel met geweldig kinderbad.

Lekker gevarieerd eten en het ontbijt is super!

Geen minpunten gevonden

Leuk hotel voor met kinderen

Kim Janssen, 15-5-2018

Leuk hotel! Super leuke zwembaden, voor groot (lazy river en glijbanen) en klein (piratenboot).

De familie kamer was erg fijn! Lekker ruim en genoeg privacy ivm de aparte kamer voor de kinderen.

Eten was goed, uitgebreid en gevarieerd.

Top hotel voor herhaling vatbaar!!

B. Banken, 12-5-2018

We zijn 12 dagen hier geweest en hebben het heel goed gehad.

Het eten is heel goed en gevarieerd! O

Onze dochter is behoorlijk ziek geweest. In het hotel is een dokter aanwezig en ze heeft daar aan het infuus gelegen en was daarna echt weer opgeknapt.

Vriendelijk personeel vooral kareem Tamman van de receptie!

Hij behandeld je alsof je een VIP bent.

We zouden zo weer terug gaan.

Glijbanen zijn erg gaaf! Voor volwassenen maar ook de piratenboot voor de kids. Eten is gevarieerd (ook voor vegetariers veel keus) we misten wel wat live-cooking. Ontbijten bij palappa is prettig omdat het niet zo druk was. Het hoofdrestaurant is druk en hectisch.

Strand stelt weinig voor, mag wel een opknapbeurt krijgen. Zwembadvloer wordt niet echt schoongemaakt. De indeling van het hotel is niet makkelijk en logisch. Als er iets gebeurd (brand ofzo) zit je echt “opgesloten”

Kidsclub zit echt weggestopt achterin het hotel, uit de loop. Animatie moest nog een beetje op gang komen hadden wij het idee. Maar de aquagym van ashraf was super leuk, de rest stelde weinig voor. Jammer dat je maar 1 x in de andere restaurants mag eten. Hierdoor is het erg druk in het hoofdrestaurant. De buiten zit plekken zijn ook erg beperkt en benauwd.

We hebben een fijne vakantie gehad maar volgend jaar kiezen we toch weer voor een ander hotel.

Prima hotel

K., 23-4-2018

Nadat wij op onder andere zoover zoveel positieve reacties hadden gelezen over dit hotel waren onze verwachtingen misschien al erg hoog. Het hotel is prima, maar wij zijn zeker wel in betere hotels geweest. De zwembaden zijn leuk en ook het strand is mooi, maar om te snorkelen moet je al een excursie boeken, want in het stukje zee bij het hotel zaten geen vissen. Het eten was er goed, niet een keer lauw of koud eten gehad. Cocktails waren ook erg lekker, al moest je soms lang wachten voordat ze de bestelling kwamen op nemen of brengen. Kamers werden elke dag (met de Franse slag) schoongemaakt. Al met al is het hotel prima, maar als je voor echt super goed wil gaan, zou ik nog een keertje verder kijken.

Voor herhaling vatbaar,acht dagen veeeel te kort!!

jaap en ria, 20-3-2018

Het is echt een top hotel,sluit mij volledig aan bij de vorige reviews,maar toch een minpuntje,excursie naar hurghada was flop,wat niet in de folder vermeld word is dat je nadat je de stad bezocht heb ,naar allerlei bedrijven toe gaat waar je ze van alles en nog wat aan willen smeren,voor de trip stond twee uur,maar duurde vier uur,

.Je praat toch over€20,-pp.De snorkeltrip was wel top.

Aanrader

Marnix, 8-3-2018

Heerlijk genoten van dit grote hotel. Ondanks de meer dan 80 procent bezetting nooit gevoel dat het druk was. Restaurant ok, 3 maal per week konden wij gebruik maken van een ala carte restaurant, vonden persoonlijk het Italiaans het beste. Pas op neem in die restaurants de huiswijn en neem geen wijn van de kaart want die is duur, wij betaalden 80 euro voor een fles witte wijn, eigen schuld dikke bult. Voor zij die van rust houden is het dakzwembad ideaal, voor mensen met kinderen is dit hotel ideaal. Het strand is te bereiken via zusterhotel Al Dau, door de prachtige hof komt men aan het strand, een shuttle rijdt de ganse dag op en af. Veel internationaliseren in hotel maar toch het meest Duitsers. Reisden met touroperator, speciale promotie wat de prijs / kwaliteit voor ons een 10 waard was. Beste wat we al gehad hebben in Egypte

Amazing!

Danielle, 7-3-2018

Steigenberger aqua magic is in 1 woord fantastisch! Voor ons was het voor de eerste keer Egypte en het resort is echt geweldig. Service is over de top. Personeel is erg vriendelijk en heel behulpzaam. Ben nog nooit eerder op een resort geweest waar ze steeds aan je vragen of alles naar wens is en of ze iets voor je kunnen doen. Eten is heerlijk en er is een heel leuk animatie team. Kareem van het animatie team is heel erg grappig en vol energie. Steigenberger is zeker een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug

Geweldig

P Duindam, 25-2-2018

Leuke warme vakantie! Goeie en zeer behulpzame bediening en entertainment! Kareem is the best!

Fijne, zonrijke vakantie

Ben, 8-2-2018

Prima hotel, 15 min transfer. 2 lekker verwarmde zwembaden en 1 ruim kinderbad met piratenschip.

Service is goed op orde, drankjes aan zwembad worden gebracht. Vriendelijk personeel die erg leuk met kinderen omgaan.

Keuze in restaurant vonden wij wat beperkt irt andere Egypte hotels die we hebben gehad. Iedere dag friet, verse pasta. De ‘showcooking’ was meestal maar 1 soort vlees oid, minpunt.

Ruime nette kamers. Die goed schoongehouden werden. Gebruikssporen tref je overal aan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) scoort een 9.5 uit 10 op basis van 488 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: