Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°23°
Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

145 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in het Nederlands

Met vrienden

Warm eten en veel keuze en bediend worden

Arijan Diender
29-8-2018

Als ervaren Egypte kenner valt dit hotel in de klasse Super. Eten was van zeer goed kwaliteit, veel keuze, en goed warm.

De kamers zijn netjes en schoon en worden dagelijks schoongemaakt inclusief beddengoed.

Personeel zeer vriendelijk.

Bediening zelfs aan het zwembad of strand.

Op 10 minuten van het vliegveld.

Afgelopen week is het hotel in opspraak geweest door het overlijden van een Engelse echtpaar kort na elkaar. Touroperator heeft alle gasten van hun onmiddellijk onder druk van hun uit het hotel gehaald. Media stort zich er meteen op want het is komkommertijd voor hun. Wij zijn daar gebleven met andere gasten uit diverse landen en hebben daar een top vakantie gehad. Geen ziektes, of andere zaken die de media vermeld. Complimenten voor het management en medewerkers van dit hotel hoe ze de rust bewaken en toch last hebben van de media. Verder maken wij een diepe buiging voor gastrelaties. Top werk.

Graag komen we hier nogmaals.

Heerlijk vakantie en komen graag terug!

Loona
28-8-2018

Heerlijk vakantie gehad met onze kinderen van 10 augustus tot 24 augustus. De Glijbanen en de piratenboot viel ook bij de oudste van 10 jaar enorm nog in de smaak. Er zijn meerdere leuke zwembaden. Strand is erg mooi en je kan er erg leuk snorkelen om verschillende vissen te zien er is wel weinig koraal. Eten is goed en variërend voor iedere buikje is er wat lekkers te vinden elke dag. Wat een aanrader is om te reserveren bij de italiaan dat was echt een feest en enorm gezellig met personeelslid Pieter (ja, hij heet echt Pieter) De familiekamer 5020 vonden wij erg fijn. Elke dag werd de minibar met limonade en water gevuld. De kamers zijn ook schoon. Personeel zijn heel aardig en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Laatste dag wel gehoord dat alle gasten van een touroperator uit het hotel (Aqua Magic Hurgada) gingen, maar wij hebben geen slecht woord over voor dit top hotel. Wij komen heel graag snel terug bij deze hotel!!!

Een leuk resort voor gezinnen.

Nel de Prouw
20-8-2018

Mooi resort met leuke zwembaden zeker de glijbanen en het zwembad met het schip met glijbanen voor de kinderen, kamers zijn toe aan een renovatie. Personeel erg vriendelijk, zeker aan het strand.

Eten vonden wij redelijk, maar smaken verschillen......

Er mag wel wat meer voor de kinderen gedaan worden.

Het is een leuk resort voor gezinnen

Preisdaler

Fantastische 2 weken gehad! Niks te kort gekomen!!

Groep van 8
19-8-2018

Wat erg goed was, was het eten. Je kwam echt niks te kort! 3x per dag ontzettend uitgebreid voor jong en oud. Een voorbeeld: 's ochtends onbeperkt Jus d Orange. Werd ook geserveerd aan tafel. Er zijn naast het hoofdrestaurant ook nog 6 a la carte restauranten waarvan je gebruik mag maken van 3 restaurants. Ook erg goed! Het personeel is ook ontzettend aardig, ze doen er alles aan om je een mooie vakantie te geven. Overdag is er van alles te doen, ook aan het zwembad. Erg leuk en spontaan animatie team! Het hotel is ook erg schoon! Is er iets vuil geworden? Dan stonden ze er gelijk bij om alles weer schoon te maken. Waar je ook bent, aan het zwembad of in de lobby of aan andere barretjes en drinken komen ze alles brengen. 'S avonds werd er in de lobby ook chips bij je op tafel gezet.

Wat evt aan verbetering toe is, is dat je savonds niet heel veel soorten barretjes hebt. Alleen bij het theater, de lobby/receptie binnen en buiten.

Gastvrij en goed resort met minpuntjes.

Jeroen Feelders
4-8-2018

Overwegend Duitse toeristen. Er zijn veel zwembaden, glijbanen, speelwaterschip en lazy river. Door tekort aan (ruimte voor) ligbedden om 7u wekker zetten voor handdoekje-leggen en blijven zitten tot 8u (ze halen onbezette handdoeken voor 8u echt weg). Familiekamer-upgrade (kamernummer 3121) boven Elements-club resulteert in slapeloze nachten: niet in trappen! Kamers zijn schoon met dagelijkse verschoning incl. minibar (water, sap, cola). Eigen strand bij AlDau-resort is goed. Ilios Diveclub heeft goede watertrips die concurreren met reisorganisatie. Restaurants zijn schoon en afwisselend met lunchbox-service. Hoofdrestaurant kan na 19:30u korte wachtrij hebben. Kleinere restaurants op het park zijn rustig. Van onderhouds- tot bedienend personeel: allemaal verstaan ze engels/duits en groeten je. Winkelstraat aan achterzijde is armoedig. Wifi op de kamers is uitstekend, bij het zwembad en restaurants matig.

Een mooie vakantie

Anja
30-7-2018

Een mooi en goed verzorgd hotel! Het meeste personeel was erg vriendelijk. Wij vonden het wel dat er weinig plaats was om te zitten in de loungebar en op de diverse terrasjes. Ook bij het restaurant staat er vaker een wachtrij. Wil je een ligbed bij het zwembad dan moet je vroeg uit de veren want rond 7.30 uur zijn alle bedjes gereserveerd. Diverse excursies gemaakt. Geboekt via Kamal van Complete Tours Hurghada.

Goed hotel!

Jacqueline de Wildt
1-7-2018

Leuk en goed hotel. Personeel is over het algemeen erg vriendelijk. Het is wel een heel druk hotel met veel kleine kinderen. Eten in het hoofdrestaurant is goed met genoeg keuze. Je mag tijdens je verblijf 3 keer a la carte eten. Vooral het Magic Sky restaurant is absoluut een aanrader. Deze a la carte restaurants moet je wel vooraf reserveren!! Zwembaden zijn erg mooi maar er mag wel mee opgelet worden of de kleine kids een luier aan hebben. In 1 week 2 maal het grote zwembad vanaf begin middag gesloten doordat er een kind zijn behoefte in gedaan had. Vind dat voor zo'n hotel met goede service een slechte zaak! Kamers zijn netjes maar wel wat gedateerd. Vloer in de douche is spekglad als ie nat is, dus daar moet je echt super voorzichtig doen. Verder heeft het hotel een goede ligging. Winkeltjes op loopafstand. Privestrand aan de overkant van de weg bij hotel Steigenberger Al Dau. Er rijdt een golfkarretje of je kunt het lopen.

Degelijk maar niet nog een keer

Arnhem
1-7-2018

Na de vele goede recensies het hotel geboekt, hotel is degelijk en je word goed verzorgd maar echter zijn wij veel vaker in Egypte geweest en vonden wij dit de minste van allemaal, wij zullen hier ook niet meer naar toe gaan. Wij vonden het allemaal net niet.

Leuk hotel met kleine kinderen.

Gina
11-6-2018

De zwembaden en kinderbad erg leuk, Het eten lijkt de eerste dagen erg goed maar er ligt bijna iedere dag het zelfde. Een maal bij het Italiaans restaurant wezen eten, dit was goed. Wij vonden de vriendelijkheid en service niet goed zijn veel beter gewend. De kamers waren ok maar niet bijzonder , we hadden suprieur kamers ? De badkamer is krap. Na een keer of 20 Egypte hoort dit hotel zeker niet bij de beste die we bezocht hebben. En daar zaten ook veel 4 sterren hotels bij. Al met al redelijk goed hotel maar er zijn zeker betere en vind het punt op zoover dan ook aan de hoge kant.

Ontspannen teruggekomen uit Egypte

Josje
7-6-2018

1ste keer naar Egypte voor ons 3e,aankomst was perfect om 11.00 uur en we konden direct door na de kamer in block 3 waar s'avonds de shows plaats vonden

Echter de animatie Zwaar beneden peil

En de speakers Vreselijk afgestemd.

Hotel was prima en het personeel vriendelijk mits je wel goed fooi geeft natuurlijk,wat ook moet want die lonen daar zijn echt nihil en met 100% bezetting tijdens de meivakantie ook behoorlijk onderbezet na onze mening!

15 dagen genoten van het prachtige klimaat en heerlijk geluierd bij de mooie zwembaden of op het strand.

Wij komen zeker terug naar Egypte.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.