Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) *****

Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) *****

Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)
Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

126 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in het Nederlands

Fijne, zonrijke vakantie

Ben, 8-2-2018

Prima hotel, 15 min transfer. 2 lekker verwarmde zwembaden en 1 ruim kinderbad met piratenschip.

Service is goed op orde, drankjes aan zwembad worden gebracht. Vriendelijk personeel die erg leuk met kinderen omgaan.

Keuze in restaurant vonden wij wat beperkt irt andere Egypte hotels die we hebben gehad. Iedere dag friet, verse pasta. De ‘showcooking’ was meestal maar 1 soort vlees oid, minpunt.

Ruime nette kamers. Die goed schoongehouden werden. Gebruikssporen tref je overal aan.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Carbob, 19-1-2018

Internet was hopeloos. Niet op de kamer niet in t restaurant , alleen bij de lobby. Avondeten was meestal lauw tot koud.

Weinig afwisseling.

Animatie was slecht.

Alleen voor kleine kinderen was aardig, maar voor volwassenen was slecht.

Diverse keren in Egypte geweest maar hier kom ik niet meer terug.

Marsa Alam was top en zo ook Sharm el Sheik.

Zalig genoten

Rianne, 16-1-2018

Wat een prachtige 10 dagen hebben wij gehad in het Steigenberger Aqua park resort. Heel schoon, heel ruim en heel veelzijdig. Als je aankomt denk je, wat massaal, maar het is in een soort delen, dus je kiest voor de piratenboot, de dolfijnenzwembaden met grote glijbanen of strand bv. Zeer ruime keuze aan het buffet en ze proberen zo divers mogelijk te zijn. Na 10 dagen ben je wel toe aan wat anders. Minibar wordt ook telkens aangevuld, wat ideaal is. (denk niet aan drankjes, maar aan frisdrank, water en pakjes drinken) Personeel voornamelijk vriendelijk, al vond ik de kidsclub medewerkers wat saai en mocht wat meer enthousiasme inzitten. Wij zaten goed met onze kamer en volop wifi. Zaten we bij de kinderdisco, dan had je dat niet altijd. Wij zaten bij het podium en hadden s´avonds geluid van het vertier wat er die avond was. Om 22.00 uur was het direct stil! Zeer netjes. Wel veel geschuif met meubelen daarna. Het privestrandje wat aan de andere kant van de weg lag, was ook echt geweldig. Ook daar all incl en pizza, patat en salades te verkrijgen. Zeer zeker ook reserveren voor de a la carte restaurants, zalig italiaans en fantastisch op het dak!! Voor het stadje hoef je niet naar Hurghada toe. Wat een verval zeg, echt zonde. Heel veel leegstand. Neem eurobriefjes mee en ze zijn je vriend, want ze willen allemaal de losse euro´s wisselen voor briefjes, soms tot het dwingende toe helaas. Topvakantie gehad!

super hotel

marleen, 24-12-2017

echt super hotel

zeer vriendelijk, behupzaam personeel

lekker eten en drinken

mooi strand en met voldoende ligbedden

lazy river is super

verschillende restaurants en bars maar voor ons was vooral het sky-restaurant en de sky-bar "TOP"

Speciaal woordje van dank aan Ibram en zijn team van de Sky-bar, aan Michael van de strandbar en aan Mohammed Tohamy, de redder aan het strand.

geweldig hotel met een kwaliteitslabel

Harry en Sonja, 27-11-2017

prachtige grote kamers; maar vooral het eten en de verscheidenheid van gerechten in het buffet restaurant is het benoemen waard!

A la carte restaurants zijn allen TOP!!!

vriendelijk personeel, lopen om je het naar je zin te maken! absoluut de moeite om dit resort te bezoeken want het geeft gegarandeerd kwaliteit aan je vakantie. wij zijn geregelde Egypte-gangers maar dit is veruit het beste hotel dat we de laatste jaren hebben bezocht aan de Rode Zee. Wij komen terug hier!!!

Goed hotel!

Brian, 24-11-2017

Heel goed! Leuke mensen, mooi schoon hotel met een goede service.

Kareem is the best!

Wat een heel mooi hotel

Blom, 24-11-2017

Een erg mooi en leuk hotel. Grote kamers, schoon, vriendelijk personeel, goed eten en drinken.

Animatie team is vriendelijk en hebben plezier in hun werk. Vooral Kareem en kuku zijn toppers !

Savonds zijn er leuke shows en daarna nog drankje doen bij de lobby waar je tot laat kan zitten.

Personeel is erg vriendelijk en werkt hard. Ze vliegen voor je als je wat nodig hebt.

Het hotel is een aanrader.

Veel verschillend eten en elke dag is anders.

Ook zijn er andere restaurantjes die gratis zijn. Sky restaurant en de italiaan zijn echt heerlijk!

Eerste en laatste keer

ken, 7-11-2017

Mooie grote zwembaden met glijbanen.

Redders laten kinderen niet echt kind zijn. Veel mag niet van de redders.

Hygiëne laat de wensen over.

De kuisploeg is constant aan het kuisen Maar hebben geen fatsoenlijk materiaal om te poetsen.

Bij aankomst plakte de vloer en de tafel.

De badkamer was ook nog vuil.

Al in veel hotels geweest maar nog nooit zo slecht gegeten.

Wij zijn allemaal ziek geweest van het eten.

Bij verschillende Belgen gesproken ook allemaal ziek geweest van het eten.

1 maal iets gaan vragen aan de receptie. De man zei in het Engels jij bent een belg en spreekt beter Frans dus moet je straks terugkomen. Ik zei dat ik even goed Engels sprak maar hij wou mij niet helpen.

Het enige wat goed was, was het weer.

Als je fooi geeft, krijg je alles gedaan indien je dit niet doet veel minder behulpzaam.

Hotel is heel groot maar het restaurant is te klein. In hoogseizoen heel lange wachtrijen om eten te nemen.

Super hotel

Jens Brughmans, 28-10-2017

Super hotel wordt volledig gemaakt met een goed animatie team met onder meer kareem

Voor herhaling vatbaar

Nathalie wilmer, 28-10-2017

Alles is in het hotel super de hygiene is echt top hier .. alles word zo goed onderhouden ... animatie team is echt super goed zeker kareem dir zorgt voor de super leuke sfeer en zorgt dat iedereen het naar zijn zin heeft enkel voor het anomatie team zouden we al willen terug komen !!

Het eten is ook goed is de eerste keer dat we echte mayo hebben in een arabisch land 😍En nutella 😍

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) scoort een 9.51 uit 10 op basis van 451 reviews.