Hotel Sphinx Resort

3 reviews over Hotel Sphinx Resort in het Nederlands

behandeld als een princes

janneke
6-4-2013

geweldig hotel !! 2 weken hier gezeten en alles was goed geregeld, kamer netjes en schoon elke dag.de hele dag kan je overal in het hotel eten en drinken,super vriendelijk personeel...eten was wel een beetje jammer maar voor egyptische begrippen wel goed.als ik terug ga naar egypte dan zeker dit hotel!!! zonde van alle russen die Hurghada zo verpesten met hun gevreet en alcohol gebruik maar ze brengen nou eenmaal geld in t laatje

super vakantie:)

olivia
26-7-2010

Opnieuw een geweldige vakantie met nog meer Nederlanders dit jaar.

Wij voelen het als een thuis komen en met ons meerdere vrienden. We voelen ons welkom en wordt met ons meegedacht welke kamer voor ons fijn zal zijn. Het is na een jaar hard werken een welverdiende vakantie!! We worden gevraagt wat we lekker vinden om te eten, adviezen wat beter kan, wat wil je nog meer? Voor ons is dit elk jaar weer een vakantie om naar uit te zien!!!

super de luxe

Gina Massoud-Olijve
12-7-2010

We zijn er vorig jaar al geweest, toen was het resort nog niet helemaal af, maar zo wie zo super, leuk zwembad, personeel is erg aardig. Nu dit jaar gaan we weer en zo te zien de site is er nu ook een receptie, lobby en al de restaurants zijn klaar, we zijn benieuwd, over het "zusterhotel" King Tut waren we ook erg tevreden over. En ja die Russen vind je overal:) We zijn nu er met zeker 15 nederlanders en krijgen dan een voorkeursbehandeling, want ze zijn gek met ons!!

We hebben een aantal aanbieders voor Sphinx Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sphinx Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sphinx Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.