Hotel Sonesta Pharaoh

• Sauna

528 reviews over Hotel Sonesta Pharaoh

• 1Jason25-06-2012

Walgelijk eten, veel zieken

Dit resort is absoluut geen 5 sterren waard. Hooguit 2 sterren. Service was slecht, zelfs fooien werden met een chagerijnige kop aangepakt. Hele bus werd in achteraf complex gedumpd in de hoop dat je ging bij betalen voor betere kamer. Eten was echt zo ontzettend slecht. Bijna geen vlees of vis, alleen resten door prutten verwerkt. Sla werd met poephanden klaargemaakt. Zijn hier de hele week hartstikke beroerd geweest. Diarree maar dan de ergste variant. Zeer gevaarlijk voor gevoelige mensen. Kreeg maar 1 fles water op de kamer de rest moest je bijbetalen. Wij hebben veel gereisd, maar dit nooit meer. Egyptisch personeel was echt beneden peil en respectloos. De manager zou zich moeten schamen en het reisbureau zou dit niet meer mogen aanbieden. Waren blij om weer thuis te zijn.

• 1Kellie Bellaard24-06-2012

Nooit dit hotel kiezen

Sonesta moet een 5 sterrenhotel voorstellen maar het is niet meer waard dan 2!! Je krijgt 1 fles water voor 14 dagen en moet dan voor 3 euro flessen bijkopen tijdens je verblijf. Eten is walgelijk en letterlijk ziekmakend. Ik ben mijn gehele vakantie ziek geweest en de dagen erna. Engels spreken ze amper, het zit stampvol met vervelende Russen en vriendelijkheid is ver te zoeken. Klagen heeft geen zin, ze doen nergens iets mee en de animatie is tevens amper aanwezig. Plastic bekers in de bar en in het restaurant bij je eten en echt overal willen ze fooi voor. Dit hotel zou aan Nederlanders niet meer aangeboden mogen worden en ik raad dit dan ook echt af, ga hier niet naar toe als je van plan bent een fijne vakantie te vieren. Ik was zelfs van plan eerder te vertrekken, want dit hotel verziekt je vakantie(gevoel). Neem altijd diarreeremmers mee en maagtabletten want je zal er veel van nodig hebben! Mocht je het hotel toch boeken omdat je denkt dat het wel meevalt, succes!

Alleen gereisd in juni 2012

• 8Lianne Kuiper22-06-2012

Mooi hotel, super vriendelijk personeel!

Wij zijn met touroperator een week naar Sonesta geweest voor een 'prikkie'. Wat veel van de mensen vergeten die een beoordeling plaatsen, is dat vijf sterren in het buitenland nooit vergeleken mag worden met vijf sterren in Nederland. De kamers zijn heel goed, schoon en worden iedere dag opnieuw schoongemaakt. Leg je een fooitje neer, maken ze de mooiste creaties voor je. Het personeel is erg vriendelijk en willen je graag in de watten leggen. Daarnaast is het animatieteam echt top! Super leuk met kinderen, maar daarbuiten ook echt de hele dag vriendelijk (knap hoor als je 7 dagen per week 12 uur werkt!). Het eten is inderdaad minder. Het buffet lijkt iedere dag hetzelfde te zijn, maar dat komt grotendeels door de kruiden die ze gebruiken. Die zijn iedere dag hetzelfde en smaakt het eten dus ook zo. Daarentegen staan ze iedere dag verse pasta te bereiden en omeletjes en gebakken eieren te bakken. Dat is heerlijk! Het aantal Russen is inderdaad enorm!

• 6ron de klerk21-06-2012

3 sterren verblijf in 5 sterren hotel

Indien je voor 8 dagen slechts 345 € betaalt in een 5 sterren hotel dan gaat dit hotel alles aanpassen wat maar geld kan kosten. Het eten is een 5 sterren hotel onwaardig ( elke dag het zelfde -geen keuze en smaakloos ) en indien je dit acceptabel vind dan ben je nog nooit in een echt 5 sterren hotel geweest. Ook op de drankjes ( alcohol ) en het entertainment is alles wegbezuinigd- zelfs het water op je kamer moet je betalen- obers hebben enkel interesse in de gasten indien je een fles wijn wilt kopen van 30€ of vers geperst sap a 3€ - van de 7 overnachtingen is onze kamer slechts 5 maal schoongemaakt.

Maar nu het positieve - een zeer mooi huisrif met de mooiste vissen - mooie kamer met goede matrassen - luxe hotel ( eens gebouwd voor 5 sterren gasten ) mooie en veilige steiger om over het rif te komen naar de zee- altijd een badmeester aanwezig voor de veiligheid - zowel bij de zee als in het zwembad - golfkarretjes fungeren als taxi tussen de receptie de zee - prijs/kwaliteit 10

• 8Carmen en Tom18-06-2012

aardige mensen GEEN ZEE

1week verbleven met bus vol nederlanders toen we kwamen weinig lastige russen aardig personeel laatste 2 dagen ander personeel veel drinkende lastige russen zee stelt niets voor kamer schoon bed hard maar vraag softmatras de kamer de laatste dag voor 27 euro ,t eten was de eerste dagen beter misschien hebben de russen nu vakantie?alles was anders dan de eerste dagen ook de vriendelijkheid van personeel handdoekservice is prima

• 10Judith Haak12-06-2012

Voor herhaling vatbaar

Mooi hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer rolstoelvriendelijk wat voor ons een reden is om terug te komen daar. Er zijn een aantal mindervalide kamers maar de 'gewone' kamers zijn ook goed te doen, vooral de grotere kamers. Kon zelfs met de rolstoel op het strand komen. Verder prachtig resort en superschoon overal. Kamers worden elke dag schoon gemaakt en bij het zwembad en op het strand krijg je lekkere grote badlakens tegen inlevering van je towelcard.

• 10tom09-06-2012

Goed hotel aanrader

goed hotel klant vriendelijk en gaan zeker nog een keer naar dit hotel genieten was het hier.

• 9evert haak07-06-2012

Heerlijke vakantie een aanrader

6 juni 2012 terug gekomen van een heerlijke vakantie. zeer mooie accommodatie personeel super vriendelijk animatie team constant bezig. of op het strand of aan het zwembad. kamers super schoon. Per dag 1 fles water pp op de kamer. Kluisje gratis te huren alleen sleutel ff vragen bij receptie. consumptie,s zijn goed. Alleen het bier kan je niet dronken van worden we noemde het al jip en janneke bier. Veel variatie in de keuken.Elke dag een ander item, een groot toetjes eiland. met veel keuze,s. Zwembad super schoon.

• 9Larissa29-05-2012

SUPER vakantie gehad

Wij zijn net terug gekomen van een weekje Egypte/Sonesta Pharoah en we hebben een super vakantie gehad. Kamers waren perfect en de afstand naar het zwembad/strand is ook prima te doen. Bedjes aan het zwembad en strand liggen ook prima. Mocht je de afstand te ver vinden wordt je met een (golf) karretje gebracht. Personeel was ontzettend vriendelijk en als er iets was dan werd dat ook gelijk in orde gemaakt. Eten was prima. De standaard dingen zoals brood/salades etc waren elke keer gewoon aanwezig en het vlees/groenten waren vaak wel afwisselend. Je mag ook een keer in het Italiaanse en vis restaurant eten en dat was ook prima. Italiaan is zeker een aanrader. Ik kan zo niet een min puntje bedenken van dit hotel. Enige nadeel is dat je in Hurghada zelf niet echt kan shoppen. Je wordt om zoveel meter aangesproken of je een taxi wilt en dat geldt hetzelfde voor de winkeltjes.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 8Jose van Hattum29-05-2012

mooi complex en prachtig rif om te snorkelen!

net terug van 1 week in dit hotel. We hadden een 2 persoons kamer geboekt maar kregen een bungalow aan het strand! super... (kamers zijn trouwens ook prima hoor) erg mooi en schoon strand met parasols en genoeg ligbedden. Via de pier kan je het water in om te snorkelen, prachtig koraal en vissen gezien!Zwembadcomplex is erg mooi, groot en goed verzorgd.Personeel is aardig en behulpzaam.Veel variatie in eten,en een zeer uitgebreid desertbuffet! heerlijk. Animatie was leuk, vooral het optreden van "Eddy Murphy" en zijn dansers is geweldig! Kortom een heerlijk vakantie gehad. Zeker aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Hotel Sonesta Pharaoh info