Hotel Sonesta Pharaoh

• Sauna

528 reviews over Hotel Sonesta Pharaoh

• 4Charlotte05-07-2012

Nooit meer!

We zijn een jong stel die 8 dagen naar Soneste Pharaoh zijn gegaan. Bij aankomst bleek onze badkamer nog vies te zijn en de kluis niet te werken. Dit aangegeven bij de receptie en daar werd het vriendelijk opgelost. Het eten was dramatisch. We zijn alle 2 ziek geworden en met ons bijna alle nederlanders. Het lijkt of ze dit verwachten want om de 100 m vind je een apotheek. Voor ijs, verse sap en water meloen moet worden bijbetaald. Er is bij het buffet qua fruit meloen of sinaasappels en verder niets. En wat en bij de lunch overwas kon je dan S'avonds verwachten bij het diner. We hoorden dat het hotel een andere eigenaar heeft gekregen en sindsdien heel erg verslechterd was. Dus ik zou hier nooit meer heen gaan om voornamelijk het eten en wij zijn als jong stel niet veel gewent dus dat wil wat zeggen. Ook waren er veel russen maar hier totaal geen last van gehad.

• 0Jan03-07-2012

Rauwe kip op het bord

Als aanvulling op mijn vorige beoordeling het volgende.Tijdens onze lunch had ik een stuk kip op mijn bord wat compleet rauw was.Hierop de manager laten komen en deze vertelde mij dat dit niet door de beugel kon.Ter compensatie in hun nieuw geopende chinees restaurant gegeten.Tot dagen er na elke dag de verontschuldigingen weer van de manager en de chef kok.Daags erna blijf ik het eten toch slecht vinden.alles is koud Met name ook de bediening in de bar tegenover het restaurant karnak vind ik onbeschoft.

Gereisd met partner in januari 2012

• 7man-vrouw03-07-2012

Eerder een 4 sterren hotel, niet 5

We zijn net terug.Personeel wel vriendelijk,behulpzaam,alleen taalproblemen,waardoor misschien wat miscommunicatie.Geen dronken Rus gezien.Ze zijn misschien wat onbehouwen.Hoe durf je ze"het meest walchelijke volk"te noemen.De tuin,zwembad,strand mooi en goed onderhouden.Elke dag insectenbestrijding en geen mug,vlieg,kakkerlak gezien.Wil je geen 10min lopen naar het strand,neem het golfkarretje.Via een korte steiger zo de zee in en je hebt een prachtig rif voor de deur.Bad-kamer prima, een likje verf kan geen kwaad.Elke dag keurig schoon.Tja,eten slecht,ook in rest Valentino en Sea Breeze.Om de avond werd er groots buiten gedekt en op het podium werd er een show of voor live muziek gezorgd.Wil je geen glas onder je blote voeten,dan plastic glazen.Heb je problemen met die ene fles water, koop aan de overkant, hotel vraagt meer.Wij waren ook ziek.Wil je ECHT een 5 sterren resort/hotel,meer luxe,trek dan je portemonnee.Dit is met moeite een 4 sterren hotel, wel leuk,niet culinair,goedkoop

• 8albert02-07-2012

geen 5 sterren !!! voornamelijk door het eten

prima hotel,kamers netjes ,goed te doen met de airco.Animatieteam erg aardig maar niet actief je moet alles zelf in de gaten houden anders weet je niet wat er te doen is.Eten vreselijk, elke dag hetzelfde.Voor een 5 sterren niet voldoende.Iedereen maar ook iedereen in het hotel 2 dagen ziek,ga dan direct naar de apotheek aan de overkant dan krijg de juiste medicijnen want het gaat om een bacterie die niet met ned medicijnen te bestrijden zijn

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 1Yves-Cindy01-07-2012

!!! NOOIT MEER !!!

Sonesta Pharaoh Beach Resort geeft zichzelf uit als een vijf sterren resort maar is in werkelijkheid een twee sterren waard! Karnak main restaurant, een walgelijk aanbod van buffetten. Enkel en alleen het ontbijt viel mee, pannekoeken, ommeletten, lekker brood, cornflakes en melk. Deze twee laatsten heb ik twee weken op geleefd! De buffetten tijdens de middag en avond dagelijks hetzelfde aangevuld met af en toe wat vis of vlees dat ze a la minute bakten, met een beetje geluk, als de vervelende Russen je niet voor waren had je kans hiervan te proeven, alsook het vers(???) fruit als ze al dan niet met hele kommen op de Russische tafels terechtkwamen. Valentino restaurant was goed! Vis restaurant niet gedaan uit schrik om nog zieker te worden! Bars, het is te begrijpen dat ze aan het strand en aan het zwembad plastic gebruiken maar aub niet in de lobbybar en in het main restaurant, walgelijk! Hotel voor 98% volzet door het walgelijkste volkje, de RUSSEN! Dit hotel moet uit het aanbod!!!

• 0Wim01-07-2012

Absoluut geen 5 sterren !!!!

Hotel opzich is goed. Kamers waren netjes en schoon. Eten was zeer slecht ( was voor 2 sterren Hotel net genoeg ) Op de kamer 1 fles water bij aankomst // voor de rest moet je de flessen betalen. strand : was zeker 10 min lopen // je kon wel gebracht worden met een golf karretje. voor de rest het strand was netjes en schoon // het rif was niet echt bijz. Water vaak troebel. Animatie: ja als je er van houd is het aardig Personeel: was vriendellijk , maar vaak gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 7Suzanne01-07-2012

Goed voor een week

Ik ben net terug van een weekje Sonesta en ik vond het een beetje tegenvallen. Het is een mooi resort (beetje te groot opgezet, behoorlijk stuk lopen naar het 'strand') met mooie kamers, maar het is idd geen 5* waard. Het ontbijt was prima, maar de rest was een beetje saai en weinig afwisselend. De buiten etentjes met show waren wel goed verzorgd! Ook ik ben ziek geworden, maar weet niet of het door het eten vh resort kwam of het eten op de boot vd snorkeltoer. Het is een super mooi zwembad en heeft een mooi huisrif (maar niet echt een strand strand), maar zou er niet meer naar toe gaan.

Alleen gereisd in juni 2012

• 7Jan01-07-2012

Voor eenmalig wel een keer te doen

Op dit moment zitten wij in dit hotel.Elders internet geregeld.In het hotel kost het 15 euro per dag.De kamer ziet er niet slecht uit.Wel een andere matras gevraagd omdat de vorige keihard was.Veel russen aanwezig die zoals ik al vaker in Egypte heb meegemaakt hun bord belachelijk vol gooien en vervolgens alles laten staan.Verder geen last van de russen.Bediening aan de bars is slecht.lang wachten om wat drinken te krijgen ,Zwembad is redelijk schoon,maar aan het strand is het niet bijzonder.met een karretje kan je vanaf het hotel naar het strand.Om sommige plekken nog wat koraal en mooie vissen te zien.Aan de overkant zijn winkeltjes,maar de helft is leeg.Bij de andere helft trekken ze je zowat naar binnen wat erg irriterend over komt. eten is matig,maat wel elke avond een ander thema.De desserts zijn in mijn ogen droog en smaakloos Ik zou zeker niet weer dit hotel boeken.Mede omdat er ook veel Egytenaren zijn die met al hun kleding ook het zwembad in duiken.

• 0Moerman30-06-2012

Verslechterd

Zijn vanaf 2007 tot vorig jaar, elk jaar hier geweest. Hebben het met rasse schreden achteruit zien gaan. Eten erg slecht, Veel "eigen" bevolking welke met kleren aan het zwembad in gaan, Eten wat door iedereen met de handen wordt aangeraakt. Vorig jaar besloten om niet meer naar dit Hotel te gaan. Nu reactie van recente bezoekers gelezen te hebben ben ik blij dat we een ander Hotel (Iberotel Aquamarine) hebben genomen. Hurghada zelf is gewoon leuk. en de mensen zijn nauw eenmaal zo als ze zijn. leer hier mee omgaan en speel het mee, en je hebt een leuke vakantie. Over 2 weken 14-07 vliegen en dan weer genieten van het mooie weer en leuke bevolking.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9Georgette en frederik27-06-2012

Super genoten in dit mooie hotel aan de rode zee!

Echt een super mooi en luxe hotel! Zijn de eerste 2 weken van juni geweest en begrijp niets van de voorgaande reacties, alle nederlanders die wij daar spraken waren ook erg positief! Personeel heel vriendelijk en doen alles voor je. Leuk animatieteam voor jong en oud. Het eten was het enige minpuntje, dat was meestal niet zo lekker. Je kan hier leuk snorkelen, en als je dat bij zonsondergang doet heb je kans om schildpadden te zien, Super! Kortom, een erg gezellig, schoon en luxe hotel waar je heerlijk vakantie kan vieren

Hotel Sonesta Pharaoh info

• Animatie programmaAanwezig