Hotel Sonesta Pharaoh

• Kinderopvang
  • Sauna

528 reviews over Hotel Sonesta Pharaoh

• 6Iris Bosman04-08-2014

Erg slecht eten! Daarom dit niet meer.

In Juni 2009 voor de 3e en laatste keer in dit hotel geweest. Eten is erg slecht zijn allemaal ziek geworden. Vlees dat niet gaar is, sterke schimmelsmaak aan salades etc. Personeel is erg vriendelijk en het animatie team was perfect en doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Activiteiten in de hotel zijn wel een 10 waard. Jammer van het extreem slechte eten. Hierdoor is de keus om niet meer naar dit hotel te gaan snel gemaakt.

Gereisd in juni 2009

• 5Tirza 13-01-2014

matig

Allemaal doodziek geworden van het eten. Ook het zwembad was erg vies. Wel regelmatig avonden met eten, vermaak en muziek (als je daarvan houdt). Verder liggen sommige huisjes wel erg ver van het zwembad, maar wel weer dicht bij de zee. Je kunt via een pier snorkelen in de zee. Het rif was matig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 4J.Renkema04-12-2012

geen aanrader

!!!Mooie ruime kamers met groot balkon.(netjes en schoon).Het eten in het Isis restaurant was heel goed en het ontbijt ook.Maar voor de rest was het een laffe hap en er staat niet bij wat het is.De kopjes/glazen/borden/bestek zijn constant op,waardoor je de hele tijd heen en weer kunt lopen om te kijken of het er al weer is.Het bier krijg je vaak in "foute",kapotte,warme of smerige glazen.Het a la carte visrestaurant en de italiaan waren slecht!!!Oriental dessert:spritskoekje gebroken en op het bord gesmeten en een uitgedroogd honingkoekje.Personeel achter de bar vriendelijk,maar...één werkt zich uit de naad en een paar anderen zitten erbij te niksen achter de kassa.99 % russen in dit hotel,dus die schrapen alle bakken nog eens voor je neus leeg.Personeel loopt de hele dag bij het zwembad te leuren met massages/tripjes.Personeel klopt aan je deur om te vragen of je geld wilt wisselen...Verder een mooie tuin en groot zwembad en genoeg ligbedden.Geen aanrader,geen vijf sterren.

Gereisd met partner in november 2012

• 6stevens25-11-2012

fantastisch duiken

eten was zeer matig, en erg vet. Personeel erg vriendelijke, helemaal als ze merken dat je geen rus bent. Erg schoon en netjes. Niet een hotel om speciaal voor te gaan. Maar het duikcentrum pro divers corner met zijn eigenaars en instructeurs is een aanrader voor iedereen die van duiken houd.

Gereisd met partner in november 2012

• 8r.20-10-2012

geweldig resort met eigen koraalrif !

het is een zeer ruim opgezet complex dat wel toe is aan onderhoud maar daar zijn ze dan ook volop mee bezig! Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt maar kwamen terecht en in zeer luxe bungalow die wat ver van het hoofdgebouw aflag maar er rijden golfkarretjes de hele dag door van en naar het strand. erg fijn groot zwembad met een grote bar al lagen wij liever aan het strand met het aanwezige restaurant.

het warme water van de rode zee ter plekke nodigt niet uit tot een zwemwedstrijd maar is zo helder dat je je tenen kan zien bewegen! SNORKEL MEE! er is een koraalrif voor de deur waar je het idee hebt dat je in een groot tropisch aquarium zwemt... geweldig!

Het personeel is prettig in de omgang al spreekt niet iedereen Engels, het eten vond ik niet lekker en was erg vaak en veel van t zelfde,

Rondom het complex allemaal winkeltjes waar je echt je slag kan slaan ( bedenk wel dat invoeren van echt slangen- en krokodillenleer STRENG verboden is in Nederland!)

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Regina Kesteleyn02-10-2012

Heel leuk hotel!!

Tof hotel! Proper en het eten heel lekker! Het personeel was over het algemeen heel vriendelijk, behalve de man die achter de bar staat aan het strand, die was heeeeel onvriendelijk!! Maar voor de rest, niets aan te merken op het hotel! We zijn hier maar 3 nachten geweest na een 3-daagse nijlcruise en 3 nachten Cairo. Super!!!

Gereisd met partner in september 2012

• 5VANDAM NANCY25-08-2012

Zeer net hotel 5* eten geen ster waard

Eten is zeker geen sterren waard, alles betalend, fles water voor de kamer (1 bij aankomst ) sommige shows betalend en zeker niet waard. fruitsap bij morgend eten betalend ! GEWOONWEG geen 5* Personeel wel heel vriendelijk ! Kamers waren zeer proper bij ons toch en alles werd wel elke minuut gepoetst zeker geen klachten over, moet gezegd ! we hebben allebei buikloop tot en met, spijtig om je vakantie zo te eindigen ! Had er veel meer van verwacht. zeker voor 5*

Gereisd met partner in augustus 2012

• 6sofie05-08-2012

uit het boek

al enige tijd terug en nog last van onze darmen.Al 4x naar egypte geweest nooit last gehad.Komt echt door het eten ,wat ze de ene dag niet op krijgen zit die dag erna in de soep of een ander prutje. Leuk animatieteam,fijne kamer, mooi complex,slecht personeel vooral Karnak en zwembadbar wat een vreselijke lui.Kijken je niet aan ,ongeintresseerd laten je gewoon staan kletsen met collega s door.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 8Henk18-07-2012

Sonesta Pharaoh is gewoon weg super Hotel.

Mijn naam is Prithipal henk,mijn ervaring voor deze hotel. Hotel sonesta pharaoh is een goeie hotel.je komt in de avond aan.zodra je in gecheckt ben is er nog eten voor de gasten.dus je krijg nog eten als je aankomt.laaste dag dat je moet uitchecken,kanje de kamer voor €25,- doornemen tot 18:00u.na het uitcheken kan je rustig gaan eten tot 19:00,want je wordt pas om 19:00 uur opgehaald.medewerkers zijn erg aardig.niks te klachen gehad in sonesta.strand is optimaal,als je gaat snorkelen,maak gebruik van de pier,want vooraan lig alleen maar dode zee koralen etc etc.op foto lijkt het op modder,maar dat is het niet. neem je water schoenen mee,als je met blote voeten op de rif gaat lopen snij je zo je voeten open.Hetbuitenbad is erg heet,maak ook gebruik van de binnenbad,is echt lekker als uit de hite uitkomt.lekker koud is het,heerlijk was het.je kan zowel als bij de strand als bij de lobby bar en bij de karnak restaurant eten en drinken halen.

Gereisd met partner in juni 2012

• 7hellen12-07-2012

leuke vakantie gehad!

Leuk hotel alleen geen 5 sterren waard kamers schoon Ibrahim maakte iedere dag leuke creaties van de handdoeken! Wij zijn hier 12 dagen geweest voor een luie vakantie perfect op het eten na het is te eten maar vaak ook BBQ en steeds hetzelfde! Personeel is best vriendelijk alleen in rij staan voor drankje is een min punt als ze dispensers zouden neer zetten was het grootste probleem al opgelost! Restaurant vallentinos vonden wij best goed ,ze zijn bezig om alles beter te gaan organiseren wat ik hoorde was dat er een nieuwe manager bezig was.Zwembad prachtig strand te verweg .Animatieteam was erg leuk ontzettende aardige jongens . het was niet slecht maar ook niet super goed .onze vakantie was best gezellig!

Gereisd met partner in juni 2012

Hotel Sonesta Pharaoh info