15 tips over Hotel Sonesta Pharaoh

• Henk, 19-07-2012 Rapporteren

Tip van de dag.....Beste mensen koop flessen water om je om mee te poetsen,maak geen gebruik van de kraan water.als je gaat douche laat het water wat door lopen,soms is het water bruin.

• Jan, 01-07-2012 Rapporteren

haal een stick voor je computer met usb aansluiting in Hurghada circa 22 euro en waardeer deze met minimaal 50 pound op en je hebt je vakantie probleemloos internet.

• stevens, 25-11-2012 Rapporteren

Duikcentrum Pro Divers conner, net nieuw, enthousiaste mensen met veel ervaring zodat je veilig en super kunt duiken!!!!

• r., 20-10-2012 Rapporteren

ga mee met een boot en ga duiken, 6 meter onder water met een instructeur en je ziet dingen ... GEWELDIG! op de terugweg krijg je een show van de bemanning.

We hebben een aantal aanbieders voor Sonesta Pharaoh voor je op een rij gezet:

• Wim, 01-07-2012 Rapporteren

Zeker de moeite waard: ga naar het divein duikschool en maak daar een afspraak voor een excursie om te snorkelen of te duiken zeer goed en leuk team

• Georgette en frederik, 27-06-2012 Rapporteren

Ze organiseren erg leuke excursies. Vooral de snorkel excursie en het tripje naar de woestijn waren echt een aanrader. Als je van plan ben te snorkelen neem dan een onderwatercamera mee!

• Carmen en Tom, 18-06-2012 Rapporteren

snorkelen is beter van de lange pier

• Fred Carmen, 19-06-2012 Rapporteren

wil je gaan snorkelen ga dan van de lange pier

• T van der Lee, 27-05-2012 Rapporteren

het hotel is echt gaaf maar erbuiten word je knettergek van opdringerige egyptenaren in de bazars,mijn tip is gewoon doorlopen en negeren.geef je ze aandacht kom je er niet meer vanaf en worden ze opdringerig. verder ga naar luxor want dit is geweldig en indrukwekkend. stoor je niet aan de onbeschofte russen, je bent op vakantie dus waarom zou je je druk maken om russen die zich niet kunnen gedragen(voordringen,dronken zijn en denken dat ze alles zijn)

• Yves-Cindy, 01-07-2012 Rapporteren

Er zijn een aantal mensen die op ons wel een hele goede indruk hebben nagelaten door hun behulpzaamheid, vriendelijkheid en service zoals het een viijf sterren resort hoort te zijn. Namelijk "NOUR" door de dag barman in de poolbar. Hij hoort in een hogere klasse te werken. "Mohamed" de barman 's avonds in de lobbybar en zeker niet te vergeten de poolboys olv "HASSAN" en de Lifeguard! Bedankt jongens, jullie hebben een beetje kunnen redden van onze vakantie!

• Jan, 03-07-2012 Rapporteren

Chinees in dit hotel is zeker goed.De italiaan is wat minder

• jolanda, 01-12-2011 Rapporteren

Bruine bonen met spek eten midden in de zomer? Of een lekker Hollands frikandelletje? Orange bar met gastheer Aad. Voor onze jarige zoon die tieneraf werd mooie versierde stoel EN een kinderijsje!!!!

• Lianne Kuiper, 22-06-2012 Rapporteren

Tips met betrekking tot excursies: wij hebben de Jeepsafari en de snorkeltocht (Dream Island) gedaan. Aanraders! Goed geregeld en mooie dingen gezien!

• evert haak, 07-06-2012 Rapporteren

Als je binnekort gaat neem wat cd,s mee met muziek veel micheal jackson. En geef het aan de plaatselijke ali B je herkent hem wel.

We hebben een aantal aanbieders voor Sonesta Pharaoh voor je op een rij gezet:

• Iris Bosman, 04-08-2014 Rapporteren

Iets doen aan de kwaliteit van het eten, want dit is gewoon gevaarlijk voor de gezondheid.