Hotel Sonesta Pharaoh

• Sauna
Meer hotelinfo

528 reviews over Hotel Sonesta Pharaoh

• 9Cathy06-02-2019

Super vriendelijk personeel, een echte aanrader.

Mooi hotel met grote kamers. Het heeft een lekker verwarmd zwembad. Het eten was gevarieerd en veel keuze. Maar wat het grootste pluspunt is is het super vriendelijk personeel. Enige minpuntje is dat het kinderbad niet was verwarmd

Met jonge kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Anoniem17-12-2018

Fantastisch!!

Shoppingcenter op en tegenover resort ... vreselijk. Je wordt "bijna" naar binnengesleurd om te kijken en kopen!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Patricia Danen26-09-2018

Nooit meer en absoluut geen 5 sterren!!

Wat een tegenvaller zeg. We dachten een 5 sterren hotel geboekt te hebben maar dit hotel is zeker niet meer dan 3 sterren waard. In eerste instantie kregen we een bungalow waar de airco zoveel lawaai maakte dat je deze uit moest zetten om te kunnen slapen en we moesten douchen in een bad waar een heel vies douchegordijn hing. De bungalow was gedateerd en de bekleding van de slaapbank en het bed was erg vies. We hebben de volgende dag om een andere kamer gevraagd. Deze was ook heel erg gedateerd maar in ieder geval een douche en uitzicht op het zwembad. De keuze van het eten was heel beperkt en bijna iedere dag hetzelfde. De schoonmaak was ook echt beperkt tot de beddenopmaak. We hebben ons erbij neergelegd en er het beste van gemaakt. Het mooie van Hurgada is de onderwaterwereld en we hebben een dagtocht naar Luxor gehad wat ook heel indrukwekkend was. Verder was het waarschijnlijk onze eerste en laatste vakantie in Egypte.

• 10Anne Hoek11-03-2018

Super

er staan veel reviews op internet over dat het eten zo slecht is! Gelukkig is daar niks van waar! Genoeg keuze! En de obers etc, super! Superfijne vakantie gehad, zo fijn dat we weer hebben geboekt!

• 4Ingrid15-02-2018

Nooit meer

Niet, waren eerst super tevreden paradijs op aarde . Daarna met kids en ouders geweest . Vreselijk. 2 in het ziekenhuis door het eten en ineens allemaal boerkinirs met vieze schuimkoppen in het water. Weg paradijs... thuis bleek ik ook ziek door het helpen van Mn ouders in het Z-H zware antibiotica neverrrrr

• 2017
    7Carla & Frank Schmacks05-11-2017

Mooie herinnering , slecht eten !

Wij waren hier in 2004. Toen heette het hotel nog : "Mehlia Pharao". vergeet het nooit, we hadden kamernr. : 123. Het eten was zeer matig tot slecht. De kamer was geweldig en er werd goed schoon gemaakt. Het animatieteam ( wat bestond uit verschillende nationaliteiten ) was geweldig. Elke avond leuke shows. De bar in de lobby was ook gezellig. Het hotel was op en top super schoon en de mensen waren er super vriendelijk. Wij waren er in juli, en 's morgens om half 9 ( als we gingen ontbijten ) was 't er al 29 oC, en er blies 'n lauwe föhnwind, echt heerlijk. Op het mooie zandstrand waren ruim voldoende bedjes en kon je wel tot 50 meter het water inlopen, en dan stond 't water pas tot aan je knieën. En mega helder, zoooo mooi. Ook het zwembad was super mooi en ook daar waren voldoende bedjes. Vanwege allemaal deze pluspunten wilden wij weer overwegen om aankomend jaar weer terug tegaan naar dit hotel. Maar .... als ik de recensies lees wat betreft "het eten", dat het er "nog steeds "zo matig tot slecht" is, overwegen we sterk om toch voor iets anders te moeten kiezen.

• Oude reviews

9Ilanit30-01-2016

Uitstekend hotel - aanrader!

Mooi hotel, mooie kamers en fantastisch personeel van de Guest Relations Manager, Receptie staff, Bar en Restaurant personeel. Iedereen is super vriendelijk en enorm behulpzaam. Eten was prima. Ik heb er vanwege excursies niet veel van gebruik kunnen maken maar het zag er goed uit en smaakte prima. Veel keuze, maar wel enigszins elke dag dezelfde keuzes. Tips: - De bar en het restaurant: sfeerloos qua verlichting en aankleding; zou warmer kunnen, zeker ook gezien de uitstraling van de kamers en de lobby, welke prima waren. - Hotelkamers: Het stormde buiten en het geluid van de wind in de kamers was enorm en veroorzaakte best wat overlast. - De douche was niet (goed) in te stellen. Het water werd steeds weer koud, heet, koud, heet; erg lastig en niet prettig douchen.

Alleenreizend

• 3Michelle27-11-2015

Nooit meer

Op de eerste dag ging het al mis, ik was er met mijn vriend, hij woont in Egypte en ik in Nederland. Ik heb alles geboekt en betaald vanuit Nederland maar toen we aankwamen bleek dat ik "te weinig" betaald had. Ze wilden 34 euro per dag meer hebben omdat ik Europese ben en volgens hen de Egyptische prijs betaald heb. Dit kan natuurlijk niet want ik heb het verschil in Nationaliteiten duidelijk aangegeven bij de boeking en het stond zelfs op de reservering. Ze lieten ons gewoon zitten bij de receptie en vooral de man achter de receptie deed er erg lacherig over. Ik vergeet de grijns op zijn gezicht nooit meer. Ik heb zelf contact op moeten nemen met touroperator in Nederland om uiteindelijk na 2,5 uur wachten de sleutel van de kamer te krijgen. Wat betreft de bijbetaling? Daar heb ik niets meer over gehoord. Vanwege dit zou ik al nooit meer naar het hotel terug gaan maar het eten was ook echt ver beneden pijl en zeker geen 5 sterren waard. Het enige wat de moeite waard was waren de kamers.

• 9Jack29-05-2015

Paradijs

Wij komen hier al 8 jaar en de service etc is als in het begin. Park mooi aangelegd. Heerlijk voor gezinnen met kleine kinderen en voor ouderen.,

• 8wesley jansen26-08-2014

Alles prima! Behalve eten een 5

Wijn zijn van 14augustus tm 26augustus in dit uitstekende hotel geweest. Het is 5 sterren dat is het op alles waard behalve het eten! Kamers zijn erg ruim en top onderhouden! Personeel is erg vriendelijk en bereid veel voor je te doen. Zwembad zag er prima en verzorgt uit! Zee was ook zeer goed te doen. Je kan de heledag door eten halen bij het strand of bij het zwembad! Helaas veel Russen maar Egypte is nou eenmaal een vakantie land voor Russen. De ligging is top! Ligt aan het strand en 5minuten van een shopping center met grote supermarkt! Tevens was er een grote zogenaamde zwarte markt op 15minuten afstand! (Serhaton noemden ze dit) Ontbijt was opzig prima te doen! Middag eten was vaak slecht! Avond eten was de ene dag wel te doen en de andere dag weer niet. Ligt er maar net aan wat je kiest natuurlijk. Kort samengevat: Alles en dan ook echt alles was super behalve het eten dat was matig! Zeer voor herhaling vatbaar geen twijfel mogelijk!

15 tips over Hotel Sonesta Pharaoh

• Henk, 19-07-2012

Tip van de dag.....Beste mensen koop flessen water om je om mee te poetsen,maak geen gebruik van de kraan water.als je gaat douche laat het water wat door lopen,soms is het water bruin.

• Jan, 01-07-2012

haal een stick voor je computer met usb aansluiting in Hurghada circa 22 euro en waardeer deze met minimaal 50 pound op en je hebt je vakantie probleemloos internet.

• stevens, 25-11-2012

Duikcentrum Pro Divers conner, net nieuw, enthousiaste mensen met veel ervaring zodat je veilig en super kunt duiken!!!!

4 vragen over Hotel Sonesta Pharaoh

• loes, 19-11-2012

vertrektijden tav kamer verlaten

WIj vliegen pas s avonds laat terug naar NL.

Is er een mogelijkheid om de kamer langer te houden of moet je s ochtends de kamer al verlaten? Of is dit alleen mogelijk tegen betaling?

Hebben ze een regeling dat je dan je koffers nog ergens kwijt kunt en een douche mogelijkheid?

J.Renkema, 04-12-2012

Je hebt de mogelijkheid om de koffers in een aparte kamer te zetten en ergens te gaan douchen. Wij hebben voor 35 dollar de kamer tot vijf uur kunnen houden. De dag voor vertrek aangevraagd en dit was geen probleem.

• Nancy , 18-06-2012

kiezel- of zandstrand

Ik heb gelezen dat er voor dit hotel/resort een kiezelstrand ligt. Klopt dit?

ron de klerk, 21-06-2012

Mooi zandstrand met pier tot over het rif - ook in de zee kun je zonder schoenen op bodem lopen - wel moet je eerst over het rif maar dan kom je in zeer helder water - je waant je in je bad

• Lieneke, 05-01-2012

Hoe handig is Sonesta?

Hallo, ik heb MS en kan daardoor moeilijk lopen. Dat weerhoud ons er niet van om overal en nergens op vakantie te gaan. Ik heb een heel handig klein vouwscootmobieltje, en nu ben ik benieuwd of Sonesta 'mindervalidevriendelijk' is. Ik zie op de foto's nogal wat trappen?? Bedankt alvast voor een antwoord, dan weet ik of we kunnen gaan :)

agnes, 07-01-2012

Bedankt ook voor je reactie. Hopelijk krijg je antwoord op je vraag en kun je lekker gaan genieten. doeiiiiiiiiiiiiiiiii Agnes.

Lieneke, 07-01-2012

Dankje Agnes, zal vast lukken!! Doeiiiiiiiiiiiiii

agnes, 07-01-2012

Hallo. Ik heb een emailadres voor je van het hotel, ook hebben ze een eigen website. www.sonesta.com Sonesta Pharaoh Beach Resort Hurghada Safaga Road – P.O. Box 263 Hurghada – Red Sea - Egypt Tel. 800.SONESTA (U.S. and Canada) Tel. 2065.3461.001 Fax 2065.3461.010 [email protected] Sonesta.com/Hurghada

Je zou ze kunnen mailen voor je vragen. fijne vakantie, groetjes Agnes.

Lieneke, 07-01-2012

Hallo Agnes, hartelijk bedankt voor je reactie, ik had idd zelf het mailadres van het Hotel ook al gegoogeld, maar nog geen bericht, dus ik heb Corendon ook maar even aangeschreven en zij zullen het voor me navragen. Vaak krijg ik alle info wel op * , maar daar geven mensen dit keer ook geen commentaar. Bedankt, fijn weekend en hele prettige vakanties in 2012!!

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV