Hotel Sonesta Pharaoh

• Sauna

528 reviews over Hotel Sonesta Pharaoh

• 2019
    9Cathy06-02-2019

Super vriendelijk personeel, een echte aanrader.

Mooi hotel met grote kamers. Het heeft een lekker verwarmd zwembad. Het eten was gevarieerd en veel keuze. Maar wat het grootste pluspunt is is het super vriendelijk personeel. Enige minpuntje is dat het kinderbad niet was verwarmd

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Anoniem17-12-2018

Fantastisch!!

Shoppingcenter op en tegenover resort ... vreselijk. Je wordt "bijna" naar binnengesleurd om te kijken en kopen!

Gereisd met vrienden in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Patricia Danen26-09-2018

Nooit meer en absoluut geen 5 sterren!!

Wat een tegenvaller zeg. We dachten een 5 sterren hotel geboekt te hebben maar dit hotel is zeker niet meer dan 3 sterren waard. In eerste instantie kregen we een bungalow waar de airco zoveel lawaai maakte dat je deze uit moest zetten om te kunnen slapen en we moesten douchen in een bad waar een heel vies douchegordijn hing. De bungalow was gedateerd en de bekleding van de slaapbank en het bed was erg vies. We hebben de volgende dag om een andere kamer gevraagd. Deze was ook heel erg gedateerd maar in ieder geval een douche en uitzicht op het zwembad. De keuze van het eten was heel beperkt en bijna iedere dag hetzelfde. De schoonmaak was ook echt beperkt tot de beddenopmaak. We hebben ons erbij neergelegd en er het beste van gemaakt. Het mooie van Hurgada is de onderwaterwereld en we hebben een dagtocht naar Luxor gehad wat ook heel indrukwekkend was. Verder was het waarschijnlijk onze eerste en laatste vakantie in Egypte.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Anne Hoek11-03-2018

Super

er staan veel reviews op internet over dat het eten zo slecht is! Gelukkig is daar niks van waar! Genoeg keuze! En de obers etc, super! Superfijne vakantie gehad, zo fijn dat we weer hebben geboekt!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 4Ingrid15-02-2018

Nooit meer

Niet, waren eerst super tevreden paradijs op aarde . Daarna met kids en ouders geweest . Vreselijk. 2 in het ziekenhuis door het eten en ineens allemaal boerkinirs met vieze schuimkoppen in het water. Weg paradijs... thuis bleek ik ook ziek door het helpen van Mn ouders in het Z-H zware antibiotica neverrrrr

Gereisd met vrienden in februari 2016

• Oude reviews

7Carla & Frank Schmacks05-11-2017

Mooie herinnering , slecht eten !

Wij waren hier in 2004. Toen heette het hotel nog : "Mehlia Pharao". vergeet het nooit, we hadden kamernr. : 123. Het eten was zeer matig tot slecht. De kamer was geweldig en er werd goed schoon gemaakt. Het animatieteam ( wat bestond uit verschillende nationaliteiten ) was geweldig. Elke avond leuke shows. De bar in de lobby was ook gezellig. Het hotel was op en top super schoon en de mensen waren er super vriendelijk. Wij waren er in juli, en 's morgens om half 9 ( als we gingen ontbijten ) was 't er al 29 oC, en er blies 'n lauwe föhnwind, echt heerlijk. Op het mooie zandstrand waren ruim voldoende bedjes en kon je wel tot 50 meter het water inlopen, en dan stond 't water pas tot aan je knieën. En mega helder, zoooo mooi. Ook het zwembad was super mooi en ook daar waren voldoende bedjes. Vanwege allemaal deze pluspunten wilden wij weer overwegen om aankomend jaar weer terug tegaan naar dit hotel. Maar .... als ik de recensies lees wat betreft "het eten", dat het er "nog steeds "zo matig tot slecht" is, overwegen we sterk om toch voor iets anders te moeten kiezen.

Gereisd met partner in juli 2004

• 9Ilanit30-01-2016

Uitstekend hotel - aanrader!

Mooi hotel, mooie kamers en fantastisch personeel van de Guest Relations Manager, Receptie staff, Bar en Restaurant personeel. Iedereen is super vriendelijk en enorm behulpzaam. Eten was prima. Ik heb er vanwege excursies niet veel van gebruik kunnen maken maar het zag er goed uit en smaakte prima. Veel keuze, maar wel enigszins elke dag dezelfde keuzes. Tips: - De bar en het restaurant: sfeerloos qua verlichting en aankleding; zou warmer kunnen, zeker ook gezien de uitstraling van de kamers en de lobby, welke prima waren. - Hotelkamers: Het stormde buiten en het geluid van de wind in de kamers was enorm en veroorzaakte best wat overlast. - De douche was niet (goed) in te stellen. Het water werd steeds weer koud, heet, koud, heet; erg lastig en niet prettig douchen.

Alleen gereisd in januari 2016

• 3Michelle27-11-2015

Nooit meer

Op de eerste dag ging het al mis, ik was er met mijn vriend, hij woont in Egypte en ik in Nederland. Ik heb alles geboekt en betaald vanuit Nederland maar toen we aankwamen bleek dat ik "te weinig" betaald had. Ze wilden 34 euro per dag meer hebben omdat ik Europese ben en volgens hen de Egyptische prijs betaald heb. Dit kan natuurlijk niet want ik heb het verschil in Nationaliteiten duidelijk aangegeven bij de boeking en het stond zelfs op de reservering. Ze lieten ons gewoon zitten bij de receptie en vooral de man achter de receptie deed er erg lacherig over. Ik vergeet de grijns op zijn gezicht nooit meer. Ik heb zelf contact op moeten nemen met touroperator in Nederland om uiteindelijk na 2,5 uur wachten de sleutel van de kamer te krijgen. Wat betreft de bijbetaling? Daar heb ik niets meer over gehoord. Vanwege dit zou ik al nooit meer naar het hotel terug gaan maar het eten was ook echt ver beneden pijl en zeker geen 5 sterren waard. Het enige wat de moeite waard was waren de kamers.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Jack29-05-2015

Paradijs

Wij komen hier al 8 jaar en de service etc is als in het begin. Park mooi aangelegd. Heerlijk voor gezinnen met kleine kinderen en voor ouderen.,

Gereisd met partner in mei 2015

• 8wesley jansen26-08-2014

Alles prima! Behalve eten een 5

Wijn zijn van 14augustus tm 26augustus in dit uitstekende hotel geweest. Het is 5 sterren dat is het op alles waard behalve het eten! Kamers zijn erg ruim en top onderhouden! Personeel is erg vriendelijk en bereid veel voor je te doen. Zwembad zag er prima en verzorgt uit! Zee was ook zeer goed te doen. Je kan de heledag door eten halen bij het strand of bij het zwembad! Helaas veel Russen maar Egypte is nou eenmaal een vakantie land voor Russen. De ligging is top! Ligt aan het strand en 5minuten van een shopping center met grote supermarkt! Tevens was er een grote zogenaamde zwarte markt op 15minuten afstand! (Serhaton noemden ze dit) Ontbijt was opzig prima te doen! Middag eten was vaak slecht! Avond eten was de ene dag wel te doen en de andere dag weer niet. Ligt er maar net aan wat je kiest natuurlijk. Kort samengevat: Alles en dan ook echt alles was super behalve het eten dat was matig! Zeer voor herhaling vatbaar geen twijfel mogelijk!

Gereisd met partner in augustus 2014

Hotel Sonesta Pharaoh info