Hotel Siva Grand Beach

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

219 reviews over Hotel Siva Grand Beach

• 8Nadja13-06-2019

Een super mooi hotel, eten is echt een aanrader. Mooi strand waar je zalig kunt wandelen, kamers goed schoon en onderhouden en het personeel is super vriendelijk. Dit is een hotel dat ik echt kan aanraden, en waar ik zeker dit jaar ook nog terug heen ga.

• 2018
    5Nicole31-12-2018

Wij kiezen niet meer voor dit hotel

Wij zijn met kerstmis geweest. De hotelkamers zijn schoon. Ligging aan het strand is ideaal. Ontbijt en lunch zijn goed, maar avond eten slecht. Heel weinig keuze en variatie. Daarbij wordt je bij inchecken al geconfronteerd met kerstdiner. Men moest 60 euro per persoon betalen. Terwijl we all inclusieve hadden. En dan heel opdringerig erg vervelend. Wij hebben dat niet gedaan. Maar de Piza Bakker bij het zwembad meneer gamal Mohamed die maakt geweldige pizza echt Super Lekker!!!!!!! Heel vriendelijke meneer echt 👍👍👍👍👍. Animatieteam stelt niks voor. Echt een aanfluiting.

Met oudere kinderen

• 6Margot Kauffman21-06-2018

twijfelachtig om nogmaals te gaan.

Voornamelijk Duitse gasten. Alles is op Duitsland ingesteld. Bij navraag bleek het dat wanneer de Russen komen het gedaan is met de "rust". Personeel alleen vriendelijk na ontvangen fooi. was. Eten goed en voldoende keus. personeel zou ik willen aanraden om op de eerste etage bij het amar restaurant te gaan eten. Daar zijn ze vriendelijk. Achmed in de lobby is een betrouwbare man waar je prettig zaken mee kunt doen zoals taxi rijden. Kamers zwaar gedateerd. Vooral de badkamer. Buiten het ressort is er weinig te beleven. Om vijf uur in de ochtend begonnen gasten al met ligbedden te bezetten. Toch bleek dit hotel een van de betere te zijn van de hele omgeving. als je dit allemaal op de koop toe neemt, heb je een redelijk verblijf voor 7 tot 10 dagen voor de prijs. In juni is het al over de 40 graden. Moet je wel tegen kunnen.

• 7harm04-06-2018

Redelijk, maar niet weer

Redelijk hotel, ligging is goed redelijk wat winkels in de buurt. Personeel is vriendelijk, vooral in de restaurants in hoofdgebouw, in andere restaurant en bars zijn ze nogal ongemotiveerd. De schoonmaak van de kamer was prima, de kamer zelf is oké. het zwembad is goed, alleen de betegeling rond het zwembad is gewoon smerig, werd in de 2 weken dat wij er waren niet schoongemaakt, en daarvoor schijnbaar ook niet want het was al smerig toen wij aankwamen. Het strand is prima on orde, je kunt heel ver de zee in wandelen. Het drinken was soms lekker koel, maar ook regelmatig lauw. Internet is gratis in de lobby, op de kamer kost dat 25 euro per week, behalve als je reist met touroperator dan kost het 1 euro per dag. Wij waren er de laatste 2 weken van mei, dat is te laat, veel te warm, er waren dagen bij van over de 40 graden. Het eten is niet erg uitgebreidt maar smaakt redelijk, Animatie ziet je niet als nederlander, alleen duits

• 8B03-03-2018

super strand

Het hotel was erg mooi . De mensen allemaal erg vriendelijk en ze proberen het echt naar je zin te maken. Alleen wij waren de enige Hollanders in het hotel, over het algemeen alleen Duitsers. Het strand was top het zwembad ook. Alleen de avonden was er weinig te doen. Weinig animatie of een show en als dat er was dan was het met 30 min klaar. Het enigste nadeel vond ik dat de toiletten in de buitengebouwen of restaurants erg vies waren. Dit ook zeker aan gegeven nadat ze vroegen zou u hier willen terug komen.

Met oudere kinderen

• 2017
    10Yvonne04-12-2017

Fantastisch Hotel

Wat een super goed hotel is red sea siva grand beach. Mooi en goed onderhouden hotel met heerlijke, grote en mooie kamers. Eten is heerlijk en voor ieder wat wils. De service is perfect, het personeel doet er alles aan om je welkom te voelen en alles voor je in orde te maken. Het zwembad en het strand zijn heerlijk. Schoon en goed onderhouden. In 1 woord een heerlijk fantastische week gehad in dit mooie hotel.

• 8Anne27-02-2017

Boven onze verwachting

Persoonlijke aandacht, een perfecte kamer, heerlijk rustig. Het eten was erg goed en er waren mogelijkheden buiten het hotel te eten voor de verandering. Er waren voornamelijk oudere mensen.

• 9Harry J03-02-2017

Prima resort, hotel met mooi strand.

Leuke sfeer, erg vriendelijk personeel. All inclusive was prima. Het gebouw is niet meer helemaal nieuw.

• Oude reviews

7Rita Tijsterman05-12-2015

Heel jammer. Voor ons nooit meer!

De Rode en witte wijn' is niet te drinken...hebben al een klacht in gediend...volgens mij verdunnen ze de Wijn met water...maar ze doen niks aan de klacht..het is heel jammer! Wij drinken graag een lekker wijntje...jammer hoor, zo'n mooi Hotel ! Het eten is goed...kamers zijn prachtig.. Voor ons is dit de laatste keer..

• 9Eric25-09-2015

Mooi, groot hotel

Mooi ruim hotel met grote lobby. De kamers waren enorm ruim en steeds proper gekuist. Uitgestrekte tuin en mooi zwembad. Je moet wel weten dat het eten ondermaats was. S morgens gewoon geen variatie, dus best tussendoor eten ( hamburgers, frietjes, wafels ed) want s avonds viel het buffet terug tegen. De mensen met gevoelige darmen.....wees gewaarschuwd. Het personeel was heel vriendelijk en als je een fooi gaf verhoogde het alcoholpercentage in de coctails met 300%. Sommige mss iets te opdringerig ivm fooien. Mooi strand , maar het snorkelen , zoals in de brochure beschreven staat, viel dik tegen. Geen koralen of mooie vissen te zien ( marsa alam was beter daarvoor) In ieder geval een aanrader voor rust, zon en gewoon genieten.

4 tips over Hotel Siva Grand Beach

• marloes, 24-01-2012

Aanrader is naar Cairo gaan, heel indrukwekkend! De stad zelf, maar ook de piramides en het egyptisch museum. Het is wel een hele rit met de bus, 6 uur heen en 6 uur terug. Met het vliegtuig is een betere optie, maar wel iets duurder natuurlijk.

• Eef, 07-05-2012

Tips: wij zijn naar Cairo geweest met de bus, enkele reis 6 uur. Bij de pyramides zijn ( erg!) veel opdringerige verkopers zelfs zo erg dat mijn dochter van 10 niet meer de bus uit wilde. Geef ze nooit je camera om foto's van je te laten maken want dan kan je het terugkopen voor 50 euro!!! ( politie helpt je niet) Je krijgt een hele lading waarschuwingen over je heen in de bus. Als je vragen hebt mail me gerust [email protected]

• Collewijn, 18-03-2012

-Ga een dagje naar Marina bay, zeer mooi. -Sahara Safari trip door de woestijn. -Varen naar Mhamia & snorkelen.

12 vragen over Hotel Siva Grand Beach

• Martin_K, 07-11-2016

Weer in maart

Hallo vakantiegangers,

We willen met kids eind februari, begin maart twee weken hierheen.

Zijn de zwembaden verwarmt?

Is de zeewater warm genoeg om te zwemen of op het strand te gaan liggen en lekker niks doen.

Alvast bedankt voor je antwoord.

• JimmyL, 04-01-2016

welness

is er iets bekend van welness of masage in dit hotel thx.

• ingrid, 01-04-2013

kamertypes

kan iemand mij uit ervaring een mooie grote kamer voor 3 volwassenen met groot balkon aanbevelen met eventueel kamernr. centraal gelegen aub, zie op de foto's van siva wel kamers die op de kop van gebouw liggen zijn dit familiekamers ? graag hierover wat info, alvast bedankt voor uw reactie

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Balkan, Duits, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Spaans, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geldautomaat, Handdoeken(service)

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen

• ParkerenNiet beschikbaar