Hotel Sindbad Club

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

Hotel Sindbad Aquapark Resort is een groot hotel in Hurghada. Ondanks de grootte hangt hier toch een persoonlijke sfeer volgens vakantiegangers. Het personeel herkent je namelijk al snel en is erg vriendelijk. Benieuwd of Hotel Sindbad Aquapark resort iets voor jou is? Lees met ons mee.

Sindbad Aquapark Resort is een hotel dat geschikt is voor iedereen. Het reisgezelschap waarmee jullie hier verbleven is dan ook erg gevarieerd. Het hotel is geschikt voor kinderen, maar ook voor een vakantie met zijn tweeën zit je hier goed. Kids kunnen zich in ieder geval vermaken in het aquapark. De zwembaden zijn verwarmd, er zijn mooie glijbanen en ook een golfslagbad maakt deel uit van het aquapark. Kunnen de kinderen zichzelf even niet vermaken? Het animatieteam heeft leuke activiteiten op het programma staan.

Vaak schrijven jullie over het all-inclusive eten in dit hotel. Het eten is hier goed, vooral de nagerechten scoren punten. Reviewer Meulen schrijft: ‘Wij gingen voor de toetjes, wat een kunstwerken zijn dat. Wij hadden graag een workshop gehad van de kok!’ De kunsten van de koks aanschouwen is hier mogelijk dankzij live-cooking. De koks bereiden verse gerechten waar je bijstaat en je kunt je wensen zelfs aangeven. Toch is er ruimte voor verbetering. Reviewers laten bijvoorbeeld weten dat het bier wat kouder mag zijn.

Ben je op zoek naar een modern hotel in Egypte? Dan is Hotel Sindbad Aquapark Resort niet het juiste hotel voor jou. Dit hotel is al wat ouder en dat zie je terug in de kamers. Schoon is het hotel in ieder geval wel. Veel reviewers stoorden zich er niet aan dat de kamers wat verouderd zijn en zijn verder erg tevreden. Wel raden jullie aan om een kamer te boeken op de begane grond. Je wandelt vanuit je kamer dan zo naar het zwembad en de zee.

Ligging

Ben je een liefhebber van winkelen? Dan zit je goed in Hotel Sindbad Aquapark Resort. Vanuit het hotel wandel je zo de winkelstraat in, waar het vooral ‘s avonds erg gezellig is. Jessy schrijft nog: ‘Het ligt zelfs tussen een groot winkelcentrum.’ Met een ligging nabij het centrum van Hurghada raden reviewers aan om ook eens een hapje te eten buiten het hotel. Maayke raadt restaurant Magalina aan.

In de omgeving van Sindbad Aquapark Resort kun je genoeg ondernemen. Een of meerdere excursies boeken is een aanrader. Een populaire excursie vanuit dit hotel is de safaritocht. Je trekt door de woestijn met een jeep of quad en kunt rijden op een kameel. Een ervaring om nooit meer te vergeten!

1884 reviews over Hotel Sindbad Club

• 10Fam Stojanovic21-02-2020

Top hotel

Met het gezin 8 dagen op dit geweldige resort gezeten. We waren een beetje sceptisch omdat het een 4 sterren resort was maar dit hotel heeft ons aangenaam verrast. Wij hadden een familie kamer en een 2 persoonskamer. De kamers waren gerenoveerd en onze kamer werd elke dag goed schoongemaakt. Het eten in het restaurant was altijd warm en er was voldoende keus. Het personeel wat er rondloopt krijgt een dikke 10! Ze zijn onwijs lief en gastvrij je word er op je wenken bedient. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Rob07-02-2020

Fantastisch - volgend jaar weer !

Boven verwachting op alle fronten, super aardig personeel, prima eten, vooral de a la carte restaurants zijn een aanrader, prima concept. Zeer mooi en ruim opgezet strand, eigenlijk een 5-sterren hotel maar krijgt 4-sterrren omdat het op de 2e lijn vanaf het strand ligt, maar 5 min. lopen is voor niemand toch een probleem ?

PR & Communication, Guest Relation, 12-02-2020

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Mark kruijssen19-01-2020

Dat je gelijk in een warm bad komt hele lieve mensen en die alles doen om je het zo aangenaam mogelijk te maken

PR & Communication, Guest Relation, 27-01-2020

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Demi Kruijssen14-01-2020

Wij willen niks anders meer!

Wat een geweldig hotel. Elke dag gevarieerd eten, word optijd bijgevuld en erg lekker. Onwijs lief personeel, wat zijn de egyptenaren gastvrij! Emad op het strand zorgt elke dag voor je bedjes en is elke dag even vriendelijk en in voor een praatje! Mahmoud, de kok, wat een lieve man. Zorgt elke middag op het strand goed voor je eten en s'avonds in het hoofdrestaurant staat hij er weer om je bordje goed te vullen. De kamers worden iedere dag schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken. Ook het animatie team stelt je op je gemak en komt elke dag even een praatje maken. Wij komen hier zeer zeker terug! We raden het iedereen aan!

PR & Communication, Guest Relation, 27-01-2020

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Fam kruijssen van assouw13-01-2020

Een fantastisch goed verzorgd en hygienisch zeer verzorgd hotel.Echt een aanrader voor alle leeftijden.Zeer vriendelijk personeel,eten geweldig,kamers supermooi en erg schoon met dagelijks schone handdoeken.Iedereen heel behulpzaam.Hele warme gezellige sfeer.Wij gaan snel terug zeker naar deze mensen die ons hart gestolen hebben.Mahmoud de kok ook aan het strand niets is hem teveel en Emad de lieverd die elke dag je bedjes neerzet op het strand😊Wr gaan ze missen😪

PR & Communication, Guest Relation, 14-01-2020

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 7Kas09-01-2020

Toppie.

Van 30 december tot 7 Januari met mijn vriendin in Sindbad club geweest. Voor ons beide onze eerste keer na egypte en dus ook onze eerste keer Sindbad. Bij aankomst werden wij meteen heel vriendelijk ontvangen. Kamer was mooi en schoon, net als de rest van het hotel. Het eten in het hotel was lekker, zeker de a'la carte restaurants. Personeel in en rond het hotel is erg vriendelijk en behulpzaam. Voor een eerste keer na egypte is dit zeker een aanrader!

• 10Jeanine & ad wildhagen 'konings07-01-2020

Top hotel

Mijn vriend was nog nooit op vakantie geweest,maar is door dit hotel helemaal overstag. Alles is prima geregeld vriendelijk personeel ,geef wat fooi en ze doen er nog een schepje bovenop,alles word goed schoongemaakt aan eten is er volop keus en is de smaak goed,veel toetjes alleen miste wij bij t avond eten ijs als toetje! Ligging is prima heel wat winkels voor de deur. Strand is sfeervol door de vele palmbomen. Excursies genoeg te boeken op t strand ga zeker eens snorkelen of duiken. Enige min puntje vonden wij dat er s avonds niet zoveel te doen is en waar de animatie werd gehouden was t vrij fris in december. wij gaan 6 mei 19 dagen terug,hopelijk weer kamer 2109

Beste gast, groeten!

Dank u voor het nemen van tijd om te delen van de waardevolle feedback van uw verblijf in ons eigendom. Wij zijn blij om te leren dat u een onvergetelijk verblijf bij ons gehad. Het is zo inspirerend voor ons om te zien dat onze gasten hebben een mooi verblijf dat op zich de grootste erkenning voor alle inspanningen is die wij ter. We hebben uw prachtige feedback gedeeld met het hele team. Het team kijkt uit naar uw terugkeer binnenkort weer naar wat we hoop is nu uw huis wanneer je in de stad.

Vriendelijke groeten, Sindbad Club.

• 8Mia03-01-2020

Prima

Prima hotel en verhouding prijs/kwaliteit. Veel mogelijkheden voor activiteiten maar ook relaxen. Restaurant zeer veel keuze en mogelijkheid voor a la carte. Met kerst& oud&nieuw geweldig buffet en leuke activiteiten door animatieteam. Wel tegen betaling! Voor elk wat wils. Kamers verouderd. Zeer goede klantenservice. Na klacht overlast door bovenburen onmiddellijk een andere kamer gekregen. Complimenten voor Ashraf van de receptie. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    8Schaap24-12-2019

Aanrader, voor een weekje zon

Aanrader, hadden een kamer begane grond. Eten heerlijk, loop voorbij het grote restaurant richting golf zwembad, sfeervol restaurant en aardig personeel. Excursies via Sindbad op strand geboekt, met de speedboot the Quest en dagexcursie, geen overvolle boten. 2e dag naar Luxor en koningsvallei, een hele rit, maar heel bijzonder en onderweg zie je het andere leven in Egypte, Hurghada is voor de toeristen

PR & Communication, Guest Relation, 07-01-2020

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Mirjam15-12-2019

Geweldig

Een mooi hotel, verschillende gebouwen, wordt buiten keurig onderhouden. De hele dag wordt er gepoetst, schoongemaakt, tuin bijgehouden etc., de buffetten zijn geweldig, heel veel keuze. Kamers zijn iets veroudert maar evengoed prima. De zwembaden zijn mooi, voor de kinderen grote glijbanen, golfslagbad en kinderclub, voor het strand moet er een weg over gestoken worden maar ook daar gratis gebruik ligbedden/ parasols en een bar dichtbij. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, zullen alles voor je doen. Al met al zeer zeker de moeite waard.

PR & Communication, Guest Relation, 18-12-2019

53 tips over Hotel Sindbad Club

• roche_piersma, 10-07-2012

-orange cafe is lekker ff voor tussendoor een keer. -restaurant the lodge in new marina is super goed(nederlandse steak hous,hele mooie style volle zaak) -tilly excursies zijn leuk en zeer persoonlijk,enthousiaste dame. -senzoo mall (groot amerikaans winkel centrum, -laat de taxi chaffeurs nooit je geld zien,zorg dat je taxi geld heb klaar liggen en wissel nooit. ze doen dan de gegarandeerde wissel truc met je geld. ga niet naar een taxi standplaats,maar hou een rijdende taxi aan.

• janssen, 04-11-2011

zeker geen 15 dagen is veel te lang kunt nog in oktober nog gerust gaan nog zeker 30 graden

• Sandra Loeffen, 19-07-2013

Ga snorkelen via het Orange Café! Aart en/of Marianne gaan zelf mee, prachtige plek en van 9u- 16.30u de tijd aan jezelf. Zwembad erbij, heerlijk!

102 vragen over Hotel Sindbad Club

• esther, 08-01-2020

kamer op begane grond

Kan iemand mij voorzien van een plattegrond waarop we ook kamernummers zien? ik wil graag een kamernummer bij de boeking voegen, maar weet niet meer welk nummer we hadden. het is een vernieuwde kamer op begane grond met uitzicht op het goflslagbad maar wel in het hoofdgebouwd. Kan iemand mij aan de nummers of plattegrond helpen? dat zou super zijn. en mij ook vertellen wat voor soort kamer het is (2 persoonskamer of familiekamer?). Is een kamer met 2 kingsize bedden. dank.

• Nienke, 04-01-2020

Eten

Wat serveren ze qua ontbijt en lunch? En snack tussendoor? Ik ben aardig wat hotels gewend in Egypte dus ben wel wat kieskeurig 😅

• Seline, 05-11-2019

Kan iemand mij vertellen hoe de wifi in het hotel is? Is er overal bereik?

Hotel Sindbad Club info

• Aantal sterrensterstersterster