Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Hotel Sindbad Aquapark Resort is een groot hotel in Hurghada. Ondanks de grootte hangt hier toch een persoonlijke sfeer volgens vakantiegangers. Het personeel herkent je namelijk al snel en is erg vriendelijk. Benieuwd of Hotel Sindbad Aquapark resort iets voor jou is? Lees met ons mee.

Sindbad Club is vrijwel allemaal zeer positief beoordeeld door de vakantiegangers. Volgens hen zou Sindbad Club het hoogst scoren op de ligging van de accommodatie en de service die verleend wordt. Zo schrijft vakantieganger Meulen: “Wij gingen voor de toetjes, wat een kunstwerken zijn dat. Wij hadden graag een workshop gehad van de kok!” De kunsten van de koks aanschouwen is hier mogelijk dankzij live-cooking. De koks bereiden verse gerechten waar je bijstaat en je kunt je wensen zelfs aangeven. Toch is er ruimte voor verbetering. Reviewers laten bijvoorbeeld weten dat het bier wat kouder mag zijn. Ben je op zoek naar een modern hotel in Egypte? Dan is Hotel Sindbad Aquapark Resort niet het juiste hotel voor jou. Dit hotel is al wat ouder en dat zie je terug in de kamers. Schoon is het hotel in ieder geval wel. Veel reviewers stoorden zich er niet aan dat de kamers wat verouderd zijn en zijn verder erg tevreden. Wel raden jullie aan om een kamer te boeken op de begane grond. Je wandelt vanuit je kamer dan zo naar het zwembad en de zee.

De ligging

Ben je een liefhebber van winkelen? Dan zit je goed in Hotel Sindbad Aquapark Resort. Vanuit het hotel wandel je zo de winkelstraat in, waar het vooral ‘s avonds erg gezellig is. Jessy schrijft nog: *‘Het ligt zelfs tussen een groot winkelcentrum.’* Met een ligging nabij het centrum van Hurghada raden reviewers aan om ook eens een hapje te eten buiten het hotel. Maayke raadt restaurant Magalina aan.In de omgeving van Sindbad Aquapark Resort kun je genoeg ondernemen. Een of meerdere excursies boeken is een aanrader. Een populaire excursie vanuit dit hotel is de safaritocht. Je trekt door de woestijn met een jeep of quad en kunt rijden op een kameel. Een ervaring om nooit meer te vergeten!

Het hotel en faciliteiten

Sindbad Aquapark Resort is een hotel dat geschikt is voor iedereen. Het reisgezelschap waarmee jullie hier verbleven is dan ook erg gevarieerd. Het hotel is geschikt voor kinderen, maar ook voor een vakantie met zijn tweeën zit je hier goed. Kids kunnen zich in ieder geval vermaken in het aquapark. De zwembaden zijn verwarmd, er zijn mooie glijbanen en ook een golfslagbad maakt deel uit van het aquapark. Kunnen de kinderen zichzelf even niet vermaken? Het animatieteam heeft leuke activiteiten op het programma staan.Vaak schrijven jullie over het all-inclusive eten in dit hotel. Het eten is hier goed, vooral de nagerechten scoren punten. In de lobby kun je gratis gebruik maken van wifi, maar houdt er rekening mee dat de wifi een beperkte snelheid heeft. Én biedt de Sindbad Club een 24-uurs receptie, tv-lounge, winkeltjes, kapper en een was service.

De kamers

Sindbad Club heeft ruim 700 kamers verspreid over meerdere gebouwen. Alle kamers zijn standaard voorzien van een tv, seizoensgebonden airco. Een badkamer met een bad of douchen en haardroger. Ook hebben de kamers een balkon of terras met zitje. Tegen betaling kun je gebruik maken van de minibar, telefoon en wifi. Wil je graag een kamer met een mooi uitzicht? Dan kun je tegen een meerprijs een kamer met zwembadzicht boeken.

Het verschil in kamers

Sindbad Club beschikt over diverse type kamers. De standaardkamers hebben alle standaard faciliteiten en zijn voor een groepsgrootte van twee tot drie personen. Deze kamers zijn ook de boeken voor alleengebruik. De superiorkamers zijn iets groter dan de standaardkamers, én bovenop de standaard faciliteiten zitten er ook badjassen, slippers en koffie en thee bij de kamer inbegrepen. Deze kamers zijn voor een groepsgrootte van twee tot drie personen. Ook zijn er familiekamers die ruimer zijn dan de familiekamer B ruimer dan de standaardkamers en beschikken ze over meerdere slaapplekken. Deze kamers zijn geschikt voor een groepsgrootte van twee tot vier personen. Ga je met pubers op vakantie die graag meer privacy willen? Kies dan voor de familiesuites met twee aparte slaapkamers of een familiekamer met tussendeur. Deze kamers zijn geschikt voor een groepsgrootte van drie tot vijf personen. Babybedden kun je aanvragen tijdens je boeking. Let op! De voordeelkamers kunnen afwijken van de standaardkamers van Sindbad Club. Het kan zijn dat deze kamers niet beschikken over een balkon of terras. De voordeelkamers zijn voor een groepsgrootte van twee tot drie personen.

Eten en drinken

Bij Sindbad Club heb je een all inclusive verzorging. Er zijn 2 buffetrestaurants, waaronder Gusto en Botanica, beide een internationaal restaurant. Daarbij zijn er 3 á-la-carterestaurants aanwezig die een Aziatische, Libanese en Italiaanse keuken aanbieden. Ook heeft Sindbad Club verschillende bars en een snackbar. Wanneer je voor een all inclusive verzorging kiest, zijn de maaltijden en een selectie aan dranken bij de reissom inbegrepen. Qua tijden wordt het ontbijtbuffet van Sindbad Club geserveerd van 7:00 tot 10:00 uur. De lunch is van 12:30 tot 14:30 uur en het diner van 18.00 tot 21.30 uur, beiden ook in buffetvorm. Voor de kinderen is er een speciaal buffet van 18.30 tot 19.00 uur. Of genieten van een high tea tussen 17.00 tot 18.00 uur. Ook kun je kiezen voor een á-la-cartediner van 18.30 tot 21.30 uur. Kies je voor een á-la-cartediner? Dan is reserveren verplicht. Tussen 11.00 en 17.00 uur zijn er diverse snacks te verkrijgen. Geselecteerde lokale drankjes zijn 24 uur per dag inbegrepen.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Ook de kinderen komen niks te kort bij Sindbad Club. Zo kunnen ze heerlijk spetteren in een van de drie kinderzwembaden. Welke verwarmd zijn in de winterperiode. Bij de miniclub worden er diverse activiteiten georganiseerd voor zowel de jonge als oudere kinderen. Zo worden er minidisco’s gehouden waar je kunt dansen op de allerleukste muziek! Wil je er even tussenuit gaan zonder de kids? Dan kun je tegenbetaling gebruik maken van de babysitservice.

Goed om te weten

Honden zijn niet toegestaan bij Sindbad Club. Tijdens het diner geldt er een dresscode en wordt er aan de mannen gevraagd een lange broek te dragen. Voor de glijbanen geldt er een minimumlengte van 110 cm. Enkel de gasten die 16 jaar of ouder zijn hebben toegang tot het wellnesscentrum. Toegang tot het waterpark is mogelijk tegen betaling. Om te mogen reizen naar Egypte heb je een visum nodig

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1945 Reviews over Sindbad Club

• 10Anneke26-12-2022

Super fantastisch

Dit was mijn zevende x in dit hotel. Het is en blijft een fantastische hotel. Super vriendelijk personeel, alles keurig netjes. Goed eten

• 6Marissa10-12-2022

Voor ons eenmalig..

Het hotel is mooi, maar je ziet wel dat het gedateerd is. De kamers zijn ook gedateerd, maar wel schoon. De bedden zijn echt niet prettig. Erg veel vering waardoor je, als je met zijn 2en ligt, bij elke beweging elkaar stoort. Helaas is onze nachtrust de helft van de nachten verstoord door alarmen die zomaar af gaan, bouwwerkzaamheden en vage werkzaamheden op het terras. Ook na meermaals aangeven wordt hier helaas niks aan gedaan.

De zwembaden zijn top! Heerlijk om te relaxen en het personeel is uiterst vriendelijk en willen je graag helpen.

Het eten is wisselend. Zowel mijn partner en ik zijn (afwisselend van elkaar) flink ziek geweest. Het hotel gooide het op temparatuurverschillen, wij denken zelf dat het door iets in het eten kwam. Daarna ook regelmatig buiten het hotel gegeten en dan geen last. New Marina in Hurghada is een aanrader!

We zullen nog wel naar Egypte gaan, maar niet meer naar dit hotel.

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

• 9Bonnie04-12-2022

Zeker nog wel een keer met de prijs voor deze reis

Leuk hotel met zeer vriendelijk personeel. Eten redelijk tot goed! Witte wijn soms lauw soms wel gekoeld. Hadden zeer ruime kamer tegenover zwembad. Buiten heel leuk zowel achter als de voorkant uitgang met veel winkels! Zou zeker een keer teruggaan 👍🏿

• 10Rinus Wouters03-12-2022

Superfijne vakantie geweldig resort (aanvulling)

Ik wil bij deze graag nog vermelden wat ik bij mijn eerdere recensie vergeten ben. Hoop dat dit kan. Wij gingen elke dag naar restaurant Botanica. Ook op het resort. Wat een genot om hier te ontbijten, lunchen en dineren. Zulke aardige en enthousiaste mensen die hier werken. Van kok tot barman tot ober. Elke dag opnieuw een feest. Ook de barmensen van de hotelbar verdienen een hele grote pluim. Altijd vriendelijk en correct worden de gevraagde drankjes gemixt voor je en bovendien met een grote glimlach geserveerd. Hetzelfde geldt voor de mensen in de strandbar en het strandrestaurant. Een waar genot om deze mensen zo enthousiast te zien om het hun gasten naar de zin te maken.

• 10Rinus Wouters02-12-2022

Geweldige vakantie gehad. Volgend jaar weer.

Neem deet voor muggen. Geweldig hotel. Super vriendelijke behulpzame mensen. Er is een geweldige welnesscentrum. Amon Spa. 3x relaxmassage gehad, 2x gezichtsbehandeling. Alles zeer professioneel. Mooie schone werkomgeving en zeer kundig personeel. Ibrahim is onder andere een van hen. Verder prima eten en drinken. En zoals gezegd super aardige mensen, wij gaan zeker terug.

• 10Sandra30-11-2022

Top hotel kwa hygiëne, eten en personeel

• te weinig glazen , soms drank werd geschud in lauwe glazen ze deden er wel ijsklontjes in maar toch

• 9Jack & Marjon10-10-2022

Sinbad resort hurghada "Geweldig Resort"

In een woord "Geweldig Resort" Rustig gelegen in het zuidelijke gedeelte van Hurgada. Heerlijk genieten aan het zwembad of gewoon aan zee, zeer vriendelijke personeel. Heerlijk Eten en Drinken, de keuze is vrij groot en je komt niks te kort. Bar zowel aan het zwembad als bij zee, het strand is goed te bereiken via een korte weg. Echter bent u slecht ter been dan staat een pendel klaar om u naar zee te brengen. Voor de kinderen is er animatie en in de avond zijn er mooie shows. Ook zijn er diverse mogelijkheden om via het Resort Sindbad Club uitstapjes te regelen. De oude stad Hurghada is met de Taxi goed te bereiken en niet te duur maar een wandeling gewoon vanuit het Resort is ook mogelijk. Let op ook buiten de muren van het Resort Sindbad Club zijn de mensen zeer behulpzaam en vriendelijke u bent gewaarschuwd. Wij komen er zeker teug....

Eigenaar, 18-10-2022

• 3Rik24-09-2022

Niet geschikt voor koppels zonder kinderen

Hotel en kamers zijn verouderd, hygiëne onvoldoende. Tijdens ons verblijf was het ontzettend druk, waarbij vooral veel eigen volk en russen. Zij hebben toch echt andere normen en waarden dan wij hier hebben meegekregen. Tafels volladen met eten en 3/4 uiteindelijk laten staan en de prullenbak in (terwijl de mensen die opruimen rondom het hotel bedelen om eten/geld) , met handen eten uit de bakken pakken, op de ligbedden gaan zitten waar jouw eigen handdoek en spullen liggen. Eten is ongeveer elke dag hetzelfde, alleen staat er per dag een bordje met een ander 'thema'. Beide flink ziek geworden, met een bezoek aan de dokter en een aantal dagen plat op de kamer tot gevolg. Personeel ruimt wel heel netjes op tijdens eten (lege borden op tafel, borden waar opscheplepels op liggen worden vaak verschoond, rotzooi op de grond). Voor koppels zonder kinderen zeker NIET de plek om tot rust te komen. Ligging is redelijk centraal.

Eigenaar, 30-09-2022

• 8Corina15-09-2022

Heerlijk hotel

Heerlijk hotel alles was top de kamers zijn iets verouderd maar niet storend

Eigenaar, 21-09-2022

• 7Marcella Galiart15-09-2022

Mooi waterpark, lief personeel, slecht eten

Mooi groot resort , met vriendelijke personeel . Kamers wat gedateerd. Eten was vreselijk , diverse mensen hebben er een voedselvergiftiging aan overgehouden. Waterpark was leuk voor de kinderen. De eerste week mocht mijn zoontje van vier van alle glijbanen. Na een week waren ineens de regels veranderd mocht hij de helft niet meer doen. Kwam omdat de lokale bevolking niet kan zwemmen. Daardoor waren er ineens andere regels. Mis in de avond leuke buitenplaats om te zitten. Al met al goede vakantie gehad maar zou niet meer terug gaan naar dit resort

Eigenaar, 21-09-2022

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (5)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (5)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (5)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (5)
  • VergaderruimteBeschikbaar (3)

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (4)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

• Contactloos incheckenBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Strand0.35 km