9,6

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Sindbad Aquapark Resort is een groot hotel in Hurghada. Ondanks de grootte hangt hier toch een persoonlijke sfeer volgens vakantiegangers. Het personeel herkent je namelijk al snel en is erg vriendelijk. Benieuwd of Hotel Sindbad Aquapark resort iets voor jou is? Lees met ons mee.

Sindbad Aquapark Resort is een hotel dat geschikt is voor iedereen. Het reisgezelschap waarmee jullie hier verbleven is dan ook erg gevarieerd. Het hotel is geschikt voor kinderen, maar ook voor een vakantie met zijn tweeën zit je hier goed. Kids kunnen zich in ieder geval vermaken in het aquapark. De zwembaden zijn verwarmd, er zijn mooie glijbanen en ook een golfslagbad maakt deel uit van het aquapark. Kunnen de kinderen zichzelf even niet vermaken? Het animatieteam heeft leuke activiteiten op het programma staan.

Vaak schrijven jullie over het all-inclusive eten in dit hotel. Het eten is hier goed, vooral de nagerechten scoren punten. Reviewer Meulen schrijft: ‘Wij gingen voor de toetjes, wat een kunstwerken zijn dat. Wij hadden graag een workshop gehad van de kok!’ De kunsten van de koks aanschouwen is hier mogelijk dankzij live-cooking. De koks bereiden verse gerechten waar je bijstaat en je kunt je wensen zelfs aangeven. Toch is er ruimte voor verbetering. Reviewers laten bijvoorbeeld weten dat het bier wat kouder mag zijn.

Ben je op zoek naar een modern hotel in Egypte? Dan is Hotel Sindbad Aquapark Resort niet het juiste hotel voor jou. Dit hotel is al wat ouder en dat zie je terug in de kamers. Schoon is het hotel in ieder geval wel. Veel reviewers stoorden zich er niet aan dat de kamers wat verouderd zijn en zijn verder erg tevreden. Wel raden jullie aan om een kamer te boeken op de begane grond. Je wandelt vanuit je kamer dan zo naar het zwembad en de zee.

Ligging

Ben je een liefhebber van winkelen? Dan zit je goed in Hotel Sindbad Aquapark Resort. Vanuit het hotel wandel je zo de winkelstraat in, waar het vooral ‘s avonds erg gezellig is. Jessy schrijft nog: ‘Het ligt zelfs tussen een groot winkelcentrum.’ Met een ligging nabij het centrum van Hurghada raden reviewers aan om ook eens een hapje te eten buiten het hotel. Maayke raadt restaurant Magalina aan.

In de omgeving van Sindbad Aquapark Resort kun je genoeg ondernemen. Een of meerdere excursies boeken is een aanrader. Een populaire excursie vanuit dit hotel is de safaritocht. Je trekt door de woestijn met een jeep of quad en kunt rijden op een kameel. Een ervaring om nooit meer te vergeten!

1212 reviews over Hotel Sindbad Club in het Nederlands

nooit meer denk 2 keer na voor je hierheen gaat !

van strien
17-6-2019

nog nooit zon slecht hotel meegemaakt.van slecht en koud eten naar drinken waar je tanden uit je mond vallen door de suiker.slechte schoonmaak van de kamers lag van alles op de grond toen we kwamen en na 6 dagen lag het er nog. personeel wat onbeleefd is ( kan geen goedemorgen vanaf) tot dat je zelfs in het restaurant aan de kant moet omdat hun er langs moeten. kijken totaal niet naar kinderen en duwen gewoon door. overal losse tegen langs het zwembad tot gaten naast de kinderglijbanen. engelse worden top geholpen net als de Egyptenaren zelf en wij nederlanders zoeken het maar uit. enige top punt aan deze vakantie was de boottrip met de quest voor 15 p.p zelfs dolfijnen gezien.wifi is heel slecht en aan de receptie iemand die maar 2 woorden engels kent als je in de avond komt. applaus voor 12 dagen te verpesten!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Silvia
13-6-2019

Er zijn zoveel mooie plekken in Hurgada om naar toe te gaan en te ontdekken. Als je iets wil doen daar moet je je excursie boeken bij lokale gids . Goede prijzen en veel goedkoper dan bij de hotels. Hij spreekt heel goed nederlands en maakt het iedereen naar de zin. Eerlijke en oprechte jonge man. Wij zijn op dolphin house trip gegaan superdag gehad. Dolfijnen en snorkelen. De onderwater wereld is prachtig. S' middags hapje eten erbij op de boot. Super verzorg allemaal. Avondje naar Hurgada stad bij marina haven geweest is ook aan te raden. Mensen daar zijn zo aardig. Het weer in februari is heerlijk 25 gr maar gevoels temperatuur van 30. Wij zaten in een 4 sterren hotel. Volgende keer zou ik voor 5 sterren gaan. Niet omdat het niet goed was maar de entertainment in de avonden is daar beter is. Misschien kwam dat ook omdat wij daar vroeg in het jaar waren. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019
Public Relation, Guest Relation, 17-6-2019

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Sindbad Club.

Super fijne relaxte vakantie

Nicole
2-6-2019

Net terug van een weekje sindbad. Prima verblijf gehad. Wij hadden een superior kamer. Eten in het resort is prima. Voor elk wat wils en genoeg. diverse restaurants. Voor het strand even de weg over steken maar prima te doen. Ook met kids. Super mooi en groot strand met fijne bedjes. Aquapark. Leuk voor de kids Tips: * Wissel geen geld buiten het resort!! Zij. Gehaaide mensen. Hebben €10 los en 2 briefjes van 20 en willen dan een briefje van 50. Doe het niet!!! Ze zijn zo snel en gehaaid dat je niet in de gaten hebt. Zit vaak nepgeld en ponden tussen. * WiFi is klote in het resort. Haal daar voor weinig een Egyptisch data simkaartje. * eten in het Botanica restaurant. Minder keus als gusto maar veel beter en gezelliger * Luxor deluxe trip. Doen ! Neem je kussen mee. Tis een lange zit. Via touroperator boeken= Nederlandse gids en met max 8 man. super mooi als je cultuur wilt snuiven. Niet geschikt voor kids ivm lange zit en warmte

Gereisd Met partner in mei 2019
Sindbad Club Team, Guest Relation, 6-6-2019

Dear Nicole,

your description is very detailed and positive, it's looking like your vacation was exactly matching with your expectations. Hopefully, we will see you soon for your next holiday to welcome you with our team.

Preisdaler

Echt een aanrader dit is de derde keer okt weer

Wichgers
26-5-2019

Het is hier prima je hebt hier alles Zon zee lekker eten etc

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Geboekt bijneckermann.nl
Sindbad Club Team, Guest Relation, 28-5-2019

Dear Wichgers,

glad to know that your vacation was amazing in our Sindbad Club, hopefully, we will see you soon for your next vacation to enjoy all the new activities and newly restyled rooms too.

Geweldig!

Vincent
10-5-2019

Wij zijn hier geweest met 2 gezinnen (met kinderen in leeftijd van 11 tm 15 jaar) in de mei vakantie 2019. Het resort bestaat eigenlijk uit 2 delen. Het eerste deel met een relaxpool, het andere deel met het aquapark. Het Sindbad beach resort wordt momenteel gerenoveerd en is volgens zeggen in 2020/2021 klaar. Vanuit het resort kun je het strand bereiken door het resort te verlaten, een straat over te steken en het beach resort op te lopen. De kamers zijn gedateerd, maar zeker nog functioneel. De bedden zijn prima. Vriendelijk personeel die uiteraard wat harder gaat lopen bij fooien. Het loon is immers bijzonder laag. De glijbanen zijn geweldig en de drukte goed verdeeld. Eten erg gevarieerd en verdeeld over 2 buffetrestaurants. Wij hebben een leuk contact met het persoon gehad. Vooral met life guard Fawy Mohamed die toch al best een redelijk woordje Nederlands spreekt. Al met al zeker een resort waar we nog eens terugkeren!

Gereisd Met vrienden in april 2019
Sindbad Club Team, Guest Relation, 15-5-2019

Dear Vincent,

thank you, for your detailed and positive comment. We are glad to read that your vacation was matching with your expectation. To read that you will come back to enjoy your vacation is a confirmation for us, to keep the good standard for our lovely guests.

Best Regards

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Loes
9-5-2019

Net terug van een heerlijke verblijf in Sindbad! Wij verbleven in een nette (gerenoveerde?) kamer op de begaande grond, dichtbij het zwembad. Personeel is vriendelijk, maar ze vragen letterlijk om fooi. Beetje jammer en op den duur is dit vooral irritant. Eten is erg goed! Zowel de kwaliteit als de variatie. Ziet er iedere keer weer keurig verzorgd uit! A la carte restaurants stellen niet zo veel voor.

Tip! Let goed op je handdoeken, die van ons zijn gestolen toen ze op ons terrasje lagen te drogen. Hierbij hebben we hele slechte service gehad vanuit het hotel en uiteindelijk geen nieuwe en wel 10 euro per handdoek moeten betalen. Fors minpunt!!!

Gereisd Met partner in mei 2019
Sindbad Club Team, Guest Relation, 15-5-2019

Dear Loes,

we are so sorry to read that your experience was not matching with your expectation, we noticed every point from your review, to be able to work on it.

In any case, if you wish to add any useful advice or detail, you are welcome to write to our Hotel management, that will be ready to welcome you at every moment.

Heel fijn hotel!!

Marjolein
6-5-2019

Wij zaten in het Aqua park gedeelte. De kamers zijn inderdaad verouderd en kunnen wel renovatie gebruiken (vooral de badkamers). Wel was het heel erg schoon! Wat ik jammer vond was dat het hele beach gedeelte incl. zwembad gesloten was terwijl dit wel op de foto’s staat bij hotel informatie. Het strand was wel toegankelijk overigens. Het park is erg leuk voor kinderen en die hebben een fantastische vakantie gehad. Ontbijten deden wij in Botanica en lunch en diner in Gusto (spa gedeelte). Daar was het eten wat uitgebreider. De kwaliteit van het eten was echt hartstikke goed!! Heerlijk gegeten en ruime keuze ook voor kinderen. De service is echt super, personeel is ontzettend vriendelijk en willen alles voor je doen. Verwacht voor deze prijs geen ultra luxe resort, maar alles is keurig verzorgd en wij hebben echt een super vakantie gehad! Er zijn allemaal leuke winkeltjes op loopafstand. Erg fijn hotel!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Dear Marjolein,

we are glad to read your detailed review, is going really through all the departments and services and is helpful for our team to know that our standard it's considering good. Hopefully, we will be able to welcome you soon for your next holiday.

Best regards

Fantastisch, we komen zeker terug.

Karin Verbeek
3-5-2019

We komen net terug van een vakantie in het Sindbad hotel, we hadden een familiekamer, heerlijk groot, alleen jammer dat hij aan een straat lag, daar werd ook in de late avond veel getoeterd. Maar verder een heerlijk hotel, vriendelijk personeel, prachtige zwembaden met glijbanen en het eten was ook prima. We komen zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Karin,

thank you for your positive review, looks like your vacation was great and we are pleased to read it. Let us know when will be your next vacation in our Sindbad Club to be able to organize a special welcome with our team.

Geweldig

Jeannette
24-4-2019

het was gewoon prima alles. Niets op aan te merken. Sterk aan te bevelen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Jeannette,

Best regards

Heerlijke vakantie, goede prijs kwaliteit

Simone
16-4-2019

Eten is heel goed. A la carte restaurants voegen weinig toe, behalve als je trek hebt in een pizzaatje. Kamers basic en her en der een beetje gammel, maar nog wel functioneel. Ze zijn bezig met renoveren, dus zal op korte termijn wel opgelost zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Sindbad Club Team, Guest Relation, 6-6-2019

Dear Simone,

we are glad to read your positive comment, we hope to see you soon for your next vacation, to be able to enjoy the renovated rooms. Our team will be happy to welcome you.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Club in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.