9,5

Omschrijving
Sindbad Aquapark Hotel & Spa vlakbij Hurghada is een goede bestemming voor de waterliefhebber. Het hotel heeft een eigen aquapark en een stuk privéstrand. Ook kun je genieten in een mooi wellness gedeelte. Het eten is gevarieerd en met verse producten bereid. De kamers en faciliteiten worden goed schoongemaakt. Tip: tussen de dolfijnen zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

851 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

Goed:

Vriendelijk personeel, goed aqua park (oa met banden) met glijbanen voor alle leeftijden, goed eten, gezinskamer was ruim en zag er netjes uit. Cherrif Ali is een leuke begeider voor de trips; wat gebrekkig Engels, maar biedt op een leuke manier de trips aan. Wij hebben 4 trips gedaan: Royal Yacht, Luxor met prive taxi en NL gids, Mahmya Island en Dolphin Safari. Alles vergeleken was de Dolphin Safari en de Luxor trip het beste geregeld. De trips zijn zeer aan te raden! Als je meer info hier over wilt, stuur mij een berichtje en ik vertel je er meer over.

Minder goed:

Park is aan onderhoud onderhevig. Dat is echt jammer. Badkamers zijn ook aan onderhoud onderhevig en niet altijd schoon. Er komen in de vakantietijd in Egypte veel Egyptenaren; wij hebben het gros van deze mensen als asociaal ervaren (voordringen met eten, groepjes kinderen die je kind plagen in het zwembad en als er iets terug wordt gedaan worden gelijk de vaders erbij gehaald die even duidelijk verhaal gaan halen; wel goed: het personeel ziet dit en kwam zelfs 3x vragen of alles ok was. Ze willen duidelijk alles doen voor de toeristen). Veel Egyptenaren luisteren niet naar het personeel; schijnbaar is het in Egypte zo dat er een gedeelte vindt dat ze niet naar door andere opgelegde regels hoeven te luisteren. Daarnaast een paar keer gezien dat Egyptenaren afval gewoon op de grond laten vallen. Dit onder het mom: wij betalen, dus het personeel moet het opruimen voor ons. Opvallend is ook dat mensen met bourkini / bepaald geloof in het algemene gedeelte van het resort niet welkom zijn in het restaurant (ook niet halal en ook varkensvlees) en het zwembad. In het aqua resort gedeelte wel. Dat maakt, door de normen en waarden, dat wij altijd in het algemene gedeelte gingen eten. Breder aanbod van eten, airco en rustigere en nettere mensen/toeristen. Was wel iets verder lopen, maar hebben wij niet als probleem ervaren.

Verder Wifi alleen in de receptie. Als je algemeen wifi wilt, dan moet je daarvoor betalen. Op zich niet erg, even wat minder op social media.

Het resort grenst aan een boulevard. Je moet de weg oversteken en naar het Sindbad Beach Resort lopen om aan het strand te komen. Het hotel aan het beach gedeelte staat nu leeg, maar het zwembad en het strand worden wel gebruikt. Waar het ook prima vertoeven is en veel animatie/spellen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

nooit meer

Gina,
2-8-2017

eten was slecht , kamer verouderd , het geheel is verouderd ,douche plafond zag zwart,onvriendelijk personeel, glas in kinderzwembad,

ECHT GEEN AANRADER

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

geweldig

yvonne,
1-7-2017

echt voor mij alles perfect, lieve mensen die altijd voor je klaar staan,, zeker de mensen van de receptie ,, mr. hanny.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Sindbad Club.

Traveltroef

Voor die prijs goed te doen

AlexVwaard,
30-6-2017

De airco in de kamer was goed(meer dan goed zelfs). Zelf hebben we twee keer een andere kamer gekregen hebben. De eerste keer vanwege geen lift in het gebouw. De tweede omdat er een duif in de airco zat die nergens heen kon.

Het eten was vrij smakeloos. ( ik weet niet of dat typisch egyptisch is, maar vergeleken met het eten in turkije vrij smakeloos) en beperkt. heel vaak kip en vis en soms kalkoen.

Het eten in de beide restaurants "Gusto"en "La Cabana"is ook hetzelfde, gemiste kans lijkt me

De ala carte restaurants daarentegen zijn een stuk beter, Vooral de thai is aan te raden. Het hele hotel is aan vernieuwing toe (dringend), vooral het deel bij het beach resort wat overigens gesloten is,de fasciliteiten zijn wel open, is vergane glorie.

Het personeel daarentegen werkt heel hard en doet alles wat je vraagt en voor een kleine fooi zelfs nog meer.

de barman aan de aquaparkbar Medhat was zeer vriendelijk en niks was te veel voor hem.

Verder waren er nog de twee obers aan het aquapark Fahdy en Mahmout. die elk drankje brachten wat je vroeg, en elke keer met ijs, ook als dat "er niet was".

En het meeste hulp kregen we van Khaled de kofferjongen, die ons elke dag met het golfkarretje kwam halen, omdat mijn vrouw een slechte knie heeft.

Verder is er ook nog Adina van de guestrelatiens, waar je met al je "problemen terecht kan en dan met al haar charmes probeert om voor jou het "leed" te verzachten.

Wat verder ook nog een nadeel is is dat er in het hele hotel geen rietjes te vinden zijn.

De avondanimatie stelt niet veel voor half uurtje max en van niet al te geweldig niveau.

Animatieteam was pas de laatste twee dagen van onze vakantie aanwezig, dus daar kan ik niks over zeggen.

Gereisd met partner in juni 2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Voorgaande glorie

Familie Hecker,
28-6-2017

Helaas, Hotel voldoet niet meer aan de stanaar waar een 4* hotel moet voldoen.

Ontbijt was nog wel te doen, middageten bij beachbar was alleen maar patat of iets wat op een pizza leek. Avondeten niet gevarieerd, maar op zich wel goed. Op ons vakantie moment waren een aantal feestdagen, waarop massal de lokale bevolking ook in hotel zat. Niks mee, als mensen maar met respect met elkaar omgaan, dit was ver te zoeken. Nee niet meer naar Sinbad. Personeel overigens wel aardig. Drinken vaak op, geen ijsklontjes. Bij de snacks vaak lang wachten omdat er maar 1 frituurpan was.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Met vriendelijke groet,Sindbad Club.

Voor herhaling vatbaar was goed

Truus v overveld,
17-6-2017

Sindbad aqua geweest , eten was goed maar weinig keus , bier was vaak lauw , hadden ze opgelost om ijs erin te doen , kon ook koudbier kopen flesjes voor een euro , geweldig personeel en wij hadden een golfslagbad bij , handdoeken lagen elke morgen klaar, en mammoet liep hard om je te bedienen zo zijn ze daar , gaf wel tip maar super verzorgd en aardig , en bij sindbadclub in de lobby heb je ook een café waar je mog roken , daar liep read een super lieve ober, wij hebben genoten , jammer dat de animatie maar even savonds was , en heb wel muziek gemist maar goed , 8 dagen was goed en het weer was heerlijk vaak wind , wij gaan zeker nog een keer terug 👌

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig park.

Ron,
15-6-2017

Accommodatie was zeer goed, personeel zeer vriendelijk. Het eten was niet om over naar huis te schrijven. Elke dag kip. Van ontbijt tot avondeten. Voor kleine kinderen weinig tot geen keuze. Veel mensen ziek van het eten. Inclusief mijn vrouw, nu twee dagen thuis en nog ziek. Voor ons geen optie meer om hier heen te gaan. We gaan liever weer naar Turkije.

Gereisd met partner in mei 2017

Heel fijne ervaring!!

Charlotte vdb,
26-5-2017

Fantastische vakantie gehad! Wij zaten in het aqua park gedeelte,gingen dagelijks eten in 'la cabana',de chef zorgde ervoor dat ik gluten-vrij kon eten en de manager kwam dagelijks een gesprekje met ons voeren,heel vriendelijk,alsook het personeel,ze doen alles om het jou naar je zin te maken! Ook de persoon in de lobby,mr mohmed aity,deed alles om te helpen waar hij kon. Wij gaan zeker terug! Zeer vriendelijke mensen

Gereisd anders in mei 2017

Met vriendelijke groet,Sindbad Club.

Eten was goed, soms weinig variatie. Afstand naar bv de lobby en de toiletten was erg groot omdat ze een deur van het restaurant naar de lobby hadden gebarricadeerd. Jammer dat bij de zitjes s'middags de bar zo vroeg sloot. Drinken moest je binnen halen in een ijskoude lobby.

Gereisd met partner in april 2017

Top vakantie

Hussaen,
20-5-2017

Bij aankomst gelijk geholpen. Koffers naar kamer gebracht. Kamer is goed. Badkamer ook goed alleen de douch wat minder. Personeel super vriendelijk (osman Ahmed) hij doet alles voor top kerel altijd vrolijk. Eten en drinken Is prima. Zwembad is ook leuk.

Al met al leuke vakantie.

Gereisd met partner in april 2017

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.