Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa

Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

839 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

Echt een top resort

Remy
17-9-2017

Super leuk resort het is super hygiënisch het eten is heel goed heel veel variatie vooral fawy Mohammed en Ahmad Ismail zijn echt top heel veel gelachen ze staan altijd voor je klaar in 1 woord TOP

Heel leuk resort Goed eten

Melanie
17-9-2017

Lieve mensen vooral fawy Mohamed en Ahmed Ismail bij het zwembad veel gelachen met ze fawy is de clown en Ahmed helpt je met alles het resort is schoon en het eten goed Er word elke schoongemaakt

heel leuk!

lana
10-9-2017

de animatie is heel goed!! ze doen heel veel activiteiten overdag en 's avonds gaan ze naar de club met de hotelgasten. zeker aan te raden !!

geweldig

sequoia
10-9-2017

het animatie team is echt geweldig en ze zorgen ervoor dat iedereen zich amuseert hier!

het eten mocht een beetje meer gevarieerd zijn maar voor de rest heb ik hier niks op aan te merken!

Geweldig naar ons zin gehad .!

Petronella
2-9-2017

Het eten was goed ,de bediening zeer vriendelijk . Kamers zijn aan vernieuwing toe .Vooral de badkamer !

Zijn voor de tweede keer hier geweest en gaan zeker snel terug .

Het management is heel aardig en behulpzaam .

Kregen na 2 nachten een geweldige kamer begane grond net als 2 jaar geleden .

A la carte is helemaal het einde ! Vooral Asian !!

Alleen 1 minpuntje, de wifi is slecht ,waarschijnlijk omdat het hotel vol zat .

2 jaar geleden geen last van gehad

Kortom een geweldige vakantie ,we wilden echt niet naar huis !

hele leuke reis

sandy nuyts
30-8-2017

heel leuk hotel leuke aminatieteam en vriendelijk personeel

Dit hotel echt nooit meer!

Drozen
29-8-2017

Kamer: overal schimmel, niet goed schoongemaakt, veel te kleine douche, in de nacht komen er kleine beestjes tot leven, airco werkt niet goed. Douche steeds koud.

Service: eigen volk gaat eerst, worden vaak heel onbeschoft behandeld. Helft van personeel snapt het echt niet, andere helft wilt wel werken zodra je geld geeft.

Zwembad: kleine heeft allerlei rare plekken opgelopen in het zwembad. Liggen tegels los.

Eten. Enige pluspunt van t hotel. En je kan onbeperkt gebruik maken van a la carte. Wel twee personen ziek geworden.

Hotel algemeen: echt nooit en ook echt nooit meer. Vreselijk hotel. Meerdere malen vastgezeten in de lift. Wij raden dit hotel ten zeerste af. Waren heel blij dat we naar huis mochten.

Erg leuk resort! zeker een aanrader!

ivan stupavski
28-8-2017

we hebben 2 heerlijke weken gehad! zeker het aqua park is erg fijn.

en ook de animatie s' avonds is erg leuk!

Een prima verzorgde vakantie!

Amy
26-8-2017

Wij zijn 10 dagen (9 nachten) heen geweest (16 augustus - 25 augustus). Het resort is goed beveiligd en zit aan de boulevard waar je gemakkelijk lekker kan winkelen. Er was elke dag animatie, maar voor het grootste gedeelte moest je naar Sindbad Club Beach (aan de overkant van de straat). Het eten was prima. Onze kamer was in verre prima met een mooi uitzicht richting het vliegveld waar je elke dag vliegtuigen zag landen en opstijgen. Over het hele resort waren er genoeg zwemfaciliteiten waar je je kon vermaken. Het personeel werkt heel hard.. Al met al zou ik zo weer teruggaan !

Leuke vakantie gehad !

Familie Klerx
22-8-2017

Ik vond de mensen echt behulpzaam en vriendelijk .

Vooral de mannen van de handdoeken aan het grote zwembad waren fantastisch

Sayed Zedan en Mohamed Salin.

We kregen de verkeerde kamer maar zijn hier niet voor bij de receptie geweest .

De kamers werden netjes schoon gemaakt maar waren erg gedateerd.

Vooral de badkamer zag er niet netjes uit en in de douche kon je nauwelijks staan.

ook was het in de lobby vaak erg rumoerig door het geschreeuw van kleine kinderen

het stoorde ons ook dat er veel vrouwen in boerka kledij liepen.

Het eten was niet slecht maar wel elke dag hetzelfde dus weinig variatie .

In de a la carte restaurants was het eten wel heel goed, hier kun je meerdere malen gebruik van maken.

Het ontbijt was goed met erg veel keuze aan brood en dergelijke...

De glazen waren vaak op en soms zo warm dat je ze niet vast kon pakken.

De mensen achter de bar zijn vaak met andere dingen bezig, terwijl de gasten op hun drankjes moeten wachten.

Ook moesten we bij het koffie drinken het lepeltje terug leggen na gebruik.

Goede ligbedden bij het zwembad en de handdoeken konden we iedere dag omwisselen.

We wisten niet wat we er van moesten verwachten maar Egypte is zeker

een fijn land om op vakantie te gaan.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.