9,5

Omschrijving
Sindbad Aquapark Hotel & Spa vlakbij Hurghada is een goede bestemming voor de waterliefhebber. Het hotel heeft een eigen aquapark en een stuk privéstrand. Ook kun je genieten in een mooi wellness gedeelte. Het eten is gevarieerd en met verse producten bereid. De kamers en faciliteiten worden goed schoongemaakt. Tip: tussen de dolfijnen zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

849 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

Onbeschrijfbaar

Anoniem,
5-1-2018

Het was een fantastisch hotel. Er was veel te doen voor de kids. Het eten was goed, het personeel was vriendelijk, de glijbanen waren top en beach resort was helemaal te gek! We gaan dit jaar weer!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Hier komen we niet meer

Nikita,
26-11-2017

Eten is elke dag hetzelfde. Geen variatie voor kids enkel gefrituurd eten. Ik en mijn man aijn beide ziek geweest.

Aquapark niet gebruikt omdat je wordt buiten gekeken door egyptenaren die er op vakantie zijn. Niet gezellig!!!!

Kamer veroudert, hebben 3 dagen moeten wachten op een babybed, terwijl dit was bijgeboekt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima

Ilse,
13-11-2017

Personeel is vriendelijk, animatie proffesioneel aangepakt voor volwassen in de avond althans. Iedereen is flink ziek geweest van het eten, erg pijnlijke krampen ect..

Was de 2e keer, het hotel en de ligging is leuk!! maar na 2 keer is het voldoende.

Plus na het ziek zijn voor ons het risico niet meer waard.

Management wel top!! :)

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Voor de 18 keer naar Sindbad hotel

Fam Martens verduijn,
30-10-2017

Leuk hotel goed eten in de avond Kun je a la cart eten libanees italiaans en asian of van het buffet wij gingen vaak naar de asian leuk en aardig personeel aan het strand werden we goed goed geholpen door emad mahmoud hele leuke man bij het aquapark werden we goed geholpen door fawy weer een fijne vakantie gehad

Gereisd met partner in oktober 2017

Fantastische accommodatie

Fam. Wintermans,
28-10-2017

Met zes volwassene, een week in dit hotel. Het was fantastisch. Super vriendelijk personeel, of het nu de tuinman, de schoonmaker, beveiliging, bar, receptie of zwembad personeel was. Iedereen was supervriendelijk en behulpzaam. Het eten was gevarieerd, altijd wel iets te kiezen. Ook Alladin, de man in het hotel van/voor touroperator, deze heeft ons super geholpen toen een aantal in Nederland al gereserveerde activiteiten, de mist in gingen. Kortom zeker aan te bevelen, wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

geweldig resort

Erna,
23-10-2017

Prima en net resort. Heel vriendelijk personeel en leuke animatie. Het eten van het buffet is prima maar bij het de a la carte restaurant achter in de lobby vonden wij het eten ook erg lekker. Het eten bij de Italiaan (boven) vonden wij echt minder. Je hoeft geen strandlakens mee te nemen, ze hebben hier een handig systeem met pasjes waarmee je zo vaak als je wilt je standlakens kunt wisselen. Wij hadden een ruime nette familiekamer met een ruim balkon. Heel veel winkeltjes op loopafstand maar helaas met veel opdringerige verkopers. Gelukkig ook 2 grote winkels naast het resort waar de meeste artikelen geprijsd zijn en waar men helemaal niet opdringerig is.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Super hotel

Sarah thoen,
16-10-2017

Dit hotel is zeker een aanrader. Animatie team is super goed. Ze staan er iedere dag met volle goesting. Er is iedere dag animatie zowel overdag als savonds. Het personeel is super vriendelijk.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Mooie plek

Yorgo,
11-10-2017

aqua park is goed, mooi schoon, goede service, zwembad is goed, schoon strand, bedankt fawy Mohamed voor het helpen voor ons en de andere mensen!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch vakantie

Dennis gras,
24-9-2017

Heb een heerlijke vakantie gehad. Het hotel en accomodatie waren erg schoon. Het eten was lekker en variërend. Er was elke middag en avond wat te doen voor jong en oud. Dit was goed verzorgd door Anoo de manager van het annimatie team.

Gereisd met vrienden in september 2017

Dion Reurink,
24-9-2017

15 hele mooie dagen gehad. Personeel is vriendelijk, eten is goed en variërent, zwembad is fantastisch en schoon en de animatie heeft elke dag weer wat leuks op het programma staan onder leiding van manager anoo.

Gereisd met vrienden in september 2017

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.