9,5

Omschrijving
Sindbad Aquapark Hotel & Spa vlakbij Hurghada is een goede bestemming voor de waterliefhebber. Het hotel heeft een eigen aquapark en een stuk privéstrand. Ook kun je genieten in een mooi wellness gedeelte. Het eten is gevarieerd en met verse producten bereid. De kamers en faciliteiten worden goed schoongemaakt. Tip: tussen de dolfijnen zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

852 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

Redelijk

Helena,
30-5-2018

Groot hotel, Verschrikkelijke douchecabine. aardig personeel. Onbijt super, lunch oke, avond eten vond ik persoonlijk niet veel keus. Maar als je van kluiven houd of vis met graad zit je hier goed, verder alleen animatie aan t zwembad bij de zee, is een minuut of 8 lopen. En erg verouderd daar. Er was Zelfs nog geen beetje muziek bij t hotelzwembad, saaie bedoening. En oppassen met lopen de tegels bij het zwembad zijn spiegelglad. Er vielen best veel mensen, Verder deed t animatie team s,avonds goed hun best, de meeste shows waren leuk, ik heb t wel naar mijn zin gehad. Was goed voor een keer👍

Gereisd met vrienden in mei 2018

We hebben alle drie meer dan 10 dagen aan de race geweest, net als velen die we daar gesproken hebben. We hebben de oorzaak helaas niet kunnen vinden. Wel goed gekoeld koud eten en goed doorbakken warm eten, maar erg plakkerige stoelen en tafels in het hoofdrestaurant. Mannetje van de eitjes staat ongegeneerd te proesten over de bakplaat. Resort is op zich prachtig, maar zwembaden (meerdere gewonden gespot) en kamers zijn erg gedateerd en veel is kapot. Airco kan alleen aan of uit; Verstellingen helpen niet meer. Personeel allemaal wel vriendelijk, maar wel een beetje gemaakt.Resort was voor een deel dicht, waardoor het erg rustig was. Er waren dus bedjes zat. Het strandresort was geheel dicht op het zwembad en de snackbar na. Geen rif op zwemafstand.privestrand.wel verkopers die een paar keer aandringen. Grote badlakens. Weinig openbare WCs en op te grote afstanden van bv restaurant,wel proper.Ik snap niet goed de hoge waarderingen!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Leuk hotel!

Jolanda,
3-5-2018

Groot complex. Alles netjes verzorgd. Personeel is vriendelijk!

Zwembaden zijn top

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Floow Travel

Prima hotel zeker met kinderen

Daniel,
3-5-2018

12 dagen hier geweest. Super netjes verzorgd personeel heel vriendelijk en eten is prima. Aqua park is gelijk om de hoek en ia geen gevecht voor bedjes met mooie glijbanen. Fawy mohamed zorgt elke dag voor mooi plekje aan het zwembad. Zeker voor kinderen heerlijk heel de dag in het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

fantastisch

yvonne,
15-4-2018

ik heb hier weer een fantastisch mooie en fijne vakantie gehad, de mensen die er werken altijd erg vriendelijk en staan voor je klaar,, voor al de koks ( mahmoud ayoub ) , en ook de jongens van de handdoeken,, ( karam en mo ) altijd een vriendelijk woordje voor je,, erg leuk om dat zo mee te maken..

Gereisd alleenreizend in maart 2018

Leuke tijd om met de kids door te brengen.

Joeri Raes,
2-4-2018

Leuke resort, glijbanen en diverse resto's om uit te kiezen. En zoals je al veel gelezen hebt, als je een probleem heb , zoek gerust Fawy Mohamed op en die lost alles wel op voor je.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Voor herhaling vatbaar

P. H,
26-3-2018

Pluspunten:

Eten was smaakvol en veel keuze.

Vriendelijk personeel.

Minpunten:

Douche is zeer klein

fantastische vakantie

yvonne,
25-3-2018

Echt weer een fantastische vakantie. Hier vaker geweest.. perfecte kamer . Goed eten. Goede animatie en al de mensen van de reseprie tot aan de bar mensen en de Pool boys echt top.. vooral Karim en ahmed echt top gozers.. zorgen dat je bedje klaar staat met de handdoek er op.. altijd in voor een praatje. Maar dat doen ze eigenlijk allemaal wel.. echt een aanrader op heen te gaan.. heerlijk telex en goed....

Gereisd alleenreizend in maart 2018

Fantastische vakantie!

Roy,
22-3-2018

Eten is goed, hele aardige mensen. Vooral Abdel Salam Naguib en Mohamed Selim en Sayed Mohamed. Ze helpen je met alles!

Fantastisc place!

Roy,
20-3-2018

Aardige mensen, goed eten. Schone kamers. Leuk animatieteam. Strand en zwembad zijn schoon. Zal hier zeker nog is terugkomen. Ahmed Ismail is een aardige gast die alles voor je regelt:

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.