9,5

Omschrijving
Sindbad Aquapark Hotel & Spa vlakbij Hurghada is een goede bestemming voor de waterliefhebber. Het hotel heeft een eigen aquapark en een stuk privéstrand. Ook kun je genieten in een mooi wellness gedeelte. Het eten is gevarieerd en met verse producten bereid. De kamers en faciliteiten worden goed schoongemaakt. Tip: tussen de dolfijnen zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

849 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

Redelijk

Pol,
3-9-2018

Mooi hotel ,maar niet voor ons als stel

Het is echt een famillie hotel voor gezinnen met kinderen

wij waren hier in augustus en het hotel was zo volgeboekt dat je voor het restaurant in te mogen al in een dikke rij stond te wachten tot er weer een plekje vrij kwam

Smorgens werd de koffie je uit de handen gelopen omdat het zo overvol was

Het personeel is redelijk vriendelijk op een enkele na die jou wil gaan vertellen waar jij moet gaan zitten met je glaasje drinken

Over het algemeen is het een net hotel heel groot en een fijn strand (geen rif ) het hotel heeft een erg leuke ligging direct aan het centrum , verder is het hotel is heel erg op duitsers gericht en op de lokalen

Maar wij gaan hier niet meer heen

Gereisd met partner in augustus 2018

"" TOP HOTEL ""

Fam Mulders & Van Rens,
25-8-2018

een Super Vakantie Gehad Wij waren voor de 9 x in Hurghada en voor de 4 x in Sindbad voor ons is dit Hotel toch het beste wat we hebben gehad in Hurghada dit jaar hadden we een Gerenoveerde Kamer op Aqua park zelf geweldig ook het eten was gewoon goed ze hebben wat veranderingen door gevoerd dat is heel positief uit gevallen maar ook het Personeel is echt Top met Name onze Vriend Fawy en ook Mustapha Dit Hotel is Echt aan te Bevelen ook met Kinderen Het heeft ook een Super ligging Na 4 x Sindbad zijn wij nog echt Fan van dit Hotel ga zo door Sindbad Hotel Jullie zijn Gewoon "" SUPER

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Guest Experience Manager, Guest Relation, 26-8-2018

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Wel mooi hotel kindere hebben van genoten

Boktor,
16-8-2018

Het hotel ligt niet aan het strand, heel groot, het zwembad wel groot maar oud mooie glijbanen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Sindbad Team, Guest Relation, 23-8-2018

Dear Boktor,

I am pleased to hear that you find our location to your liking. On your next

visit, we are happy to share with you a sample itinerary that will help you maximize your stay in

the area.

I hope to see you again soon.

Best Regards

WTC.nl

We gaan zeker nog een keer

Nancy,
1-8-2018

Wij waren voor de 4e keer in dit resort

Het is net als thuis komen super fijn hotel

Super ligging

Je mag van alle parken gebruik maken

Het aqaupark is echt super leuk

De poolboys werken er erg hard in ee kokkende zon

Fawy is een schat helpt je overal bij

We zijn 2 keer met de quest mee gegaan super gave boottocht was dat

Het eten er is voor iedereen wat wils

Je kunt ook in 3 ala carte restaurants eten als je wil

Super vriendelijke mensen

Goed hotel

Goede locatie

Je kunt makkelijk naar buiten daar

Goede beveiliging

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Sindbad Team, Guest Relation, 23-8-2018

Dear Nancy,

thanks for taking time to let us know about your stay in our Hotel. I'm pleased that you liked our service, in particular the compliments about the pool. We take proud about our meals selection and encourage guests to tell us what they like, so we can accommodate their needs.

Hope to see you again soon.

Thank You Sindbad Club team.

Nooit meer

Fam van Leeuwen,
16-6-2018

Vreselijk! De kamers zijn oud en vies en echt aan vervanging toe. Het eten is zeer slecht en zijn ook beide goed ziek geweest. We waren ook niet de enige. We waren zo blij toen we weer thuis kwamen

Gereisd met partner in juni 2018
Sindbad Team, Guest Relation, 15-8-2018

Dear Guest,

Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating. It is a pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to the property within the next couple of months.

Please reach out to me directly at info@sindbadclub.com if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!

With much appreciation,

Sindbad team

Nice holiday

Anneke,
5-6-2018

HEB een supper vakantie gehad erg vriendelijke mensen in het bijzonder Mahmoud de strandjongen die zorgde dat het ons aan niks ontbrak als we aankwamen had die al ons strandbed en handoeken geregeld zo dat zo konden ligen echt super en dat die weet dat ik hier al was geweest bewijst maar weer dat de mensen echt gastvriendelijk zijn groetjes Annekke b

Gereisd met partner in mei 2018

Nice holiday

Jaap van eijk,
5-6-2018

Erg goed hotelerg remember service en op het strand Haden Emad Mahmoud een erg vriendelinke e hast gerichte strand jongen die er voor zorgde dat me strandbed klaarstond echt een supper tijd bedankt voor ales groetjes Annekke en jaap

Gereisd met partner in mei 2018

Redelijk

Helena,
30-5-2018

Groot hotel, Verschrikkelijke douchecabine. aardig personeel. Onbijt super, lunch oke, avond eten vond ik persoonlijk niet veel keus. Maar als je van kluiven houd of vis met graad zit je hier goed, verder alleen animatie aan t zwembad bij de zee, is een minuut of 8 lopen. En erg verouderd daar. Er was Zelfs nog geen beetje muziek bij t hotelzwembad, saaie bedoening. En oppassen met lopen de tegels bij het zwembad zijn spiegelglad. Er vielen best veel mensen, Verder deed t animatie team s,avonds goed hun best, de meeste shows waren leuk, ik heb t wel naar mijn zin gehad. Was goed voor een keer👍

Gereisd met vrienden in mei 2018

We hebben alle drie meer dan 10 dagen aan de race geweest, net als velen die we daar gesproken hebben. We hebben de oorzaak helaas niet kunnen vinden. Wel goed gekoeld koud eten en goed doorbakken warm eten, maar erg plakkerige stoelen en tafels in het hoofdrestaurant. Mannetje van de eitjes staat ongegeneerd te proesten over de bakplaat. Resort is op zich prachtig, maar zwembaden (meerdere gewonden gespot) en kamers zijn erg gedateerd en veel is kapot. Airco kan alleen aan of uit; Verstellingen helpen niet meer. Personeel allemaal wel vriendelijk, maar wel een beetje gemaakt.Resort was voor een deel dicht, waardoor het erg rustig was. Er waren dus bedjes zat. Het strandresort was geheel dicht op het zwembad en de snackbar na. Geen rif op zwemafstand.privestrand.wel verkopers die een paar keer aandringen. Grote badlakens. Weinig openbare WCs en op te grote afstanden van bv restaurant,wel proper.Ik snap niet goed de hoge waarderingen!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Leuk hotel!

Jolanda,
3-5-2018

Groot complex. Alles netjes verzorgd. Personeel is vriendelijk!

Zwembaden zijn top

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.