Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa

Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

834 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

Fantastische vakantie!

Roy
22-3-2018

Eten is goed, hele aardige mensen. Vooral Abdel Salam Naguib en Mohamed Selim en Sayed Mohamed. Ze helpen je met alles!

Fantastisc place!

Roy
20-3-2018

Aardige mensen, goed eten. Schone kamers. Leuk animatieteam. Strand en zwembad zijn schoon. Zal hier zeker nog is terugkomen. Ahmed Ismail is een aardige gast die alles voor je regelt:

Wij komen zeker terug!

Jasper
15-3-2018

Heerlijke relax vakantie met een fantastisch aqua park.

Een super team bij het aqua park.

Dikke complimenten voor de altijd vrolijke jongens rondom de zwembaden en restaurants, Sayed Mohamed, Abdel Salam Naquib en Ayman abdel Fattah.

Sabina
13-3-2018

Sindbad Aquapark is een heerlijk hotel, en ideaal gelegen aan een gezellige boulevard.

Het aquapark is iedere dag een feest om te vertoeven, zeker met Abdel Salam Naquib en Ayman abdel Fattah als lifegard.

Deze jongens zijn altijd vrolijk en niets is hun teveel.

Eten is ook heerlijk en veel varatie.

Anna-Rose
5-3-2018

De mensen waren heel vriendelijk, eten was lekker. Zwembad was leuk en het strand was ook goed. Snap niet dat mensen kunnen klagen.

Heerlijke vakantie

Ruud
4-3-2018

Personeel doet er alles aan om het je naar je zin te maken.

Fawy Mohamed komt iedere morgen met een glimlach je badlaken brengen en activeer de WiFi op je telefoon.

Het aquapark was geweldig.

Eten was ok.

Kamers zijn aan renovatie toe,oud en versleten.

Worden wel,iedere dag netjes schoon gemaakt.

Heerlijke vakantie gehad en komen volgend jaar zeker terug.

love this place

nadia
3-3-2018

Vriendelijk personeel. Klantevredenheid staat hier op nummer 1. Lekker eten. Leuk animatieteam. De kamers zijn netjes. Een echte aanrader voor jong en oud. Wij komen zeker nog een keer langs.

heel leuk voor een kort verblijf

luna
3-3-2018

Kamers helemaal prima, alleen douche niet altijd fijn maar kan ermee door. Maken elke dag erg goed schoon. Eten helemaal goed, lekker gevarieerd. Personeel heel aardig. Het weer is perfect.

sindbad was fantastisch

jelies
2-3-2018

Zoals ik in onze vorige beschrijving al geschreven had, sindbad is fantastisch. George en Kamar zijn super goede serveerders, die er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Het eten is super, het is een groot hotel dat bestaat uit drie gebouwen, in deze periode is alleen het hoofdgebouw open, maar kun je wel gebruik maken van de faciliteiten van de andere gebouwen, de zwembaden en het aqua park zijn prachtig, kortom we hebben genoten van het hotel, eten en het mooieweer.

Heerlijke vakantie

Tineke
1-3-2018

Perefecte kamers, schoon, vriendelijk personeel, eten is goed. Wij zijn zeer tevreden. Aquapark superleuk voor kinderen en we vonden de life guards Sayed and Fawy super.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.