Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa

Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

824 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

Prima verblijf

J Simons
27-2-2018

Prima hotel.Eten was zeer gevarieerd.Heel leuk animatie team.Mocht je medicijnen nodig hebben ga dan niet naar de apotheek naast het hotel,drie keer zo duur dan de apotheek aan de overkant links achter de terrasjes.

Voor het 2e jaar nu in Sindbad en het was als thuiskomen. Personeel wist gewoon dat we eerder waren geweest. Eten was weer heerlijk vooral op Valentijnsdag was er heel veel werk van gemaakt. Bij de 3 restaurants weer vele avonden genoten. Net als vorig jaar zorgde George ( bij de zwembadbar) en Sayed (de handdoeken/lifegard ) weer super voor ons. Mohammed na 1 dag ging je naar je familie we hebben je gemist maar jou zien we volgend jaar weer!!! De combi van een prima resort en de centrale ligging met vele winkeltjes is voor ons een reden om misschien in okt en anders in februari weer naar het zelfde resort te gaan.

Zeker om terug te komen

Niek
21-2-2018

Het is een leuk park personeel is erg aardig tegen je. Fawy Mohamed recreation staff helpt je echt met alles

Fantastisch!!

Jolanda
14-2-2018

Voor de 6 x in sinbad! Zo fijn om Fawy Mohammed weer te zien! Hij heeft ons weer fantastisch verzorgd. Hotel top, eten top en locatie weer super. Elke x als we Fawy zien voelt het weer als thuiskomen!

goed hotel voor 1 keer

paul en carine
30-1-2018

De kamers waren basic,maar alles wat je nodig had,was er en op vakantie ben je toch maar enkel voor te slapen.Bedden waren wel heel goed om in te slapen.Restaurant was ook heel lekker,zowel,ontbijt,lunch als avondmaal,t enige dat wij er misten was een middernachtsnack.Minpunt vonden wij vooral dat je de baan overmoest voor aan zee te geraken en dat was best een eindje stappen.

Al bij al een goede vakantie gehad,maar naar Hurghada gaan we toch niet meer terug,op 1 vakantie heb je het er allemaal gezien.

Onbeschrijfbaar

Anoniem
5-1-2018

Het was een fantastisch hotel. Er was veel te doen voor de kids. Het eten was goed, het personeel was vriendelijk, de glijbanen waren top en beach resort was helemaal te gek! We gaan dit jaar weer!

Hier komen we niet meer

Nikita
26-11-2017

Eten is elke dag hetzelfde. Geen variatie voor kids enkel gefrituurd eten. Ik en mijn man aijn beide ziek geweest.

Aquapark niet gebruikt omdat je wordt buiten gekeken door egyptenaren die er op vakantie zijn. Niet gezellig!!!!

Kamer veroudert, hebben 3 dagen moeten wachten op een babybed, terwijl dit was bijgeboekt.

Prima

Ilse
13-11-2017

Personeel is vriendelijk, animatie proffesioneel aangepakt voor volwassen in de avond althans. Iedereen is flink ziek geweest van het eten, erg pijnlijke krampen ect..

Was de 2e keer, het hotel en de ligging is leuk!! maar na 2 keer is het voldoende.

Plus na het ziek zijn voor ons het risico niet meer waard.

Management wel top!! :)

Voor de 18 keer naar Sindbad hotel

Fam Martens verduijn
30-10-2017

Leuk hotel goed eten in de avond Kun je a la cart eten libanees italiaans en asian of van het buffet wij gingen vaak naar de asian leuk en aardig personeel aan het strand werden we goed goed geholpen door emad mahmoud hele leuke man bij het aquapark werden we goed geholpen door fawy weer een fijne vakantie gehad

Fantastische accommodatie

Fam. Wintermans
28-10-2017

Met zes volwassene, een week in dit hotel. Het was fantastisch. Super vriendelijk personeel, of het nu de tuinman, de schoonmaker, beveiliging, bar, receptie of zwembad personeel was. Iedereen was supervriendelijk en behulpzaam. Het eten was gevarieerd, altijd wel iets te kiezen. Ook Alladin, de man in het hotel van/voor touroperator, deze heeft ons super geholpen toen een aantal in Nederland al gereserveerde activiteiten, de mist in gingen. Kortom zeker aan te bevelen, wij gaan zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa scoort een 8.87 uit 10 op basis van 1087 reviews.