Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa

Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

838 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

Top vakantie!

Fam. Delver
30-10-2018

Wij hebben een top verblijf gehad! Wij waren met 9 personen naar dit Resort toe en we hebben allemaal (jong en oud) onwijs genoten. Het eten was top, voor iedereen wat wils, er zijn 2 buffetrestaurants en 3 á la carte restaurants aanwezig waar je onbeperkt gebruik van mag maken. Ook het entertainment was goed geregeld, zowel bij het zwembad, op het strand en s'avonds bij de shows. Al het personeel doet onwijs hun best om het iedereen naar de zin te maken. Kamers zijn schoon en de bedden zijn ook top! De Wifi is inderdaad niet zo goed, maar bij de 24\7 supermarkt tegenover het hotel kun al je voor 10 euro een kaartje kopen met 6 GB internet (teveel). Bij dezelfde supermarkt werkt een supervriendelijke man, die ook nog eens goed Nederlands spreekt, je kunt hier ook het beste je excursies boeken voor de beste prijs. Als je bij de reisorganisatie zelf de excursies boekt ben je veel meer geld kwijt voor precies dezelfde excursie.

Sindbad Team, Guest Relation, 7-11-2018

Dear Family Delver,

so great to hear that your vacation was full satisfying your expectation!

We thank s for the good review, and we hope to see you soon for your next vacation to welcome you personally!

Best Regards

Na een eerste nacht in een oude, luide kamer gelukkig een betere gekregen in het gedeelte van het Aqua Park. Nog steeds luid, maar gerenoveerd en er bladert de verf lig niet van de muur. Het hele park is schoon, maar wel uitgeleefd. Avondeten is pas vanaf 19:00 (niet fijn met kleine kinderen en om 17:00 is het zwembad dicht in is het donker, dan is het wachten geblazen). Verse groenten, goed fruit en fatsoenlijke mueslis hebben ze helaas ook niet. Het personeel is wel vriendelijk

Sindbad Team, Guest Relation, 29-10-2018

Dear Eve,

Thanks for the good review, regarding the critical points,

we have carefully read it, we have forwarded the points to our management, in order to have a correct action.

Meanwhile, we look forward to seeing you again soon.

Thank you

With best regards

Goed hotel

Veronique
22-10-2018

Goede kwaliteit, goede service, goed en vriendelijk personeel. Al met al een geweldig en prettig verblijf gehad de afgelopen tien dagen! 🤗🤗🤗

Sindbad Team, Guest Relation, 29-10-2018

Dear Veronique,

thank You for Your kind and positive review.

We are glad to hear from You that Your vacation was very satisfying in our Hotel.

Waiting for You next vacation to welcome You with our team.

Paradijs

Pauwels Isabel
19-10-2018

Prachtig hotel, paradijs. Super van eten, prachtige zwembaden, heel proper. ..echte aanrader!

Tamara en Ingmar
17-10-2018

Top hotel! Het is wel wat verouderd maar dat is helemaal niet erg want je geniet hier op en top! Personeel heel vriendelijk altijd in voor een praatje, eten is goed er is altijd wat lekkers bij! Personeel fawy mohamed , Bram, eigenlijk iedereen is echt top! Aanrader! Als je het hier niet goed hebt dan ligt dat aan je eigen! En we gaan er zo weer naar toe.

Sindbad Team, Guest Relation, 25-10-2018

Dear Tamara, thank you for Your positive review,

we are very happy to hear that Your vacation was excellent in our Sindbad Club Hotel.

We hope to see You soon for Your next vacations.

Best regards

Centraal gelegen hotel met een zeer goede keuken

Tjitske Bloemhoff
16-9-2018

Mooi hotel gelegen in Memsha met terrassen en winkels op loopafstand. Meerdere zwembaden en een aquapark en natuurlijk een privé strand. Geweldige keuken met lekkere verse producten. O.a. sushi en Thaise curry. Heerlijk elke dag wat anders eten. Vriendelijk personeel erg gastvrij. Prima bedden dus heerlijk geslapen.

Sindbad Team, Guest Relation, 4-10-2018

Dear Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Geweldig verblijf

Marcel
12-9-2018

Wij hebben een super verblijf gehad in Sindbad Aqua 10 dagen lang, een aanrader. Alles tot in de puntjes geregeld, voldoende eten, mooie kamers, alles schoon in en buiten het hotel, goede service van uit de bediening en de receptie, handdoeken service ook bij het strand aanwezig. Mochten we een minpuntje moeten benoemen dan is het de wifi deze was overdag redelijk te doen rondom de receptie maar in de avonden zeer moeizaam. Maar goed wij stoorden ons hier niet aan en hebben ons prima vermaakt echt een aanrader.

goed voor 1 keer

Van Vlierberghe
4-9-2018

Ontbijt, en avondeten waren lekker maar toch wel serieuze twijfels bij de hygiene. Mijn dochter van 4 jaar en ik hebben toch wel darmklachten gehad. Als je dan ook op de hygiene begint te letten, dan zie je toch wel veel schimmel bv bij de koelingen buiten waar de drank in stond. Als je aan de rand van het zwembad ging zitten zag je ook veel schimmelvlekken. Als ik zag hoe ze de bekers aan het afwassen waren bij het zwembad, ging mijn dorst toch ook wel over. Dringend een cursus voor het personeel voor hygiene aub!!

Het schimmelprobleem hadden wij ook in onze badkamer, douches vreselijk!! De eerste dag stond onze badkamer onder water, handdoeken op de kamer voor 5 personen kregen we ook enkel als je het vroeg. wij zaten op de 6 de verdieping, warm water, vergeet het maar!! Koelkast in de kamer, daar kon je warm water in krijgen, maar geen koud. Hier mogen serieuze renovatiewerken gebeuren, jammer dat we voor deze reis 2600€ hebben betaald, is het niet waard!

We hebben dit hotel vooral geboekt voor onze oudste kinderen die hebben een supertijd gehad.

Jammer dat mijn zoon werd berispt op het feit dat hij een t-shirt aanhad in het zwembad (omdat zijn schouders verbrand waren) terwijl er heel veel gesluierde dames in het zwembad zaten, deze mochten gewoon blijven zwemmen.

Personeel; de ene heel vriendelijk, de andere totaal geen zin om te werken.

Mooi leuk maar niet weer

A
3-9-2018

Zwembaden geweldig alleen jammer van hete zand steentjes tussen je slippers stenen zijn beter prachtig weer aardige mensen eten ging wel animatie shows veel te laat voor de kids jammer was dat kamer groot genoeg alleen douch veel te klein en vies oud voor de rest top al gaan we volgend jaar niet weer heen dat niet

Redelijk

Pol
3-9-2018

Mooi hotel ,maar niet voor ons als stel

Het is echt een famillie hotel voor gezinnen met kinderen

wij waren hier in augustus en het hotel was zo volgeboekt dat je voor het restaurant in te mogen al in een dikke rij stond te wachten tot er weer een plekje vrij kwam

Smorgens werd de koffie je uit de handen gelopen omdat het zo overvol was

Het personeel is redelijk vriendelijk op een enkele na die jou wil gaan vertellen waar jij moet gaan zitten met je glaasje drinken

Over het algemeen is het een net hotel heel groot en een fijn strand (geen rif ) het hotel heeft een erg leuke ligging direct aan het centrum , verder is het hotel is heel erg op duitsers gericht en op de lokalen

Maar wij gaan hier niet meer heen

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.