9,5

Omschrijving
Sindbad Aquapark Hotel & Spa vlakbij Hurghada is een goede bestemming voor de waterliefhebber. Het hotel heeft een eigen aquapark en een stuk privéstrand. Ook kun je genieten in een mooi wellness gedeelte. Het eten is gevarieerd en met verse producten bereid. De kamers en faciliteiten worden goed schoongemaakt. Tip: tussen de dolfijnen zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

849 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad!

Jessy,
14-1-2019

We gingen naar dit hotel op 28 december tot 4 januari. Het was een heel goed hotel . Iedere dag iets anders te eten. 1 zwembad Was goed voorverwarmd. Geweldige glijbanen in aquapark ( zelfs die waren voorverwarmd ) . De animators zijn leuk, aardig hebben leuke activiteiten voor de boeg. Volleybal deden Wij iedere dag twee keer was ook heel leuk. De kamers zijn heel goed.

We zijn er dus ook met Oudejaars avond geweest en met nieuwjaar. Was echt super leuk. Misschien wel een buffet met oudejaarsavond van 100 meter. Hele leuke shows niet alleen op oudejaarsavond nee iedere avond. Zelfs een nummertrekking waarmee je allemaal dingen kan winnen. Leuke werknemers.

Je kunt leuke boottripjes maken. Waaronder wij een glazeboot tripje gemaakt hebben waarbij je zelfs tussen de vissen kan zwemmen.

Nee we hadden echt niks te klagen over het hotel. Het ligt zelfs tussen een groot Winkelcentrum. Wij hadden nu voor de eerste keer: We willen terug

Gereisd met vrienden in december 2018

Voortreffelijk hotel, wel lawaai.

Hanny Bernard,
9-1-2019

Sindbad bestaat uit 3 hotels, waar je allemaal gebruik van mag maken. Bij grote hotel is een verwarmd zwembad, het Beach hotel een groot strand en het Aqua hotel een schitterend golfslagbad met kunstmatig strand en glijbanen voor jong en oud. Alles is schoon en netjes, kamers fris en bedden zijn goed. Op het strand is altijd plaats, helaas ontbreken windschermen (geen luxe bij gem. windkracht 4). Animatie zet oorverdovende muziek aan, dus ver uit de buurt gaan zitten. Bij het golfslagbad staat ook de hele dag redelijk harde muziek aan, iedereen klaagt maar er gebeurt toch niets mee. Het eten is voortreffelijk. Vermijd de eetzaal in het grote hotel (vreetschuur), maar ga eten bij het restaurant in het Aqua Park, voortreffelijk locatie. Personeel is vriendelijk, wifi matig, en bij de bar is geen kaart (raadsel wat je kan drinken). Jammer van de herrie, anders beslist voor herhaling vatbaar. Rustige buurt met winkeltjes/terrasjes.

Gereisd met partner in december 2018

een heel fijn hotel, maar best gehorig.

Francisca,
31-12-2018

Op de 2e dag werd ik al ziek (griep). Ik heb mijn uitstapje via de receptie afgemeld. Daarna belde de receptie me op mijn kamer met de vraag of ze nog iets voor me konden doen. De receptie is heel goed. Jammer alleen, dat er geen computer beschikbaar was voor de gasten. Ik had mijn mobiel niet meegenomen (vakantie) en kon zodoende nooit online. De kamer was prima, maar wel gehorig. Van buiten kwam overdag veel muziek binnen en dan moest ik de tv wat harder zetten om het goed te kunnen horen. Het bed was best heel goed. Ik heb 2 dagen non-stop in bed gelegen vanwege griep, dus ik heb goed getest... De bediening in het restaurant was niet altijd prettig. Er waren van die jonge jongens die dan deden alsof ze mij (een vrouw van middelbare leeftijd) aantrekkelijk vonden. Als ik dan koeltjes reageerde (daar kwam ik namelijk niet voor), dan kwam een nieuwe het proberen. De eerste dagen werkte het zo. Daarna waren ze wel klaar met mij.

Gereisd alleenreizend in december 2018
Sindbad Club Team, Guest Relation, 7-1-2019

Dear Francisca, we are happy to read that you had a positive experience in our Sindbad Club Hotel. Hopefully we will have the chance to welcome you soon during your next vacation.

Thank you

Een aanrader

Anne,
30-12-2018

Netjes en schoon hotel. Een beetje gedateerde kamers maar verder prima. Prima zwembaden met verschillende glijbanen. Erg goed eten en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
Geboekt bijneckermann.nl
Sindbad Club Team, Guest Relation, 7-1-2019

Dear Anne,

We danken je voor je positieve reactie. We zijn blij om te weten dat je ervaring in Sindbad club ideaal was. We hopen je snel te zien voor je volgende vakantie.

Fijne vakantie!

Janssen,
26-12-2018

Op het hotel is absoluut niets aan te merken. Avondeten alleen wat laat voor jonge kinderen(vanaf 19:00). Eten was goed. Veel groente en fruit. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam,verwarmde zwembad was fijn, excursies boeken in 24 uurs winkel tegenover hotel. Super georganiseerd en veel goedkoper dan via de reisorganisatie. De safari tocht (quad, buggy, djeep, kameel rijden en daarna eten en een show) is een aanrader. Ook de yellow submarine is erg leuk. Wij vonden het hotel te groot maar dat is persoonlijk. Kamers prima en alles schoon! Animatie is goed. Goede vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Sindbad Team, Guest Relation, 1-1-2019

Lieber Janssen,

dank u voor uw positieve beschrijving.

We hopen je snel te zien voor je volgende vakantie.

Gelukkig 2019!

Hartelijk bedankt

Sindbad Club Team

Meer als Fantastisch

Tamira,
22-12-2018

Een top hotel / resort een echte aanrader voor jong en oud.

Heel lief personeel en heerlijk eten

Ik geeft het een dikke 10

Gereisd alleenreizend in december 2018
Sindbad Team, Guest Relation, 27-12-2018

Dear Tamira,

thank you so much for Your excellent review, we are glad to know that your vacation was perfect in Sindbad Club Hotel.

Hopefully, You will have soon your next holiday in our Hotel to be able to welcome you, all together.

Merry Christmas and Happy New Year

geweldig

yvonne,
10-12-2018

hoi, ik ben in dit hotel al verschillende keren geweest, altijd erg naar mijn zin, erg lieve en behulpzame mensen, achter de receptie, bij de bars en in de restaurants. goede servies, en gezelligheid overal, dus voor mij zeker nog een keer daar naar toe..

Gereisd alleenreizend in november 2018

Het klimaat is het beste wapen voor het land Egypte .

Sindbad Aqua resort is een prima hotel , wij boekten voor 22 dagen , de eerste dag kregen wij een kleine kamer met een klein tweepersoonsbed terwijl wij twee gesepareerde bedden hadden gevraagd .De sanitaire ruimte was schandalig vies en moet gerestaureerd worden , wij kregen de dag erna een grotere en keurige kamer waar wij wel tevreden over waren .

Het hotel is verder zeer goed te noemen zeker gelet op de kwaliteit/ prijsverhouding .

Goed toeven en fantastisch personeel , echter buiten het resort is niet veel te beleven ,vier taxichauffeurs meegemaakt waarvan drie muziek op hadden staan van Allah , maar wel probeerden ons te belazeren bij het betalen , dus oppassen .

Gereisd met partner in november 2018

Voor herhaling vatbaar!

Lindsay,
26-11-2018

Leuk hotel met heel veel glijbanen! Aqua park was super! Onze dochter van 4 jaar kon geen genoeg van de glijbanen krijgen! Ook volwassenen kunnen hun lol op met de supersnelle glijbanen. Zwembadwater was wel erg koud. Ook is het strand op loopafstand waar je gratis gebruik van kan maken met ligbedden en parasols. Ook excursies zijn vanaf datzelfde strand te boeken. Ideaal! Glasboot excursie is een aanrader. Winkeltjes zijn op loopafstand en er zit een supermarkt tegenover het hotel. Het weer was goed. 27 graden en strakblauwe lucht. Hotelkamer was wat minder maar dat mocht de pret niet drukken want wanneer ben je daar nou?

Gereisd met jonge kinderen in november 2018
Sindbad Team, Guest Relation, 6-12-2018

Dear Lindsley,

looks like your vacation was very good, it's our satisfaction to read that you daughter enjoyed the Aqua park, as if kids are happy the vacation is a success.

We hope to see you soon to be able next time to enjoy the new restyled rooms.

Thank You.

geweldig !!

wout van soest,
25-11-2018

fantastisch eten ,5 minuten van het vliegveld , geweldig personeel ,mooi strand en volop ruimte : nooit handdoekje leggen ! mahmoud Ayob (kok) mohamed Habashy(aquapark) ibrahim (aquasnacks),Romany Samir (beachbar) ,maged george and mahmoud Hassan (restaurant) en manager ahmed is geen moeite te veel ! altijd vriendelijk en behulpzaam . kwamen hier nu voor de 4e keer en kunnen niet wachten tot februari om weer te gaan .

Gereisd met partner in november 2018
Sindbad Team, Guest Relation, 6-12-2018

Dear Wout,

we are glad to read such satisfaction about the vacation and our team, looks like they made great job. Proud to have such satisfied guests, we wish to see you soon for your next holidays.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.