9,5

Omschrijving
Sindbad Aquapark Hotel & Spa vlakbij Hurghada is een goede bestemming voor de waterliefhebber. Het hotel heeft een eigen aquapark en een stuk privéstrand. Ook kun je genieten in een mooi wellness gedeelte. Het eten is gevarieerd en met verse producten bereid. De kamers en faciliteiten worden goed schoongemaakt. Tip: tussen de dolfijnen zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

een heel fijn hotel, maar best gehorig.

Francisca,
31-12-2018

Op de 2e dag werd ik al ziek (griep). Ik heb mijn uitstapje via de receptie afgemeld. Daarna belde de receptie me op mijn kamer met de vraag of ze nog iets voor me konden doen. De receptie is heel goed. Jammer alleen, dat er geen computer beschikbaar was voor de gasten. Ik had mijn mobiel niet meegenomen (vakantie) en kon zodoende nooit online. De kamer was prima, maar wel gehorig. Van buiten kwam overdag veel muziek binnen en dan moest ik de tv wat harder zetten om het goed te kunnen horen. Het bed was best heel goed. Ik heb 2 dagen non-stop in bed gelegen vanwege griep, dus ik heb goed getest... De bediening in het restaurant was niet altijd prettig. Er waren van die jonge jongens die dan deden alsof ze mij (een vrouw van middelbare leeftijd) aantrekkelijk vonden. Als ik dan koeltjes reageerde (daar kwam ik namelijk niet voor), dan kwam een nieuwe het proberen. De eerste dagen werkte het zo. Daarna waren ze wel klaar met mij.

Gereisd alleenreizend in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Sindbad Club Team, Guest Relation, 7-1-2019

Dear Francisca, we are happy to read that you had a positive experience in our Sindbad Club Hotel. Hopefully we will have the chance to welcome you soon during your next vacation.

Thank you

Meer als Fantastisch

Tamira,
22-12-2018

Een top hotel / resort een echte aanrader voor jong en oud.

Heel lief personeel en heerlijk eten

Ik geeft het een dikke 10

Gereisd alleenreizend in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Sindbad Team, Guest Relation, 27-12-2018

Dear Tamira,

thank you so much for Your excellent review, we are glad to know that your vacation was perfect in Sindbad Club Hotel.

Hopefully, You will have soon your next holiday in our Hotel to be able to welcome you, all together.

Thank You

Merry Christmas and Happy New Year

geweldig

10-12-2018

hoi, ik ben in dit hotel al verschillende keren geweest, altijd erg naar mijn zin, erg lieve en behulpzame mensen, achter de receptie, bij de bars en in de restaurants. goede servies, en gezelligheid overal, dus voor mij zeker nog een keer daar naar toe..

Gereisd alleenreizend in november 2018

fantastisch

15-4-2018

ik heb hier weer een fantastisch mooie en fijne vakantie gehad, de mensen die er werken altijd erg vriendelijk en staan voor je klaar,, voor al de koks ( mahmoud ayoub ) , en ook de jongens van de handdoeken,, ( karam en mo ) altijd een vriendelijk woordje voor je,, erg leuk om dat zo mee te maken..

Gereisd alleenreizend in maart 2018

fantastische vakantie

25-3-2018

Echt weer een fantastische vakantie. Hier vaker geweest.. perfecte kamer . Goed eten. Goede animatie en al de mensen van de reseprie tot aan de bar mensen en de Pool boys echt top.. vooral Karim en ahmed echt top gozers.. zorgen dat je bedje klaar staat met de handdoek er op.. altijd in voor een praatje. Maar dat doen ze eigenlijk allemaal wel.. echt een aanrader op heen te gaan.. heerlijk telex en goed....

Gereisd alleenreizend in maart 2018

geweldig

1-7-2017

echt voor mij alles perfect, lieve mensen die altijd voor je klaar staan,, zeker de mensen van de receptie ,, mr. hanny.

Gereisd alleenreizend in juni 2017
Guest Relation, Guest Relation, 4-7-2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Sindbad Club.

Geweldige accommodatie met geweldige lieve mensen

psveindhoven_1
26-1-2017

Er zal best wel iets te vinden zijn , maar ik heb het niet gevonden , het ontbijt je kon het zo gek niet bedenken of het was er.

Het avond eten de mogelijkheid om in 3 restaurant alacarte te eten.Ook het buffet was super te noemen . dan het verwarmde zwembad , heerlijk zwemmen met 24 graden en dat in de Egyptische winter.

Glijbanen te kust en te keur.

De kamers zijn redelijk , wel een goed bed . Maar je hoeft er alleen maar te slapen. Douche was geweldig , lekker warm met een heerlijke straal water. Elke dag schone handdoeken en weer netjes inorder.

Gereisd alleenreizend in januari 2017
Guest Relation, Guest Relation, 29-1-2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Sindbad Club.

Super Hotel met super personeel!

Sabina van Breukelen
9-12-2014

Dit is een heerlijk hotel, waar het voelt als thuis komen. De heren aan de receptie zijn super vriendelijk en behulpzaam. Ook de jongens bij het zwembad en het aquapark. Deze werken de hele dag in de warme zon, maar zijn altijd vrolijk. Ik wil Abdel salam, Mostafa, ayman, fawy en alle andere heel erg bedanken voor de gezellige uurtjes. Ook het restaurant Lacabana wordt je als een ware gast ontvangen. Heel erg bedankt, Ahmed Rabia, Emad en Mina, en alle andere die daar een heerlijk buffet weten neer te zetten. Mijn vakantie was Top!!! Miss you

Gereisd alleenreizend in november 2014

dit nooit meer vreselijk hotel

Els de Vries
21-8-2012

Dit hotel heeft smerig eten en ook steeds minder eten naarmate je er langer bent. Er heersen absurde regels als je binnen iets te drinken besteld kun je niet op het "terras" voor deze bar opdrinken.

De kamers stikken van de muggen ook als je het balkon dicht laat.

Het is er vies en het personeel is ongeïnteresseerd.

Gereisd alleenreizend in juni 2012

pillen nodig tegen diaree

brigand
6-11-2010

super vriendelijk personeel maar het eten was niet zo best en de kamers veroudert balkondeur moeilijk sluiten.juist buiten het hotel kan men geld pinnen.Er zijn ook veel winkels

Gereisd alleenreizend in december 2008

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.