9,5

Omschrijving
Sindbad Aquapark Hotel & Spa vlakbij Hurghada is een goede bestemming voor de waterliefhebber. Het hotel heeft een eigen aquapark en een stuk privéstrand. Ook kun je genieten in een mooi wellness gedeelte. Het eten is gevarieerd en met verse producten bereid. De kamers en faciliteiten worden goed schoongemaakt. Tip: tussen de dolfijnen zwemmen.
Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

129 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad!

Jessy,
14-1-2019

We gingen naar dit hotel op 28 december tot 4 januari. Het was een heel goed hotel . Iedere dag iets anders te eten. 1 zwembad Was goed voorverwarmd. Geweldige glijbanen in aquapark ( zelfs die waren voorverwarmd ) . De animators zijn leuk, aardig hebben leuke activiteiten voor de boeg. Volleybal deden Wij iedere dag twee keer was ook heel leuk. De kamers zijn heel goed.

We zijn er dus ook met Oudejaars avond geweest en met nieuwjaar. Was echt super leuk. Misschien wel een buffet met oudejaarsavond van 100 meter. Hele leuke shows niet alleen op oudejaarsavond nee iedere avond. Zelfs een nummertrekking waarmee je allemaal dingen kan winnen. Leuke werknemers.

Je kunt leuke boottripjes maken. Waaronder wij een glazeboot tripje gemaakt hebben waarbij je zelfs tussen de vissen kan zwemmen.

Nee we hadden echt niks te klagen over het hotel. Het ligt zelfs tussen een groot Winkelcentrum. Wij hadden nu voor de eerste keer: We willen terug

Gereisd met vrienden in december 2018

Fantastich volgend jaar weer 👌

JanHanssen,
19-11-2018

Bij aankomst staan ze met verschillende mensen klaar voor te helpen geweldig;all-in geboekt eten perfect drinken zeer goed komt niks te kort perfect zeer geslaagd vac

Gereisd met vrienden in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Sindbad Team, Guest Relation, 6-12-2018

Dear Jan,

Thank You for Your positive review, we are glad to know that your vacation was fantastic in our Sindbad Hotel, we wish to see you soon.

Best Regards

Top vakantie!

Fam. Delver,
30-10-2018

Wij hebben een top verblijf gehad! Wij waren met 9 personen naar dit Resort toe en we hebben allemaal (jong en oud) onwijs genoten. Het eten was top, voor iedereen wat wils, er zijn 2 buffetrestaurants en 3 á la carte restaurants aanwezig waar je onbeperkt gebruik van mag maken. Ook het entertainment was goed geregeld, zowel bij het zwembad, op het strand en s'avonds bij de shows. Al het personeel doet onwijs hun best om het iedereen naar de zin te maken. Kamers zijn schoon en de bedden zijn ook top! De Wifi is inderdaad niet zo goed, maar bij de 24\7 supermarkt tegenover het hotel kun al je voor 10 euro een kaartje kopen met 6 GB internet (teveel). Bij dezelfde supermarkt werkt een supervriendelijke man, die ook nog eens goed Nederlands spreekt, je kunt hier ook het beste je excursies boeken voor de beste prijs. Als je bij de reisorganisatie zelf de excursies boekt ben je veel meer geld kwijt voor precies dezelfde excursie.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Sindbad Team, Guest Relation, 7-11-2018

Dear Family Delver,

so great to hear that your vacation was full satisfying your expectation!

We thank s for the good review, and we hope to see you soon for your next vacation to welcome you personally!

Best Regards

Paradijs

Pauwels Isabel,
19-10-2018

Prachtig hotel, paradijs. Super van eten, prachtige zwembaden, heel proper. ..echte aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Centraal gelegen hotel met een zeer goede keuken

Tjitske Bloemhoff,
16-9-2018

Mooi hotel gelegen in Memsha met terrassen en winkels op loopafstand. Meerdere zwembaden en een aquapark en natuurlijk een privé strand. Geweldige keuken met lekkere verse producten. O.a. sushi en Thaise curry. Heerlijk elke dag wat anders eten. Vriendelijk personeel erg gastvrij. Prima bedden dus heerlijk geslapen.

Gereisd met vrienden in september 2018
Sindbad Team, Guest Relation, 4-10-2018

Dear Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Best regards

"" TOP HOTEL ""

Fam Mulders & Van Rens,
25-8-2018

een Super Vakantie Gehad Wij waren voor de 9 x in Hurghada en voor de 4 x in Sindbad voor ons is dit Hotel toch het beste wat we hebben gehad in Hurghada dit jaar hadden we een Gerenoveerde Kamer op Aqua park zelf geweldig ook het eten was gewoon goed ze hebben wat veranderingen door gevoerd dat is heel positief uit gevallen maar ook het Personeel is echt Top met Name onze Vriend Fawy en ook Mustapha Dit Hotel is Echt aan te Bevelen ook met Kinderen Het heeft ook een Super ligging Na 4 x Sindbad zijn wij nog echt Fan van dit Hotel ga zo door Sindbad Hotel Jullie zijn Gewoon "" SUPER

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Guest Experience Manager, Guest Relation, 26-8-2018

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Redelijk

Helena,
30-5-2018

Groot hotel, Verschrikkelijke douchecabine. aardig personeel. Onbijt super, lunch oke, avond eten vond ik persoonlijk niet veel keus. Maar als je van kluiven houd of vis met graad zit je hier goed, verder alleen animatie aan t zwembad bij de zee, is een minuut of 8 lopen. En erg verouderd daar. Er was Zelfs nog geen beetje muziek bij t hotelzwembad, saaie bedoening. En oppassen met lopen de tegels bij het zwembad zijn spiegelglad. Er vielen best veel mensen, Verder deed t animatie team s,avonds goed hun best, de meeste shows waren leuk, ik heb t wel naar mijn zin gehad. Was goed voor een keer👍

Gereisd met vrienden in mei 2018

Voor herhaling vatbaar

P. H,
26-3-2018

Pluspunten:

Eten was smaakvol en veel keuze.

Vriendelijk personeel.

Minpunten:

Douche is zeer klein

Fantastische vakantie!

Roy,
22-3-2018

Eten is goed, hele aardige mensen. Vooral Abdel Salam Naguib en Mohamed Selim en Sayed Mohamed. Ze helpen je met alles!

Fantastisc place!

Roy,
20-3-2018

Aardige mensen, goed eten. Schone kamers. Leuk animatieteam. Strand en zwembad zijn schoon. Zal hier zeker nog is terugkomen. Ahmed Ismail is een aardige gast die alles voor je regelt:

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.