9,5

Omschrijving
Sindbad Aquapark Hotel & Spa vlakbij Hurghada is een goede bestemming voor de waterliefhebber. Het hotel heeft een eigen aquapark en een stuk privéstrand. Ook kun je genieten in een mooi wellness gedeelte. Het eten is gevarieerd en met verse producten bereid. De kamers en faciliteiten worden goed schoongemaakt. Tip: tussen de dolfijnen zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

177 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

nooit meer

anneke,
20-2-2019

Niet doen! Eten is prima maar hotel is ontzettend gehorig en overal harde muziek zelfs in de lift en op het stand. S,nachts dronken luidruchtige mensen op de gangen. Ligt niet aan het strand. Ongeveer 10 minuten lopen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Sindbad Club Team, Guest Relation, 10-3-2019

Dear Anneke,

we are so sorry to notice that your vacation was not matching your expectations, we wish to know more about, to be able to work on your comments, please contact us through the email address: Info@sindbadclub.com

Thank You

Fijne vakantie!

Janssen,
26-12-2018

Op het hotel is absoluut niets aan te merken. Avondeten alleen wat laat voor jonge kinderen(vanaf 19:00). Eten was goed. Veel groente en fruit. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam,verwarmde zwembad was fijn, excursies boeken in 24 uurs winkel tegenover hotel. Super georganiseerd en veel goedkoper dan via de reisorganisatie. De safari tocht (quad, buggy, djeep, kameel rijden en daarna eten en een show) is een aanrader. Ook de yellow submarine is erg leuk. Wij vonden het hotel te groot maar dat is persoonlijk. Kamers prima en alles schoon! Animatie is goed. Goede vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Sindbad Team, Guest Relation, 1-1-2019

Lieber Janssen,

dank u voor uw positieve beschrijving.

We hopen je snel te zien voor je volgende vakantie.

Gelukkig 2019!

Hartelijk bedankt

Sindbad Club Team

Voor herhaling vatbaar!

Lindsay,
26-11-2018

Leuk hotel met heel veel glijbanen! Aqua park was super! Onze dochter van 4 jaar kon geen genoeg van de glijbanen krijgen! Ook volwassenen kunnen hun lol op met de supersnelle glijbanen. Zwembadwater was wel erg koud. Ook is het strand op loopafstand waar je gratis gebruik van kan maken met ligbedden en parasols. Ook excursies zijn vanaf datzelfde strand te boeken. Ideaal! Glasboot excursie is een aanrader. Winkeltjes zijn op loopafstand en er zit een supermarkt tegenover het hotel. Het weer was goed. 27 graden en strakblauwe lucht. Hotelkamer was wat minder maar dat mocht de pret niet drukken want wanneer ben je daar nou?

Gereisd met jonge kinderen in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Sindbad Team, Guest Relation, 6-12-2018

Dear Lindsley,

looks like your vacation was very good, it's our satisfaction to read that you daughter enjoyed the Aqua park, as if kids are happy the vacation is a success.

We hope to see you soon to be able next time to enjoy the new restyled rooms.

Thank You.

Floow Travel

Na een eerste nacht in een oude, luide kamer gelukkig een betere gekregen in het gedeelte van het Aqua Park. Nog steeds luid, maar gerenoveerd en er bladert de verf lig niet van de muur. Het hele park is schoon, maar wel uitgeleefd. Avondeten is pas vanaf 19:00 (niet fijn met kleine kinderen en om 17:00 is het zwembad dicht in is het donker, dan is het wachten geblazen). Verse groenten, goed fruit en fatsoenlijke mueslis hebben ze helaas ook niet. Het personeel is wel vriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl
Sindbad Team, Guest Relation, 29-10-2018

Dear Eve,

Thanks for the good review, regarding the critical points,

we have carefully read it, we have forwarded the points to our management, in order to have a correct action.

Meanwhile, we look forward to seeing you again soon.

Thank you

With best regards

Tamara en Ingmar,
17-10-2018

Top hotel! Het is wel wat verouderd maar dat is helemaal niet erg want je geniet hier op en top! Personeel heel vriendelijk altijd in voor een praatje, eten is goed er is altijd wat lekkers bij! Personeel fawy mohamed , Bram, eigenlijk iedereen is echt top! Aanrader! Als je het hier niet goed hebt dan ligt dat aan je eigen! En we gaan er zo weer naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Sindbad Team, Guest Relation, 25-10-2018

Dear Tamara, thank you for Your positive review,

we are very happy to hear that Your vacation was excellent in our Sindbad Club Hotel.

We hope to see You soon for Your next vacations.

Thank You

Best regards

Mooi leuk maar niet weer

A,
3-9-2018

Zwembaden geweldig alleen jammer van hete zand steentjes tussen je slippers stenen zijn beter prachtig weer aardige mensen eten ging wel animatie shows veel te laat voor de kids jammer was dat kamer groot genoeg alleen douch veel te klein en vies oud voor de rest top al gaan we volgend jaar niet weer heen dat niet

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wel mooi hotel kindere hebben van genoten

Boktor,
16-8-2018

Het hotel ligt niet aan het strand, heel groot, het zwembad wel groot maar oud mooie glijbanen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Sindbad Team, Guest Relation, 23-8-2018

Dear Boktor,

I am pleased to hear that you find our location to your liking. On your next

visit, we are happy to share with you a sample itinerary that will help you maximize your stay in

the area.

I hope to see you again soon.

Best Regards

We gaan zeker nog een keer

Nancy,
1-8-2018

Wij waren voor de 4e keer in dit resort

Het is net als thuis komen super fijn hotel

Super ligging

Je mag van alle parken gebruik maken

Het aqaupark is echt super leuk

De poolboys werken er erg hard in ee kokkende zon

Fawy is een schat helpt je overal bij

We zijn 2 keer met de quest mee gegaan super gave boottocht was dat

Het eten er is voor iedereen wat wils

Je kunt ook in 3 ala carte restaurants eten als je wil

Super vriendelijke mensen

Goed hotel

Goede locatie

Je kunt makkelijk naar buiten daar

Goede beveiliging

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Sindbad Team, Guest Relation, 23-8-2018

Dear Nancy,

thanks for taking time to let us know about your stay in our Hotel. I'm pleased that you liked our service, in particular the compliments about the pool. We take proud about our meals selection and encourage guests to tell us what they like, so we can accommodate their needs.

Hope to see you again soon.

Thank You Sindbad Club team.

We hebben alle drie meer dan 10 dagen aan de race geweest, net als velen die we daar gesproken hebben. We hebben de oorzaak helaas niet kunnen vinden. Wel goed gekoeld koud eten en goed doorbakken warm eten, maar erg plakkerige stoelen en tafels in het hoofdrestaurant. Mannetje van de eitjes staat ongegeneerd te proesten over de bakplaat. Resort is op zich prachtig, maar zwembaden (meerdere gewonden gespot) en kamers zijn erg gedateerd en veel is kapot. Airco kan alleen aan of uit; Verstellingen helpen niet meer. Personeel allemaal wel vriendelijk, maar wel een beetje gemaakt.Resort was voor een deel dicht, waardoor het erg rustig was. Er waren dus bedjes zat. Het strandresort was geheel dicht op het zwembad en de snackbar na. Geen rif op zwemafstand.privestrand.wel verkopers die een paar keer aandringen. Grote badlakens. Weinig openbare WCs en op te grote afstanden van bv restaurant,wel proper.Ik snap niet goed de hoge waarderingen!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Prima hotel zeker met kinderen

Daniel,
3-5-2018

12 dagen hier geweest. Super netjes verzorgd personeel heel vriendelijk en eten is prima. Aqua park is gelijk om de hoek en ia geen gevecht voor bedjes met mooie glijbanen. Fawy mohamed zorgt elke dag voor mooi plekje aan het zwembad. Zeker voor kinderen heerlijk heel de dag in het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.