9,5

Omschrijving
Sindbad Aquapark Hotel & Spa vlakbij Hurghada is een goede bestemming voor de waterliefhebber. Het hotel heeft een eigen aquapark en een stuk privéstrand. Ook kun je genieten in een mooi wellness gedeelte. Het eten is gevarieerd en met verse producten bereid. De kamers en faciliteiten worden goed schoongemaakt. Tip: tussen de dolfijnen zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

141 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

Morgen weer als het zou kunnen!!

Ingrid,
10-3-2019

Iedereen is in het hotel vriendelijk, of het de receptie is, bediening, schoonmaak maakt niets uit.

Ik ben al vaker met mijn moeder geweest en altijd een fijne tijd gehad, ook buiten het hotel zijn de mensen vriendelijk.

In februari zijn mijn kinderen voor de tweede keer mee geweest en hopen dat we snel weer gaan.

Eten super goed

Ze zijn aan het hotel deel bij deel aan het renoveren

Douch is schoon maar in somige kamer niet groot, daar zijn ze volop mee aan de gang.

Strand is schoon en netjes, je kan er mooi snorkelen, zelfs een schildpad gezien!

Ik kan geen namen noemen iedereen is geweldig!!

Tot snel Sindbad mis jullie nu al.

Behandel iedereen zoals je zelf ook behandeld wilt worden! Sommige vakantiegangers denken dat ze prive personeel hebben die ze waardeloos mogen behandelen. In Holland waren ze allang uit het hotel gezet en in Sindbad blijven ze vriendelijk.

Plussen:

-restaurant Botanica bij het aquapark, heel gezellig ingericht, lekker eten,maar denk dat veel mensen niet weten waar het is? Begrijp niet dat mensen naar de ongezellige restaurants gaan in het hotel zelf (gewoon én a la carte)

- barpersoneel vriendelijk, rest viel tegen en er werkten maar drie vrouwen

-Boek je excursies op het strand, goede prijs en geweldig genoten

Minnen:

-Hotel is oud, ondanks verzoek BG en naast elkaar, zaten op de 6e verdieping met 30 kamers ertussen. 3 pers kamer: zonen pasten niet in 2p-bed dus 1 op vooroorlogse stretcher.

-Het vervelendste vond ik dat je een openbare weg met verkopers moest oversteken voor je bij het strand bent.

-Op donderdag tot zaterdagmiddag kwamen er zo'n 150 Egyptische mannen in het hotel (hun weekend begrepen we). Ondanks dat ze ons niet lastig vielen gaven ze overlast op het strand.

-volgende keer een hotel met koraal voor de deur en moderner

Geweldig

Renko,
26-2-2019

Goed hotel met goed eten. Ook genoeg bedden aan de zwembaden al zal dat zomers wel anders zijn denk ik. Voor een euro deden ze alles voor je en konden wij heerlijk relaxen.

Sindbad Club Team, Guest Relation, 10-3-2019

Dear Renko,

we are glad to read your positive comment, it's looking like you had a good vacation in our property, we hope to welcome you soon for your next vacation!

Floow Travel

Het hotel was schoon, het eten was goed, maar verder was het nogal sfeerloos. Nergens leuke zitjes. Ze zaten midden in een verbouwing, misschien dat het later beter is. Als je alleen in de zon wil liggen en 's avonds over een winkelstraat wil lopen, is dit een prima bestemming. Ik zou hier nooit meer naar toe gaan.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
Geboekt bijneckermann.nl
Sindbad Club Team, Guest Relation, 17-2-2019

Dear Bert,

we are glad to read your positive description in your comment but anyway we were sad to read your last sentence, as you will never come back again, we wish to understand the reason, maybe you can be so kind and write us an email on this address: info@sindbadclub.com, for us, it's very important to take care about the opinion of our guests.

Een aanrader

Anne,
30-12-2018

Netjes en schoon hotel. Een beetje gedateerde kamers maar verder prima. Prima zwembaden met verschillende glijbanen. Erg goed eten en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
Geboekt bijneckermann.nl
Sindbad Club Team, Guest Relation, 7-1-2019

Dear Anne,

We danken je voor je positieve reactie. We zijn blij om te weten dat je ervaring in Sindbad club ideaal was. We hopen je snel te zien voor je volgende vakantie.

Geweldig verblijf

Marcel,
12-9-2018

Wij hebben een super verblijf gehad in Sindbad Aqua 10 dagen lang, een aanrader. Alles tot in de puntjes geregeld, voldoende eten, mooie kamers, alles schoon in en buiten het hotel, goede service van uit de bediening en de receptie, handdoeken service ook bij het strand aanwezig. Mochten we een minpuntje moeten benoemen dan is het de wifi deze was overdag redelijk te doen rondom de receptie maar in de avonden zeer moeizaam. Maar goed wij stoorden ons hier niet aan en hebben ons prima vermaakt echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

goed voor 1 keer

Van Vlierberghe,
4-9-2018

Ontbijt, en avondeten waren lekker maar toch wel serieuze twijfels bij de hygiene. Mijn dochter van 4 jaar en ik hebben toch wel darmklachten gehad. Als je dan ook op de hygiene begint te letten, dan zie je toch wel veel schimmel bv bij de koelingen buiten waar de drank in stond. Als je aan de rand van het zwembad ging zitten zag je ook veel schimmelvlekken. Als ik zag hoe ze de bekers aan het afwassen waren bij het zwembad, ging mijn dorst toch ook wel over. Dringend een cursus voor het personeel voor hygiene aub!!

Het schimmelprobleem hadden wij ook in onze badkamer, douches vreselijk!! De eerste dag stond onze badkamer onder water, handdoeken op de kamer voor 5 personen kregen we ook enkel als je het vroeg. wij zaten op de 6 de verdieping, warm water, vergeet het maar!! Koelkast in de kamer, daar kon je warm water in krijgen, maar geen koud. Hier mogen serieuze renovatiewerken gebeuren, jammer dat we voor deze reis 2600€ hebben betaald, is het niet waard!

We hebben dit hotel vooral geboekt voor onze oudste kinderen die hebben een supertijd gehad.

Jammer dat mijn zoon werd berispt op het feit dat hij een t-shirt aanhad in het zwembad (omdat zijn schouders verbrand waren) terwijl er heel veel gesluierde dames in het zwembad zaten, deze mochten gewoon blijven zwemmen.

Personeel; de ene heel vriendelijk, de andere totaal geen zin om te werken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuk hotel!

Jolanda,
3-5-2018

Groot complex. Alles netjes verzorgd. Personeel is vriendelijk!

Zwembaden zijn top

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Leuke tijd om met de kids door te brengen.

Joeri Raes,
2-4-2018

Leuke resort, glijbanen en diverse resto's om uit te kiezen. En zoals je al veel gelezen hebt, als je een probleem heb , zoek gerust Fawy Mohamed op en die lost alles wel op voor je.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Sabina,
13-3-2018

Sindbad Aquapark is een heerlijk hotel, en ideaal gelegen aan een gezellige boulevard.

Het aquapark is iedere dag een feest om te vertoeven, zeker met Abdel Salam Naquib en Ayman abdel Fattah als lifegard.

Deze jongens zijn altijd vrolijk en niets is hun teveel.

Eten is ook heerlijk en veel varatie.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.