9,5

Omschrijving
Sindbad Aquapark Hotel & Spa vlakbij Hurghada is een goede bestemming voor de waterliefhebber. Het hotel heeft een eigen aquapark en een stuk privéstrand. Ook kun je genieten in een mooi wellness gedeelte. Het eten is gevarieerd en met verse producten bereid. De kamers en faciliteiten worden goed schoongemaakt. Tip: tussen de dolfijnen zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Kenmerken

2008

Leuk hotel middenklasse

Lindsey
8-11-2008

Wij zijn net terug van een weekje Sindbad.

+ leuk aquapark

+ personeel vriendelijk

+ prijs/kwaliteit goed

+ ligt aan een boulevard

+ gebruik maken van andere Sindbad resort

+ Eten goed,wel een vreetschuur. Maar je kan goed eten bij de thema restaurants (reserveren)

- Russen niet aan storen,is onbeschoft volk.Reserveer altijd een tafel/bedje naast je want ze gaan gewoon naast je liggen.En vuil kijken als ze eten (incl. borden) in hun tas stoppen ;)

- kamer ok,hing een rioollucht en zijn zeer gehorig!Door een spleet konden wij de buren zien.Gevraagd voor een andere kamer,dit werd gelijk geregeld!Uiteindelijk niet gegaan ivm koffer en spullen.

- All incl. formule beperkt.Bijv. drinken uit mini bar (incl. water) niet inclusief.

- schoonmaker onbeschoft,geef je hem fooi in ponden,wil hij €'s!Klopte elke keer eind van de middag aan met n smoes om zo fooi te onvangen.

SUPER vakantie

Stephanie
5-11-2008

Ik snap niet dat mensen over dit hotel kunnen klagen. Toen ik dit las voordat ik weg ging hield ik mijn hart vast. Maar er is echt NIETS van waar! Ja er zijn Russen...maar gewoon niet op letten!

Eten, tsja..je bent en blijft in Egypte en zelfs dan is het super..hoe kun je klagen als je nog uit 5 andere restaurants kan kiezen???

Kamers, ja iets verouderd maar wanneer zit je daar nou?? Even dan zijn ze echt niet slecht!

Personeel: SUPER!! Ze doen alles voor je! En dat echt niet alleen voor fooi! Maar omdat ze JUIST zo vriendelijk zijn en hard werken, verdienen ze dit!

Animatie: TOP TOP TOP! Elke avond naar de shows geweest, leuk! En symphatiek team!

Gaat iemand nog naar SIndbad doe de groetjes aan Tito van Sindbad animation team van Animation girl from holland...:-)

Je hebt ook een leuke boulevard waar je over kunt lopen met wat winkeltjes

Kortom, wij hadden spijt dat we geen twee weken hadden geboekt en hebben nog nooit gehad dat we zo verdrietig waren dat we naar huis moesten!!

Gereisd familie in oktober 2008

Ga maar gerust ; dit zit wel goed!

Joop & Heleen Stienstra
2-11-2008

Net terug ..van 21-10 tot 01-11 een heerlijke tijd gehad. Wij , gezin met twee kinderen (11&13jaar), hebben ons prima vermaakt.Als je in dit complex ergens niet tevreden over bent raad ik je aan eerst de schuld bij jezelf te zoeken..

De service van de bediening is perfect zonder overdreven om fooi te vragen, natuurlijk schuif je die gasten af en toe wat fooi toe want dat verdienen ze echt wel.ze doen allemaal erg hun best om het de kinderen naar de zin te maken... Wie er naar toe gaat; doe Ahmed de man van de Bar Zar de groetjes van ons.

Enneh..laat de Russen je vakantie niet verpesten.. niet op letten!

Sindbad..doen!!

waterprobleem op 6e verdiep

peter
1-11-2008

zorg dat je in aquapark hotel niet hoger als 3e verdiep ligt anders geen water of geen warm water

voor rest oke kees jan aan strand is oke boek daar je trips

en jij kan praten nederlands tegen hem

Sindbad Resort : fijn aquapark, eten minder

C. Vissers
30-10-2008

Net terug van 10 dagen Sindbad Aquapark Resort met vrouw en zoontjes van 2.5 & 5 jaar. Zaten eerst in een familiekamer in het Sindbad Hotel. Kamers waren sterk verouderd, muf, klein en zonder terras. Omboeking gevraagd naar het Resort. Zeer aangename familiekamers met 2 kamers en tussenliggende gang met badkamer. Sindbad Resort is het laagbouw complex (naast Sindbad Hotel) dat rond de toffe glijbanen ligt. Jongste zoon was net iets te jong om er veel plezier aan te hebben. Prima wandelpromenade oversteken en je komt aan Sindbad Beach dat aan het strand ligt. Eten in Resort is zeer beperkt voor 4*. OK voor ontbijt. Lunch in Bar Zar. All-in Buffetrestaurant Andrea in het Hotel viel redelijk mee. Trip naar Paradise Island Giftun stelde niet veel voor in vergelijking met Dominicaanse. Boeking via Kees Jan verliep wel prima.

heerlijk!

Familie Kok
27-10-2008

Voor de 2e maal naar dit hotel geweest Hoe mensen het slecht kunnen beoordelen snap ik niet ook het personeel is altijd vriendelijk. Aquapark geweldig met de 5 nwe glijbanen. Met vliegtuig naar cairo geweest via internet geboekt ( 120 euro pp retour) 1 uur vliegen zeker de moeite waard ( met bus is 90 euro). Wel meer russen t.o.v. het jaar ervoor erg jammer gezien de asociale mentaliteit van hun. Animatie is 's avond niet erg bijzonder dan zou beter kunnen maar er is genoeg rond het hotel te beleven.

mooi aqua park

HES
27-10-2008

op kamers, eten, voorzieningen niets aan te merken, wat wel gaat irriteren is het gezeur om fooi en dan ook nog zeggen dat het te weinig is. nog vervelender is dat ze af en toe ook zichzelf fooi geven door minder geld terug te geven. Wij geven altijd fooi na bewezen diensten, hier beginnen ze pas vriendelijk te worden nadat je eerst in de buidel hebt getast. Erg jammer maar dit gaat toch gedurende de week steeds meer tegen staan.

Heerlijke vakantie gehad!!!

Wilfred en Katie
26-10-2008

Wij zijn net terug van een week in het aqua park hotel en we hebben ontzettend genoten. De kamers waren ruim, alles was goed schoon en het eten was heerlijk, vooral de toetjes.

Wij hebben onze excursies bij Kees Jan op het strand geboekt en dit ging prima, wel afdingen! Wij zijn op woestijnsafari geweest, naar Giftun Island en met een glasbodemboot. De onderzeeer vonden wij erg duur en volgens ons kun je met snorkelen bijna net zoveel zien, dus dit hebben wij niet gedaan.

Het personeel was erg vriendelijk (bij de receptie iets minder). Een aanrader is het Andrea restaurant, dit is een stuk rustiger dan het grote restaurant en het personeel neemt echt de tijd voor je. Al het eten wordt gewassen in gefilterd water dus fruit en salades kun je gewoon eten zonder dat je er last van krijgt.

Ook voor de kinderen (6 en 3) was het prima.

Wat ons betreft echt voor herhaling vatbaar.

heerlijke vakantie

Rini
20-10-2008

Ik snap niet dat er mensen bij zijn die het helemaal afkraken. Het personeel was tegen ons bijzonder vriendelijk. Het eten was in vergelijking met Turkije minder maar er is toch zeker altijd iets bij wat je lust. ANDERS KUN JE BETER THUIS BLIJVEN, natuurlijk hebben ze in EGYPTE (= Afrika) anders eten dan bij ons. De glijbanen zijn super, de kinderen hebben zich ontzettend goed geamuseerd, daar doe je het toch voor!! Als je af en toe een fooi geeft en zelf vriendelijk bent kan ik me niet voorstellen dat je geen geweldige vakantie kunt hebben!!

eten is er vreselijk

karin
29-9-2008

er staat in de gids officieel vier sterren nou het eten haalt nog geen twee sterren het is elke dag hetzelfde en het is nog koud ook. De sapjes die je kan drinken zijn warm alleen de drank die je tegen betaling afneemt zijn koud en in een glas geserveerd i.p,v, in een plastic bekertje

Gereisd familie in september 2008

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.