Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa

Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa
8,9

53 tips over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa

am_rooselaar, 20-6-2016
voor oudere mensen op begane grond aan te bevelen
Laura Leber, 22-7-2015
Eet bij de restaurantjes bij het strand, buffet of a la cart
Emma en Maryse, 4-3-2015
De Dolfijnensafari is een mooie ervaring. We hebben tussen de dolfijnen gezwommen en daarna gesnorkeld langs een mooi koraalrif in de Rode Zee

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Belinda van den Oever, 17-12-2014
Laat je eigen niet op voorhand beïnvloeden door het feit dat er veel Russen zitten.....accommodatie is zeer zeker de moeite waard. Gebruik van 3 hotels met alle faciliteiten!
Sabina van Breukelen, 9-12-2014
Vraag om een kamer aan het zwembad. Deze zijn nieuw en superrrrr.
kaylee, 11-11-2014
Excursie boeken bij hotel zelf aan einde van strand.

Erwin Brosky, 1-9-2014
Ons advies aan Sinbad is om meer van het personeel dat bij de Itaiaan werkt aan te nemen(echtte toppers daar)
kulderzipken, 30-8-2014
Het hotel is niet slecht, maar is deze prijs niet waard, trouwens de kamers doen ons eerder aan een 2 sterren hotel denken, al zijn de kamers daar soms zelfs veel beter.
Sylvia, 20-8-2013
Goedkope excursies op de boulevard
Sandra Loeffen, 19-7-2013
Ga snorkelen via het Orange Café! Aart en/of Marianne gaan zelf mee, prachtige plek en van 9u- 16.30u de tijd aan jezelf. Zwembad erbij, heerlijk!