Niet voor herhaling vatbaar, maar toch redelijk

Review geschreven door Eric

Niet voor herhaling vatbaar, maar toch redelijk

Eric
8-5-2018

We hebben alle drie meer dan 10 dagen aan de race geweest, net als velen die we daar gesproken hebben. We hebben de oorzaak helaas niet kunnen vinden. Wel goed gekoeld koud eten en goed doorbakken warm eten, maar erg plakkerige stoelen en tafels in het hoofdrestaurant. Mannetje van de eitjes staat ongegeneerd te proesten over de bakplaat. Resort is op zich prachtig, maar zwembaden (meerdere gewonden gespot) en kamers zijn erg gedateerd en veel is kapot. Airco kan alleen aan of uit; Verstellingen helpen niet meer. Personeel allemaal wel vriendelijk, maar wel een beetje gemaakt.Resort was voor een deel dicht, waardoor het erg rustig was. Er waren dus bedjes zat. Het strandresort was geheel dicht op het zwembad en de snackbar na. Geen rif op zwemafstand.privestrand.wel verkopers die een paar keer aandringen. Grote badlakens. Weinig openbare WCs en op te grote afstanden van bv restaurant,wel proper.Ik snap niet goed de hoge waarderingen!!