Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa ****

Review geschreven door Erna

geweldig resort

Erna,
23-10-2017

Prima en net resort. Heel vriendelijk personeel en leuke animatie. Het eten van het buffet is prima maar bij het de a la carte restaurant achter in de lobby vonden wij het eten ook erg lekker. Het eten bij de Italiaan (boven) vonden wij echt minder. Je hoeft geen strandlakens mee te nemen, ze hebben hier een handig systeem met pasjes waarmee je zo vaak als je wilt je standlakens kunt wisselen. Wij hadden een ruime nette familiekamer met een ruim balkon. Heel veel winkeltjes op loopafstand maar helaas met veel opdringerige verkopers. Gelukkig ook 2 grote winkels naast het resort waar de meeste artikelen geprijsd zijn en waar men helemaal niet opdringerig is.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017