Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa

9,5

93 reacties Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa

handdoekservice

Monica , 6-1-2019
Hallo, is er handdoekservice bij de zwembaden?
0 reacties

Beach resort& aqua hotel& aqua park resort

bianca, 29-9-2018
Heb een vakantie geboekt voor november naar dit hotel, maar hoe weet ik in welke van de 3 ik kom?

Visum

Marielle, 19-12-2017

Hallo,

Wij hebben een weekje geboekt in februari. Hebben jullie het visum van tevoren in Nederland of in Hurghada geregeld? Begreep dat het op het vliegveld een stuk goedkoper is. Wat kost het en wat heb je allemaal nodig hiervoor?

Hoe is het weer in februari? Kan je dan nog buiten zwemmen? Alle zwembaden dan nog geopend?

Dankjewel, Gr Marielle

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

cocktails

Alex en Silvie, 24-4-2017

Weet iemand of er ook cocktail in het all inclusive concept zitten.

En weet iemand of er in de avond leuke shows zijn.

Alvast bedankt voor de informatie

1 reactie

Geld wisselen

Ilonka, 28-3-2017

Wie kan me wat vertellen over het geld wisselen? Kan dat in het hotel

of is er een bank in de buurt? Ook tips zijn welkom, onze 1e x Egypte na meerdere keren Turkije

We gaan in de meivakantie met 2 kinderen van 15 en 12 jaar

4 reacties

Quad safari

Michel, 26-1-2017

Kan je in het hotel ook een quad safari boeken? Hoeveel kost dit?

Hoeveel kost dit als je bijvoorbeeld bij de touroperator Neckermann?

All inclusive formule

Justa, 19-12-2016
Hi, ik ga in maart een week, en vraag me af of in dit hotel het duidelijk aangegeven is waar en wat je bij je all- in kan gebruiken ? Waar het eten is, waar je allemaal drinken en eten kan nuttigen etc. En a- la carte kan dit gereserveerd worden aan de receptie? iemand hier misschien meer informatie over? alvast bedankt !

drukte

janus, 23-6-2016

hoe is het op dit moment is het er druk of valt het mee .....en zijn er veel russen in dit hotel ?

november 2015

pilske, 8-7-2015
wie gaat er ook tussen 6 en 20 nov 2015?.

USB aansluiting

mirandapeek, 1-7-2015

Hallo

Weet er iemand of de televisies op de kamer een usb -aansluiting hebben zodat ik mijn externe harde schijf kan meenemen om films te kijken en series voor ons zoontje?

Groetjes Miranda