Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa

Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa
9,5

Omschrijving
Sindbad Aquapark Hotel & Spa vlakbij Hurghada is een goede bestemming voor de waterliefhebber. Het hotel heeft een eigen aquapark en een stuk privéstrand. Ook kun je genieten in een mooi wellness gedeelte. Het eten is gevarieerd en met verse producten bereid. De kamers en faciliteiten worden goed schoongemaakt. Tip: tussen de dolfijnen zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

842 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

Het klimaat is het beste wapen voor het land Egypte .

Sindbad Aqua resort is een prima hotel , wij boekten voor 22 dagen , de eerste dag kregen wij een kleine kamer met een klein tweepersoonsbed terwijl wij twee gesepareerde bedden hadden gevraagd .De sanitaire ruimte was schandalig vies en moet gerestaureerd worden , wij kregen de dag erna een grotere en keurige kamer waar wij wel tevreden over waren .

Het hotel is verder zeer goed te noemen zeker gelet op de kwaliteit/ prijsverhouding .

Goed toeven en fantastisch personeel , echter buiten het resort is niet veel te beleven ,vier taxichauffeurs meegemaakt waarvan drie muziek op hadden staan van Allah , maar wel probeerden ons te belazeren bij het betalen , dus oppassen .

Voor herhaling vatbaar!

Lindsay,
26-11-2018

Leuk hotel met heel veel glijbanen! Aqua park was super! Onze dochter van 4 jaar kon geen genoeg van de glijbanen krijgen! Ook volwassenen kunnen hun lol op met de supersnelle glijbanen. Zwembadwater was wel erg koud. Ook is het strand op loopafstand waar je gratis gebruik van kan maken met ligbedden en parasols. Ook excursies zijn vanaf datzelfde strand te boeken. Ideaal! Glasboot excursie is een aanrader. Winkeltjes zijn op loopafstand en er zit een supermarkt tegenover het hotel. Het weer was goed. 27 graden en strakblauwe lucht. Hotelkamer was wat minder maar dat mocht de pret niet drukken want wanneer ben je daar nou?

Dear Lindsley,

looks like your vacation was very good, it's our satisfaction to read that you daughter enjoyed the Aqua park, as if kids are happy the vacation is a success.

We hope to see you soon to be able next time to enjoy the new restyled rooms.

Thank You.

geweldig !!

wout van soest,
25-11-2018

fantastisch eten ,5 minuten van het vliegveld , geweldig personeel ,mooi strand en volop ruimte : nooit handdoekje leggen ! mahmoud Ayob (kok) mohamed Habashy(aquapark) ibrahim (aquasnacks),Romany Samir (beachbar) ,maged george and mahmoud Hassan (restaurant) en manager ahmed is geen moeite te veel ! altijd vriendelijk en behulpzaam . kwamen hier nu voor de 4e keer en kunnen niet wachten tot februari om weer te gaan .

Dear Wout,

we are glad to read such satisfaction about the vacation and our team, looks like they made great job. Proud to have such satisfied guests, we wish to see you soon for your next holidays.

Fantastich volgend jaar weer 👌

JanHanssen,
19-11-2018

Bij aankomst staan ze met verschillende mensen klaar voor te helpen geweldig;all-in geboekt eten perfect drinken zeer goed komt niks te kort perfect zeer geslaagd vac

Dear Jan,

Thank You for Your positive review, we are glad to know that your vacation was fantastic in our Sindbad Hotel, we wish to see you soon.

Best Regards

Fijn hotel met goede keuken. Kamers renoveren.

Peter theuwis,
18-11-2018

Kamers zijn aan renovatie toe. Geweldige keuken en zeer goede ligging hotel.

Dear Peter,

happy to read your opinion, we are glad to receive from you such compliments, we hope to see you soon for your next vacation, sure to enjoy the new restyled rooms.

Top vakantie!

Fam. Delver,
30-10-2018

Wij hebben een top verblijf gehad! Wij waren met 9 personen naar dit Resort toe en we hebben allemaal (jong en oud) onwijs genoten. Het eten was top, voor iedereen wat wils, er zijn 2 buffetrestaurants en 3 á la carte restaurants aanwezig waar je onbeperkt gebruik van mag maken. Ook het entertainment was goed geregeld, zowel bij het zwembad, op het strand en s'avonds bij de shows. Al het personeel doet onwijs hun best om het iedereen naar de zin te maken. Kamers zijn schoon en de bedden zijn ook top! De Wifi is inderdaad niet zo goed, maar bij de 24\7 supermarkt tegenover het hotel kun al je voor 10 euro een kaartje kopen met 6 GB internet (teveel). Bij dezelfde supermarkt werkt een supervriendelijke man, die ook nog eens goed Nederlands spreekt, je kunt hier ook het beste je excursies boeken voor de beste prijs. Als je bij de reisorganisatie zelf de excursies boekt ben je veel meer geld kwijt voor precies dezelfde excursie.

Sindbad Team, Guest Relation, 7-11-2018

Dear Family Delver,

so great to hear that your vacation was full satisfying your expectation!

We thank s for the good review, and we hope to see you soon for your next vacation to welcome you personally!

Best Regards

Na een eerste nacht in een oude, luide kamer gelukkig een betere gekregen in het gedeelte van het Aqua Park. Nog steeds luid, maar gerenoveerd en er bladert de verf lig niet van de muur. Het hele park is schoon, maar wel uitgeleefd. Avondeten is pas vanaf 19:00 (niet fijn met kleine kinderen en om 17:00 is het zwembad dicht in is het donker, dan is het wachten geblazen). Verse groenten, goed fruit en fatsoenlijke mueslis hebben ze helaas ook niet. Het personeel is wel vriendelijk

Sindbad Team, Guest Relation, 29-10-2018

Dear Eve,

Thanks for the good review, regarding the critical points,

we have carefully read it, we have forwarded the points to our management, in order to have a correct action.

Meanwhile, we look forward to seeing you again soon.

Thank you

With best regards

Paradijs

Pauwels Isabel,
19-10-2018

Prachtig hotel, paradijs. Super van eten, prachtige zwembaden, heel proper. ..echte aanrader!

Tamara en Ingmar,
17-10-2018

Top hotel! Het is wel wat verouderd maar dat is helemaal niet erg want je geniet hier op en top! Personeel heel vriendelijk altijd in voor een praatje, eten is goed er is altijd wat lekkers bij! Personeel fawy mohamed , Bram, eigenlijk iedereen is echt top! Aanrader! Als je het hier niet goed hebt dan ligt dat aan je eigen! En we gaan er zo weer naar toe.

Sindbad Team, Guest Relation, 25-10-2018

Dear Tamara, thank you for Your positive review,

we are very happy to hear that Your vacation was excellent in our Sindbad Club Hotel.

We hope to see You soon for Your next vacations.

Best regards

Centraal gelegen hotel met een zeer goede keuken

Tjitske Bloemhoff,
16-9-2018

Mooi hotel gelegen in Memsha met terrassen en winkels op loopafstand. Meerdere zwembaden en een aquapark en natuurlijk een privé strand. Geweldige keuken met lekkere verse producten. O.a. sushi en Thaise curry. Heerlijk elke dag wat anders eten. Vriendelijk personeel erg gastvrij. Prima bedden dus heerlijk geslapen.

Sindbad Team, Guest Relation, 4-10-2018

Dear Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Best regards

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.