Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa

Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

833 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

Centraal gelegen hotel met een zeer goede keuken

Tjitske Bloemhoff
16-9-2018

Mooi hotel gelegen in Memsha met terrassen en winkels op loopafstand. Meerdere zwembaden en een aquapark en natuurlijk een privé strand. Geweldige keuken met lekkere verse producten. O.a. sushi en Thaise curry. Heerlijk elke dag wat anders eten. Vriendelijk personeel erg gastvrij. Prima bedden dus heerlijk geslapen.

Sindbad Team, Guest Relation, 4-10-2018

Dear Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Thank You

Best regards

Geweldig verblijf

Marcel
12-9-2018

Wij hebben een super verblijf gehad in Sindbad Aqua 10 dagen lang, een aanrader. Alles tot in de puntjes geregeld, voldoende eten, mooie kamers, alles schoon in en buiten het hotel, goede service van uit de bediening en de receptie, handdoeken service ook bij het strand aanwezig. Mochten we een minpuntje moeten benoemen dan is het de wifi deze was overdag redelijk te doen rondom de receptie maar in de avonden zeer moeizaam. Maar goed wij stoorden ons hier niet aan en hebben ons prima vermaakt echt een aanrader.

goed voor 1 keer

Van Vlierberghe
4-9-2018

Ontbijt, en avondeten waren lekker maar toch wel serieuze twijfels bij de hygiene. Mijn dochter van 4 jaar en ik hebben toch wel darmklachten gehad. Als je dan ook op de hygiene begint te letten, dan zie je toch wel veel schimmel bv bij de koelingen buiten waar de drank in stond. Als je aan de rand van het zwembad ging zitten zag je ook veel schimmelvlekken. Als ik zag hoe ze de bekers aan het afwassen waren bij het zwembad, ging mijn dorst toch ook wel over. Dringend een cursus voor het personeel voor hygiene aub!!

Het schimmelprobleem hadden wij ook in onze badkamer, douches vreselijk!! De eerste dag stond onze badkamer onder water, handdoeken op de kamer voor 5 personen kregen we ook enkel als je het vroeg. wij zaten op de 6 de verdieping, warm water, vergeet het maar!! Koelkast in de kamer, daar kon je warm water in krijgen, maar geen koud. Hier mogen serieuze renovatiewerken gebeuren, jammer dat we voor deze reis 2600€ hebben betaald, is het niet waard!

We hebben dit hotel vooral geboekt voor onze oudste kinderen die hebben een supertijd gehad.

Jammer dat mijn zoon werd berispt op het feit dat hij een t-shirt aanhad in het zwembad (omdat zijn schouders verbrand waren) terwijl er heel veel gesluierde dames in het zwembad zaten, deze mochten gewoon blijven zwemmen.

Personeel; de ene heel vriendelijk, de andere totaal geen zin om te werken.

Floow Travel

Mooi leuk maar niet weer

A
3-9-2018

Zwembaden geweldig alleen jammer van hete zand steentjes tussen je slippers stenen zijn beter prachtig weer aardige mensen eten ging wel animatie shows veel te laat voor de kids jammer was dat kamer groot genoeg alleen douch veel te klein en vies oud voor de rest top al gaan we volgend jaar niet weer heen dat niet

Redelijk

Pol
3-9-2018

Mooi hotel ,maar niet voor ons als stel

Het is echt een famillie hotel voor gezinnen met kinderen

wij waren hier in augustus en het hotel was zo volgeboekt dat je voor het restaurant in te mogen al in een dikke rij stond te wachten tot er weer een plekje vrij kwam

Smorgens werd de koffie je uit de handen gelopen omdat het zo overvol was

Het personeel is redelijk vriendelijk op een enkele na die jou wil gaan vertellen waar jij moet gaan zitten met je glaasje drinken

Over het algemeen is het een net hotel heel groot en een fijn strand (geen rif ) het hotel heeft een erg leuke ligging direct aan het centrum , verder is het hotel is heel erg op duitsers gericht en op de lokalen

Maar wij gaan hier niet meer heen

"" TOP HOTEL ""

Fam Mulders & Van Rens
25-8-2018

een Super Vakantie Gehad Wij waren voor de 9 x in Hurghada en voor de 4 x in Sindbad voor ons is dit Hotel toch het beste wat we hebben gehad in Hurghada dit jaar hadden we een Gerenoveerde Kamer op Aqua park zelf geweldig ook het eten was gewoon goed ze hebben wat veranderingen door gevoerd dat is heel positief uit gevallen maar ook het Personeel is echt Top met Name onze Vriend Fawy en ook Mustapha Dit Hotel is Echt aan te Bevelen ook met Kinderen Het heeft ook een Super ligging Na 4 x Sindbad zijn wij nog echt Fan van dit Hotel ga zo door Sindbad Hotel Jullie zijn Gewoon "" SUPER

Guest Experience Manager, Guest Relation, 26-8-2018

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Wel mooi hotel kindere hebben van genoten

Boktor
16-8-2018

Het hotel ligt niet aan het strand, heel groot, het zwembad wel groot maar oud mooie glijbanen

Sindbad Team, Guest Relation, 23-8-2018

Dear Boktor,

I am pleased to hear that you find our location to your liking. On your next

visit, we are happy to share with you a sample itinerary that will help you maximize your stay in

the area.

I hope to see you again soon.

Best Regards

We gaan zeker nog een keer

Nancy
1-8-2018

Wij waren voor de 4e keer in dit resort

Het is net als thuis komen super fijn hotel

Super ligging

Je mag van alle parken gebruik maken

Het aqaupark is echt super leuk

De poolboys werken er erg hard in ee kokkende zon

Fawy is een schat helpt je overal bij

We zijn 2 keer met de quest mee gegaan super gave boottocht was dat

Het eten er is voor iedereen wat wils

Je kunt ook in 3 ala carte restaurants eten als je wil

Super vriendelijke mensen

Goed hotel

Goede locatie

Je kunt makkelijk naar buiten daar

Goede beveiliging

Sindbad Team, Guest Relation, 23-8-2018

Dear Nancy,

thanks for taking time to let us know about your stay in our Hotel. I'm pleased that you liked our service, in particular the compliments about the pool. We take proud about our meals selection and encourage guests to tell us what they like, so we can accommodate their needs.

Hope to see you again soon.

Thank You Sindbad Club team.

Nooit meer

Fam van Leeuwen
16-6-2018

Vreselijk! De kamers zijn oud en vies en echt aan vervanging toe. Het eten is zeer slecht en zijn ook beide goed ziek geweest. We waren ook niet de enige. We waren zo blij toen we weer thuis kwamen

Sindbad Team, Guest Relation, 15-8-2018

Dear Guest,

Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating. It is a pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to the property within the next couple of months.

Please reach out to me directly at info@sindbadclub.com if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!

With much appreciation,

Sindbad team

Nice holiday

Anneke
5-6-2018

HEB een supper vakantie gehad erg vriendelijke mensen in het bijzonder Mahmoud de strandjongen die zorgde dat het ons aan niks ontbrak als we aankwamen had die al ons strandbed en handoeken geregeld zo dat zo konden ligen echt super en dat die weet dat ik hier al was geweest bewijst maar weer dat de mensen echt gastvriendelijk zijn groetjes Annekke b

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.