9,5

Omschrijving
Sindbad Aquapark Hotel & Spa vlakbij Hurghada is een goede bestemming voor de waterliefhebber. Het hotel heeft een eigen aquapark en een stuk privéstrand. Ook kun je genieten in een mooi wellness gedeelte. Het eten is gevarieerd en met verse producten bereid. De kamers en faciliteiten worden goed schoongemaakt. Tip: tussen de dolfijnen zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

859 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

Super!

Gijs en Tiffany,
16-3-2019

Schoon, net hotel. Vriendelijk personeel. Leuke animatie. Top! Het eten was goed, nergens ziek van geworden! En het was ook lekker. Super hotel

Gereisd met partner in februari 2019

Fijne week gehad

Meulen,
12-3-2019

We hebben een fijne week gehad in Sinbad. Het personeel doet erg hun best. Overal zie je personeel aan het werk. Ze proberen je echt naar de zin te maken. Het Hotel is schoon alleen moet je niet kijken naar de kitrandjes en kastdeuren. Heerlijk bed wordt netjes opgemaakt, en als je Fathy als kamerschoonmaker hebt (5 de verdieping) dan maakt hij een mooi kunstwerk op je bed met handdoeken. Was elkekeer weer lachen. Het ontbijt was geweldig zo krijg je het thuis nooit! Keuze was reuze. Net zo als de lunch en diner. Het buffet is uitgebreid met livecooking. Alles vers. Wij gingen voor de toetjes, wat een kunstwerken zijn dat. Wij hadden graag een workshop gehad van de kok! Wij hebben een super uitrust week gehad in Sinbad.

Gereisd met vrienden in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Morgen weer als het zou kunnen!!

Ingrid,
10-3-2019

Iedereen is in het hotel vriendelijk, of het de receptie is, bediening, schoonmaak maakt niets uit.

Ik ben al vaker met mijn moeder geweest en altijd een fijne tijd gehad, ook buiten het hotel zijn de mensen vriendelijk.

In februari zijn mijn kinderen voor de tweede keer mee geweest en hopen dat we snel weer gaan.

Eten super goed

Ze zijn aan het hotel deel bij deel aan het renoveren

Douch is schoon maar in somige kamer niet groot, daar zijn ze volop mee aan de gang.

Strand is schoon en netjes, je kan er mooi snorkelen, zelfs een schildpad gezien!

Ik kan geen namen noemen iedereen is geweldig!!

Tot snel Sindbad mis jullie nu al.

Behandel iedereen zoals je zelf ook behandeld wilt worden! Sommige vakantiegangers denken dat ze prive personeel hebben die ze waardeloos mogen behandelen. In Holland waren ze allang uit het hotel gezet en in Sindbad blijven ze vriendelijk.

Floow Travel

als je van een biertje of een mixdrankje houd dan moet je er niet wezen,want het tapbier was om de haverklap op en het bier wat ze je dan geven uit een fles is niet koud en daarbij doen ze de glazen maar half vol.En als je geen of niet genoeg fooi geeft naar hun idee dan kun je bestellen hoe vaak je wil maar komen niets brengen.Uit hun zelf zullen ze je niks aanbieden.Verder een gedateerd hotel maar heel zuiver en het eten is goed. Alleen jammer dat je vroeg bij moet zijn voor een fatsoenlijk plaatsje voor een bedje het ligt om 6.00uur al bijna vol met handdoeken bij de zonnige plekken!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Dear Albert,

thank You for your comments, we are so sorry that you were not satisfied with our beverage, we would like to ask you to write us a detailed email, to know more about your experience ( info@sindbadclub.com)

Plussen:

-restaurant Botanica bij het aquapark, heel gezellig ingericht, lekker eten,maar denk dat veel mensen niet weten waar het is? Begrijp niet dat mensen naar de ongezellige restaurants gaan in het hotel zelf (gewoon én a la carte)

- barpersoneel vriendelijk, rest viel tegen en er werkten maar drie vrouwen

-Boek je excursies op het strand, goede prijs en geweldig genoten

Minnen:

-Hotel is oud, ondanks verzoek BG en naast elkaar, zaten op de 6e verdieping met 30 kamers ertussen. 3 pers kamer: zonen pasten niet in 2p-bed dus 1 op vooroorlogse stretcher.

-Het vervelendste vond ik dat je een openbare weg met verkopers moest oversteken voor je bij het strand bent.

-Op donderdag tot zaterdagmiddag kwamen er zo'n 150 Egyptische mannen in het hotel (hun weekend begrepen we). Ondanks dat ze ons niet lastig vielen gaven ze overlast op het strand.

-volgende keer een hotel met koraal voor de deur en moderner

Dik de sterren waard!

I schotman,
27-2-2019

Het hotel, de mensen die er werken, het eten, alles is in balans. Ondanks dat ze aan het renoveren waren hebben we daar weinig/geen last van gehad. De mensen doen alles om het naar je zin te maken. En met fooi lopen ze nog harder voor je. Ze herkennen je ook wat het wat huiselijker maakt. Het eten was overheerlijk! Voor ieder wat wils! Kleine tip: hang niet vast aan je reisorganisatie. De mensen daar hebben gewoon dezelfde trips (nog beter zelfs) voor minder geld. Neem wat aan van de mensen daar! Kleine tip voor het hotel; tijdens het eten niet gaan renoveren in de ruimte naast de eethal.. verder geen negatieve dingen! Gewoon top!

Gereisd met partner in februari 2019

Dear Mr. Schotman,

we are glad to read your positive comment, your description is very helpful and detailed, we had a soft maintenance to be able to upgrade our standard, to be ready for Easter vacation for our lovely guests.

We hope to see you soon for your next vacation.

Thank you

Geweldig

Renko,
26-2-2019

Goed hotel met goed eten. Ook genoeg bedden aan de zwembaden al zal dat zomers wel anders zijn denk ik. Voor een euro deden ze alles voor je en konden wij heerlijk relaxen.

Dear Renko,

we are glad to read your positive comment, it's looking like you had a good vacation in our property, we hope to welcome you soon for your next vacation!

nooit meer

anneke,
20-2-2019

Niet doen! Eten is prima maar hotel is ontzettend gehorig en overal harde muziek zelfs in de lift en op het stand. S,nachts dronken luidruchtige mensen op de gangen. Ligt niet aan het strand. Ongeveer 10 minuten lopen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Dear Anneke,

we are so sorry to notice that your vacation was not matching your expectations, we wish to know more about, to be able to work on your comments, please contact us through the email address: Info@sindbadclub.com

Best Regards

Het hotel was schoon, het eten was goed, maar verder was het nogal sfeerloos. Nergens leuke zitjes. Ze zaten midden in een verbouwing, misschien dat het later beter is. Als je alleen in de zon wil liggen en 's avonds over een winkelstraat wil lopen, is dit een prima bestemming. Ik zou hier nooit meer naar toe gaan.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
Geboekt bijneckermann.nl
Sindbad Club Team, Guest Relation, 17-2-2019

Dear Bert,

we are glad to read your positive description in your comment but anyway we were sad to read your last sentence, as you will never come back again, we wish to understand the reason, maybe you can be so kind and write us an email on this address: info@sindbadclub.com, for us, it's very important to take care about the opinion of our guests.

Nice holiday sindbad

Jeroen,
24-1-2019

Het hotel is goed, het personnel is aardig en behulpzaam. Eten minder

Gereisd met partner in januari 2019
Sindbad Club Team, Guest Relation, 28-1-2019

Dear Jeroen,

glad to read that your vacation was great, concerning the score of the food, we would be grateful if you could write us a personal email, with your comment regarding the desired upgrade, to be able to inform the Chef.

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.