Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa

Hotel aan zeeWeer vandaag41°28°
Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sindbad Aquapark Resort & Spa voor je op een rij gezet:

821 reviews over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in het Nederlands

We hebben alle drie meer dan 10 dagen aan de race geweest, net als velen die we daar gesproken hebben. We hebben de oorzaak helaas niet kunnen vinden. Wel goed gekoeld koud eten en goed doorbakken warm eten, maar erg plakkerige stoelen en tafels in het hoofdrestaurant. Mannetje van de eitjes staat ongegeneerd te proesten over de bakplaat. Resort is op zich prachtig, maar zwembaden (meerdere gewonden gespot) en kamers zijn erg gedateerd en veel is kapot. Airco kan alleen aan of uit; Verstellingen helpen niet meer. Personeel allemaal wel vriendelijk, maar wel een beetje gemaakt.Resort was voor een deel dicht, waardoor het erg rustig was. Er waren dus bedjes zat. Het strandresort was geheel dicht op het zwembad en de snackbar na. Geen rif op zwemafstand.privestrand.wel verkopers die een paar keer aandringen. Grote badlakens. Weinig openbare WCs en op te grote afstanden van bv restaurant,wel proper.Ik snap niet goed de hoge waarderingen!!

Leuk hotel!

Jolanda, 3-5-2018

Groot complex. Alles netjes verzorgd. Personeel is vriendelijk!

Zwembaden zijn top

Prima hotel zeker met kinderen

Daniel, 3-5-2018

12 dagen hier geweest. Super netjes verzorgd personeel heel vriendelijk en eten is prima. Aqua park is gelijk om de hoek en ia geen gevecht voor bedjes met mooie glijbanen. Fawy mohamed zorgt elke dag voor mooi plekje aan het zwembad. Zeker voor kinderen heerlijk heel de dag in het zwembad.

fantastisch

yvonne, 15-4-2018

ik heb hier weer een fantastisch mooie en fijne vakantie gehad, de mensen die er werken altijd erg vriendelijk en staan voor je klaar,, voor al de koks ( mahmoud ayoub ) , en ook de jongens van de handdoeken,, ( karam en mo ) altijd een vriendelijk woordje voor je,, erg leuk om dat zo mee te maken..

Leuke tijd om met de kids door te brengen.

Joeri Raes, 2-4-2018

Leuke resort, glijbanen en diverse resto's om uit te kiezen. En zoals je al veel gelezen hebt, als je een probleem heb , zoek gerust Fawy Mohamed op en die lost alles wel op voor je.

Voor herhaling vatbaar

P. H, 26-3-2018

Pluspunten:

Eten was smaakvol en veel keuze.

Vriendelijk personeel.

Minpunten:

Douche is zeer klein

fantastische vakantie

yvonne, 25-3-2018

Echt weer een fantastische vakantie. Hier vaker geweest.. perfecte kamer . Goed eten. Goede animatie en al de mensen van de reseprie tot aan de bar mensen en de Pool boys echt top.. vooral Karim en ahmed echt top gozers.. zorgen dat je bedje klaar staat met de handdoek er op.. altijd in voor een praatje. Maar dat doen ze eigenlijk allemaal wel.. echt een aanrader op heen te gaan.. heerlijk telex en goed....

Fantastische vakantie!

Roy, 22-3-2018

Eten is goed, hele aardige mensen. Vooral Abdel Salam Naguib en Mohamed Selim en Sayed Mohamed. Ze helpen je met alles!

Fantastisc place!

Roy, 20-3-2018

Aardige mensen, goed eten. Schone kamers. Leuk animatieteam. Strand en zwembad zijn schoon. Zal hier zeker nog is terugkomen. Ahmed Ismail is een aardige gast die alles voor je regelt:

Wij komen zeker terug!

Jasper, 15-3-2018

Heerlijke relax vakantie met een fantastisch aqua park.

Een super team bij het aqua park.

Dikke complimenten voor de altijd vrolijke jongens rondom de zwembaden en restaurants, Sayed Mohamed, Abdel Salam Naquib en Ayman abdel Fattah.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sindbad Aquapark Resort & Spa scoort een 8.81 uit 10 op basis van 1063 reviews.