Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

9.2Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2018

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

2228 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• 9Nele Thys09-09-2019

vakantie

rustig, grote zwembaden. mooie kamers

Holiday Concierge, General Manager, 10-09-2019

Beste waardevolle Nele Thys, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Kaat Vandenbergh09-09-2019

Genieten

Zalig om een weekje te rusten in het zonnetje!

Holiday Concierge, General Manager, 10-09-2019

Beste waardevolle Kaat Vandenbergh, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10filip vogelaere08-09-2019

toppie hotel voor herhaling vatbaar

prachtig hotel, super animatieteam, enorm vriendelijk,voor herhaling vatbaar.

Holiday Concierge, General Manager, 10-09-2019

Beste waardevolle Filip Vogelaere, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9Jurczuk08-09-2019

fantastisch

het is een goed hotel waar jijze alles aan doen op jou op gemaak te voelen net een 2e huis wij komen zeker terug

Holiday Concierge, General Manager, 10-09-2019

Beste waardevolle Jurczuk, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9Ivana08-09-2019

fantastisch

Prima ontvangst, waren in de avond laat aangekomen en konden nog gebruik maken van het late night buffet, alles in de puntjes geregeld, mijn verjaardag top verzorgd. Top hotel

Holiday Concierge, General Manager, 10-09-2019

Beste waardevolle Ivana, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9Karim08-09-2019

Ontspannende vakantie

We waren 2x hier. Hotel is zeer goed. Lekker eten, vriendelijk personeel. Met speciale appreciatie voor Marieke van Geast relation. Enige minpunt is dat het hoofdrestaurant dringend aan een verfrissing nodig is en ook vrij donker is. Misschien ook zorgen dat het restaurant reservatie systeem beter werkt. Stress op vakantie is er teveel aan. Volgend jaar komen we met 3 koppels terug

Holiday Concierge, General Manager, 10-09-2019

Beste waardevolle Karim, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9vannitsen kelly05-09-2019

De animatie en personeel maakten alles goed

volgens touroperator is dit een 9.2. Wij zijn van mening dat het echter een 7 waard is! Het personeel is top! De animatie was heel fijn.Zeker Abdo was heel aangenaam en lief en ook Zezo is zeer tof. Abdo is een zeer oprecht persoon en draagt zij hart op de juiste plaats. De kamer was een teleurstelling en het meest frustrerend was de zogezegde regel over de zonnebedjes aan het zwembad. Leg je voor 8u geen handdoek heb je geen bedje meer!! Hierover ben ik echt zeer teleurgesteld en haalt beoordeling omlaag. Zeer jammer!

Holiday Concierge, General Manager, 07-09-2019

Beste Vannitsen Kelly,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,

• 9Anna Chojnacka04-09-2019

fantastisch

Een geweldig resort met vriendelijke mensen. Top animation team. Elke dag iets leuk om te doen. Wij hebben met hun veel gelachen. Lekker eten in de verschilende restaurants en heel erg bechulpzaam mensen. Zeker aanrader.

Holiday Concierge, General Manager, 05-09-2019

Beste waardevolle Anna Chojnacka, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9Rudy Martin03-09-2019

fantastisch

Het was super leuk vakantie. Wij hebben hier genoten. Resort is schoon en mooi met heel grote zwembad. Mensen in de restaurant zeer vriendelijk en behulpzaam. En top animation team.

Holiday Concierge, General Manager, 05-09-2019

Beste waardevolle Rudy Martin, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9Beerlandt Peggy02-09-2019

fantastisch

Zeer goed hotel met zeer lekker eten en heel goede restaurants a la carte.

Holiday Concierge, General Manager, 04-09-2019

Beste waardevolle Beerlandt Peggy, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

22 tips over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• TravelAgent1987, 17-05-2014

De prijs-/ kwaliteitsverhouding is goed! Mede doordat men gebruik kan maken van het naastgelegen hotel. Neckermann biedt aantrekkelijke kinderkortingen t/m 14 jaar en eenouder-voordeel.

• Guy, 27-03-2012

Zeker de thema-restaurants uitproberen.

• Fam. Kolenbrander, 23-10-2011

Het boekingssysteem voor de a la carte restaurant wordt 's nachts om 12 uur weer vrijgegeven en vanaf dat moment kan je alle restaurants weer boeken. Echter niet voor de volgende dag maar dag +1. Onze ervaring is dat alles volgeboekt was gedurende de hele week en dat we iedere keer te laat waren. Alternatief is de Guest service nabij de receptie die het ook voor je kunnen regelen.

87 vragen over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• Miranda, 09-10-2019

Weer on Febuari

Wij willen ongeveer half of eind Februari naar Hurgahada. Kan iemand mijn vertellen over ervaringen met het weer die periode. Zowel overdag en s.avonds.

E.H., 12-10-2019

Wij gaan jaarlijks in februari naar Hurghada en kunnen over het algemeen elke dag aan het strand liggen. Wel letten we er op dat we een hotel boeken met windschermen omdat de wind nog wat fris kan zijn. Over het algemeen gaan we rond 15.30/16.00 uur bij het strand weg omdat het dan frisjes wordt. 's Avonds is het ook afgekoeld maar niet echt koud.

• Paula Rauch, 12-09-2019

Handdoek leggen?

We gaan in oktober naar mamlouk palace. Weet iemand of er toegestaan word dat er handdoeken gelegd op de bedjes? Of zien ze hier op toe? Vind ik een vreselijk iets....

• Paulien , 26-05-2019

Snorkelen...

Weet iemand of we snorkels, duikbril/masker in hotelwinkeltje kunnen kopen? Of beter in NL aanschaffen en meenemen?

Broers, 05-07-2019

Dat kun je ook in het hotel winkeltje kopen of buiten het resort in winkel is bijna net zo duur als bij decatlon en in Egypte kun je nog pingelen

Paula Rauch, 01-09-2019

Oké,dank je wel. Zal even zien of ik we t meenemen of daar aanschaffen. Weet je misschien ook of er handdoekjes gelegd worden morgens? We gaan zelf in oktober er naar toe. Groet paulien

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht