Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

2200 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• 10Laura13-08-2019

Wij komen elk jaar terug!

Het animatieteam is hier heel leuk, ze komen met je praten en doen leuke activiteiten gedurende de dag. Als je viendelijk bent tegen de werknemers hier dragen ze je op handen maarer is hier hoe dan ook goede service. De zwembaden zijn ook heel leuk maar als je liever aan de zee zit kan dat ook.

Holiday Concierge, General Manager, 15-08-2019

Beste waardevolle gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve beoordeling over uw recente verblijf te plaatsen op Zoover. We zijn ereerd te lezen dat u een prachtige vakantie heeft gehad en dat ons personeel alles deed om het u naar het wens te maken.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we kijken er naar uit om u terug te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace.

• 9kiara12-08-2019

fantastisch

goed hotel, goede service, iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9kim12-08-2019

fantastisch

het is echt een aanrader. Vriendelijke mensen, lekker eten. Iedereeen vindt hier wel iets naar zijn goesting. Het aninimatie team is echt super

Beste waardevolle gast,

Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

• 9van loon katia12-08-2019

kom zeker terug, mamlouk rules......

super hotel, vriendelijk personeel dat steeds behulpzaam is, nette kamers, lekkere a la carte restaurants. meerdere zwembaden enz..... enz.... ook een super animatie team!! kortom super zalige vakantie gehad !!!!

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Met vriendelijke groet, Deholiday concierge

• 10kim11-08-2019

super volgend jaar weer!!!

het verblijf is hier erg goed, de mensen zijn vriendelijk. als je wat vraagt word het voor je geregeld.

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling over ons resort.

Het gehele team van SENTIDO Mamlouk Palace zal op u wachten om u nogmaals te verwelkomen en uw verblijf nog beter te maken!

• 10Broers08-08-2019

In een woord geweldig

Super mooi schoon hotel met ruime kamers lekker(warm eten)7 ala carte restaurants waar je onbeperkt kon eten. Goed en vriendelijk animatieteam die alle mensen er probeerde erbij te betrekken waaronder spike en Abdul.wij zaten in blok 15 2de verdieping en hadden super housekeeping allaa en Mustafa. Voor de rest super hotel vriendelijk personeel voor herhaling vatbaar.

Holiday Concierge, General Manager, 10-08-2019

Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

Met oudere kinderen

• 8Luke Hartkamp08-08-2019

Wij zijn vriendelijk verwelkomt. Kamer prima in orde. Animatie zéér betrokken. Eten is in orde.

Holiday Concierge, General Manager, 10-08-2019

Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

• 9Els07-08-2019

Fantastisch hotel met superlekker eten

Mamlouk is een absolute aanrader. Iedere avond kun je in een ander a la carte restaurant gaan eten en allemaal even lekker. Het personeel is supervriendelijk met special thanks to Boles, Mostofa en Seber van het Spaanse restaurant. We hadden een supergrote kamer met aparte slaapkamer voor de kids. Excursies en duiken kun je gewoon aan het strand boeken en tegenover het hotel zitten winkels waarbij we Cleopatra erg prettig vonden. Vaste prijzen, dus geen gedoe met afdingen. Qua nationaliteiten zit er van alles wat in het hotel. Zeker voor herhaling vatbaar dit hotel!

Holiday Concierge, General Manager, 09-08-2019

Beste waardevolle gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw vakantie ervaring en de positieve beoordeling. We zijn erg blij dat u eengeweldige vakantie heeft gehad.

We hopen dat wij u snel nogmaal mogen verwelkomen in uw " Tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Met oudere kinderen

• 9wesley van den luitgaarden05-08-2019

komen volgend zeker terug!

heel schoon hotel, personeel is kind vriendelijk. ook is er genoeg activiteit voor de kinderen.

Holiday Concierge, General Manager, 08-08-2019

Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9bart05-08-2019

prachtige vakantie

prima vakantie plek, animatie voor de kids. er kan gebruik gemaakt worden van het resort ernaast. altijd wel wat lekkers te vinden. veel verschillende thema s, buiten het resort een kleine boulevard....minder opdringerige verkopers dan op andere plekken. op loop afstand de senzo mall. incl supermarkt. alles te koop wat je zoekt. wel betalen in egyptische pond.

Holiday Concierge, General Manager, 08-08-2019

Beste waardevolle gast,

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

Met jonge kinderen

22 tips over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• TravelAgent1987, 17-05-2014

De prijs-/ kwaliteitsverhouding is goed! Mede doordat men gebruik kan maken van het naastgelegen hotel. Neckermann biedt aantrekkelijke kinderkortingen t/m 14 jaar en eenouder-voordeel.

• Guy, 27-03-2012

Zeker de thema-restaurants uitproberen.

• Fam. Kolenbrander, 23-10-2011

Het boekingssysteem voor de a la carte restaurant wordt 's nachts om 12 uur weer vrijgegeven en vanaf dat moment kan je alle restaurants weer boeken. Echter niet voor de volgende dag maar dag +1. Onze ervaring is dat alles volgeboekt was gedurende de hele week en dat we iedere keer te laat waren. Alternatief is de Guest service nabij de receptie die het ook voor je kunnen regelen.

87 vragen over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• Miranda, 09-10-2019

Weer on Febuari

Wij willen ongeveer half of eind Februari naar Hurgahada. Kan iemand mijn vertellen over ervaringen met het weer die periode. Zowel overdag en s.avonds.

E.H., 12-10-2019

Wij gaan jaarlijks in februari naar Hurghada en kunnen over het algemeen elke dag aan het strand liggen. Wel letten we er op dat we een hotel boeken met windschermen omdat de wind nog wat fris kan zijn. Over het algemeen gaan we rond 15.30/16.00 uur bij het strand weg omdat het dan frisjes wordt. 's Avonds is het ook afgekoeld maar niet echt koud.

• Paula Rauch, 12-09-2019

Handdoek leggen?

We gaan in oktober naar mamlouk palace. Weet iemand of er toegestaan word dat er handdoeken gelegd op de bedjes? Of zien ze hier op toe? Vind ik een vreselijk iets....

• Paulien , 26-05-2019

Snorkelen...

Weet iemand of we snorkels, duikbril/masker in hotelwinkeltje kunnen kopen? Of beter in NL aanschaffen en meenemen?

Paula Rauch, 01-09-2019

Oké,dank je wel. Zal even zien of ik we t meenemen of daar aanschaffen. Weet je misschien ook of er handdoekjes gelegd worden morgens? We gaan zelf in oktober er naar toe. Groet paulien

Broers, 05-07-2019

Dat kun je ook in het hotel winkeltje kopen of buiten het resort in winkel is bijna net zo duur als bij decatlon en in Egypte kun je nog pingelen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht