Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

2200 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• 9Rudy Martin03-09-2019

fantastisch

Het was super leuk vakantie. Wij hebben hier genoten. Resort is schoon en mooi met heel grote zwembad. Mensen in de restaurant zeer vriendelijk en behulpzaam. En top animation team.

Holiday Concierge, General Manager, 05-09-2019

Beste waardevolle Rudy Martin, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9Beerlandt Peggy02-09-2019

fantastisch

Zeer goed hotel met zeer lekker eten en heel goede restaurants a la carte.

Holiday Concierge, General Manager, 04-09-2019

Beste waardevolle Beerlandt Peggy, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9Rudy Martina02-09-2019

fantastisch

het was super leuk vakantie. Mensen van animatie team heel erg vrindelijk en mensen in de restaurant ook zeer vriendelijk en behulpzaam. kan je altijd samen mee lachen. Hotel zeker aanrader. Bedankt alemaal voor een geweldige verblijft.

Holiday Concierge, General Manager, 03-09-2019

Beste waardevolle Rudy Martina, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 10jack berkel01-09-2019

fantastich en een fantastisch animatie team

de alla carte restaurants zijn geweldig, de poolbar bij het spaanse restaurant mogen ze wel iets gezelliger maken.

Holiday Concierge, General Manager, 03-09-2019

Beste waardevolle Jack Berkel, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Met vrienden

• 9joey rutteman01-09-2019

prima hotel.

top hotel, pas wel goed op wat je eet. zeer vriendelijk personeel, in het bijzonder Marieke , Omar , Randy en Aser. helaas zelf de halve vakantie erg ziek op bed gelegen.

Holiday Concierge, General Manager, 03-09-2019

Beste waardevolle Joey Rutteman, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. Het spijt ons te horen dat u ziek was tijdens uw vakantie. We hopen dat u snel zult herstellen. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9Britt van de Berkt30-08-2019

fantastisch

het is een superhotel. veel te doen en leuk animatieteam

Holiday Concierge, General Manager, 01-09-2019

Beste waardevolle Britt van de Berkt, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9petra van de berkt30-08-2019

zeer goed

super vakantie onze tweede keer hier. super animatie en zeer goed eten in de a la carte

Holiday Concierge, General Manager, 01-09-2019

Beste waardevolle Petra Van de Berkt, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 8André18-08-2019

Goed met kleine aandachtspuntjes

Zeer goed hotel. Vriendelijke en hulpvaardig personeel. Eten in buffetrestaurant heeft degelijke kwaliteit en keuze te over. Dresscode die voorgeschreven is wordt niet bewaakt jammer want dit maakt dat er snel binnen een camping refter gevoel ontstaat. Buffetten in geen tijd vernield door graaitoeristen. Je kan wel reserveren in 7 andere restaurants die top zijn, maar ook hier is dresscode een probleem. Voor een vijf sterren resort mag op dit punt meer aandacht zijn. Bij problemen ben je welkom op guest relations deze mensen luisteren en proberen echt te helpen. Zwembaden zijn goed onderhouden maar zetelclaimen is hier vrij vroeg aan de gang. Een waslijntje op het balkon zou vermijden dat de mooie binnentuin getooid is met handdoeken over het balkon. Vraag zeker een kamer in de hoogte.

Holiday Concierge, General Manager, 20-08-2019

Beste waardevolle gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw vakantie ervaring en de positieve beoordeling. We zijn erg blij dat u eengeweldige vakantie heeft gehad.

We hopen dat wij u snel nogmaal mogen verwelkomen in uw " Tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Met vriendelijke groet, De holiday concierge

• 10Peter Bedier de Prairie14-08-2019

ronduit geweldig

ze moeten respect hebben voor iedereen die hier je de tijd van je leven geven

Holiday Concierge, General Manager, 16-08-2019

Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

Met jonge kinderen

• 9maik13-08-2019

fantastisch

zeer goed hotel. Prachtig zwembad en het eten is perfect.

Holiday Concierge, General Manager, 15-08-2019

Beste waardevolle gast,

Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

22 tips over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• TravelAgent1987, 17-05-2014

De prijs-/ kwaliteitsverhouding is goed! Mede doordat men gebruik kan maken van het naastgelegen hotel. Neckermann biedt aantrekkelijke kinderkortingen t/m 14 jaar en eenouder-voordeel.

• Guy, 27-03-2012

Zeker de thema-restaurants uitproberen.

• Fam. Kolenbrander, 23-10-2011

Het boekingssysteem voor de a la carte restaurant wordt 's nachts om 12 uur weer vrijgegeven en vanaf dat moment kan je alle restaurants weer boeken. Echter niet voor de volgende dag maar dag +1. Onze ervaring is dat alles volgeboekt was gedurende de hele week en dat we iedere keer te laat waren. Alternatief is de Guest service nabij de receptie die het ook voor je kunnen regelen.

87 vragen over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• Miranda, 09-10-2019

Weer on Febuari

Wij willen ongeveer half of eind Februari naar Hurgahada. Kan iemand mijn vertellen over ervaringen met het weer die periode. Zowel overdag en s.avonds.

E.H., 12-10-2019

Wij gaan jaarlijks in februari naar Hurghada en kunnen over het algemeen elke dag aan het strand liggen. Wel letten we er op dat we een hotel boeken met windschermen omdat de wind nog wat fris kan zijn. Over het algemeen gaan we rond 15.30/16.00 uur bij het strand weg omdat het dan frisjes wordt. 's Avonds is het ook afgekoeld maar niet echt koud.

• Paula Rauch, 12-09-2019

Handdoek leggen?

We gaan in oktober naar mamlouk palace. Weet iemand of er toegestaan word dat er handdoeken gelegd op de bedjes? Of zien ze hier op toe? Vind ik een vreselijk iets....

• Paulien , 26-05-2019

Snorkelen...

Weet iemand of we snorkels, duikbril/masker in hotelwinkeltje kunnen kopen? Of beter in NL aanschaffen en meenemen?

Paula Rauch, 01-09-2019

Oké,dank je wel. Zal even zien of ik we t meenemen of daar aanschaffen. Weet je misschien ook of er handdoekjes gelegd worden morgens? We gaan zelf in oktober er naar toe. Groet paulien

Broers, 05-07-2019

Dat kun je ook in het hotel winkeltje kopen of buiten het resort in winkel is bijna net zo duur als bij decatlon en in Egypte kun je nog pingelen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht