Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag36°25°
9,2

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

1144 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

kom zeker terug, mamlouk rules......

van loon katia
12-8-2019

super hotel, vriendelijk personeel dat steeds behulpzaam is, nette kamers, lekkere a la carte restaurants. meerdere zwembaden enz..... enz.... ook een super animatie team!! kortom super zalige vakantie gehad !!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Holiday Concierge, General Manager, 13-8-2019

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Met vriendelijke groet, Deholiday concierge

super volgend jaar weer!!!

kim
11-8-2019

het verblijf is hier erg goed, de mensen zijn vriendelijk. als je wat vraagt word het voor je geregeld.

Holiday Concierge, General Manager, Tue Aug 13 2019 10:44:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling over ons resort.

Het gehele team van SENTIDO Mamlouk Palace zal op u wachten om u nogmaals te verwelkomen en uw verblijf nog beter te maken!

In een woord geweldig

Broers
8-8-2019

Super mooi schoon hotel met ruime kamers lekker(warm eten)7 ala carte restaurants waar je onbeperkt kon eten. Goed en vriendelijk animatieteam die alle mensen er probeerde erbij te betrekken waaronder spike en Abdul.wij zaten in blok 15 2de verdieping en hadden super housekeeping allaa en Mustafa. Voor de rest super hotel vriendelijk personeel voor herhaling vatbaar.

Holiday Concierge, General Manager, Sat Aug 10 2019 09:55:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Luke Hartkamp
8-8-2019

Wij zijn vriendelijk verwelkomt. Kamer prima in orde. Animatie zéér betrokken. Eten is in orde.

Holiday Concierge, General Manager, Sat Aug 10 2019 09:53:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

Fantastisch hotel met superlekker eten

Els
7-8-2019

Mamlouk is een absolute aanrader. Iedere avond kun je in een ander a la carte restaurant gaan eten en allemaal even lekker. Het personeel is supervriendelijk met special thanks to Boles, Mostofa en Seber van het Spaanse restaurant. We hadden een supergrote kamer met aparte slaapkamer voor de kids. Excursies en duiken kun je gewoon aan het strand boeken en tegenover het hotel zitten winkels waarbij we Cleopatra erg prettig vonden. Vaste prijzen, dus geen gedoe met afdingen. Qua nationaliteiten zit er van alles wat in het hotel. Zeker voor herhaling vatbaar dit hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Holiday Concierge, General Manager, 9-8-2019

Beste waardevolle gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw vakantie ervaring en de positieve beoordeling. We zijn erg blij dat u eengeweldige vakantie heeft gehad.

We hopen dat wij u snel nogmaal mogen verwelkomen in uw " Tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Met vriendelijke groet, De holiday concierge

komen volgend zeker terug!

wesley van den luitgaarden
5-8-2019

heel schoon hotel, personeel is kind vriendelijk. ook is er genoeg activiteit voor de kinderen.

Holiday Concierge, General Manager, Thu Aug 08 2019 10:47:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Met vriendelijke groet De Holiday concierge

prachtige vakantie

bart
5-8-2019

prima vakantie plek, animatie voor de kids. er kan gebruik gemaakt worden van het resort ernaast. altijd wel wat lekkers te vinden. veel verschillende thema s, buiten het resort een kleine boulevard....minder opdringerige verkopers dan op andere plekken. op loop afstand de senzo mall. incl supermarkt. alles te koop wat je zoekt. wel betalen in egyptische pond.

Holiday Concierge, General Manager, Thu Aug 08 2019 10:47:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle gast,

Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

Fantastisch volgend jaar weer

Dm de wal
4-8-2019

Leuk en net hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, Mn in de restaurants. Speciale dank gaat uit naar Gamal en Wael, werkten sochtends en tussen de middag in het hoofdrestaurant en savonds bij het Aziatisch restaurant. Ze waren beide erg leuk met onze kinderen, niets was te veel!

Kamers waren netjes en schoonmakers ook netjes en behulpzaam ( wij zaten in blok 15, 1ste verdieping )

Enige minpunt vond ik de wachttijd bij de poolbar in het zwembad( animatie zwembad / 2de zwembad.) er was een personeelslid wat de kantjes er vanaf liep, en die de voorkeur had om Egyptenaren altijd eerst te helpen. Wachttijd daardoor soms wel 15 min. Heb deze persoon om de ene laatste dag op aangesproken, wat goed was is dat degene die boven hem stond direct bij me kwam om te informeren wat er aan de hand was.?

Animatie was en vriendelijk, deden erg hun best! Heb geen Nederlands sprekend animatielid ontdekt, zou een aanvulling kunnen zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Holiday Concierge, General Manager, 8-8-2019

Beste waardevolle gast,

Allereerst willen wij u bedanken dat u SENTIDO Mamlouk Palace Resort gekozen heeft als uw vakantiebestemming. Bedankt dat u uw positieve beoordeling over het hotel deelt op Zoover. We zijn ook blij om te horen dat ons personeel uw vakantie nog beter heeft gemaakt zoals u zegt. We hopen het genoegen te mogen hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort in de nabije toekomst.

ruime voldoende

ruben van Strien
3-8-2019

het eten is prima en het personeel is vriendelijk

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Holiday Concierge, General Manager, 8-8-2019

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

Met vriendelijke groet, Deholiday concierge

leuk voor 1 keer

Dunya
3-8-2019

De medewerkers zijn vriendelijk.Kamers schoon,maar eten is wat minder.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Holiday Concierge, General Manager, 6-8-2019

Traveltroef

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.