Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag36°25°
9,2

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

1144 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

fantastich en een fantastisch animatie team

jack berkel
1-9-2019

de alla carte restaurants zijn geweldig, de poolbar bij het spaanse restaurant mogen ze wel iets gezelliger maken.

Holiday Concierge, General Manager, 3-9-2019

Beste waardevolle Jack Berkel, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

prima hotel.

joey rutteman
1-9-2019

top hotel, pas wel goed op wat je eet. zeer vriendelijk personeel, in het bijzonder Marieke , Omar , Randy en Aser. helaas zelf de halve vakantie erg ziek op bed gelegen.

Holiday Concierge, General Manager, Tue Sep 03 2019 09:18:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle Joey Rutteman, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. Het spijt ons te horen dat u ziek was tijdens uw vakantie. We hopen dat u snel zult herstellen. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Britt van de Berkt
30-8-2019

het is een superhotel. veel te doen en leuk animatieteam

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Holiday Concierge, General Manager, 1-9-2019

Beste waardevolle Britt van de Berkt, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

zeer goed

petra van de berkt
30-8-2019

super vakantie onze tweede keer hier. super animatie en zeer goed eten in de a la carte

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Holiday Concierge, General Manager, 1-9-2019

Beste waardevolle Petra Van de Berkt, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Goed met kleine aandachtspuntjes

André
18-8-2019

Zeer goed hotel. Vriendelijke en hulpvaardig personeel. Eten in buffetrestaurant heeft degelijke kwaliteit en keuze te over. Dresscode die voorgeschreven is wordt niet bewaakt jammer want dit maakt dat er snel binnen een camping refter gevoel ontstaat. Buffetten in geen tijd vernield door graaitoeristen. Je kan wel reserveren in 7 andere restaurants die top zijn, maar ook hier is dresscode een probleem. Voor een vijf sterren resort mag op dit punt meer aandacht zijn. Bij problemen ben je welkom op guest relations deze mensen luisteren en proberen echt te helpen. Zwembaden zijn goed onderhouden maar zetelclaimen is hier vrij vroeg aan de gang. Een waslijntje op het balkon zou vermijden dat de mooie binnentuin getooid is met handdoeken over het balkon. Vraag zeker een kamer in de hoogte.

Holiday Concierge, General Manager, Tue Aug 20 2019 07:56:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw vakantie ervaring en de positieve beoordeling. We zijn erg blij dat u eengeweldige vakantie heeft gehad.

We hopen dat wij u snel nogmaal mogen verwelkomen in uw " Tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Met vriendelijke groet, De holiday concierge

ronduit geweldig

Peter Bedier de Prairie
14-8-2019

ze moeten respect hebben voor iedereen die hier je de tijd van je leven geven

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Holiday Concierge, General Manager, 16-8-2019

Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

maik
13-8-2019

zeer goed hotel. Prachtig zwembad en het eten is perfect.

Holiday Concierge, General Manager, Thu Aug 15 2019 13:38:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle gast,

Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

Wij komen elk jaar terug!

Laura
13-8-2019

Het animatieteam is hier heel leuk, ze komen met je praten en doen leuke activiteiten gedurende de dag. Als je viendelijk bent tegen de werknemers hier dragen ze je op handen maarer is hier hoe dan ook goede service. De zwembaden zijn ook heel leuk maar als je liever aan de zee zit kan dat ook.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Holiday Concierge, General Manager, Thu Aug 15 2019 13:40:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve beoordeling over uw recente verblijf te plaatsen op Zoover. We zijn ereerd te lezen dat u een prachtige vakantie heeft gehad en dat ons personeel alles deed om het u naar het wens te maken.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we kijken er naar uit om u terug te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace.

Met vriendelijke groet, De holiday concierge

kiara
12-8-2019

goed hotel, goede service, iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam

Holiday Concierge, General Manager, 13-8-2019

Met vriendelijke groet De Holiday concierge

kim
12-8-2019

het is echt een aanrader. Vriendelijke mensen, lekker eten. Iedereeen vindt hier wel iets naar zijn goesting. Het aninimatie team is echt super

Holiday Concierge, General Manager, 13-8-2019

Beste waardevolle gast,

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

Traveltroef

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.