Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag35°26°
9,2

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

1144 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

Genieten

Kaat Vandenbergh
9-9-2019

Zalig om een weekje te rusten in het zonnetje!

Gereisd Met vrienden in september 2019
Holiday Concierge, General Manager, 10-9-2019

Beste waardevolle Kaat Vandenbergh, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

toppie hotel voor herhaling vatbaar

filip vogelaere
8-9-2019

prachtig hotel, super animatieteam, enorm vriendelijk,voor herhaling vatbaar.

Holiday Concierge, General Manager, 10-9-2019

Beste waardevolle Filip Vogelaere, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Jurczuk
8-9-2019

het is een goed hotel waar jijze alles aan doen op jou op gemaak te voelen net een 2e huis wij komen zeker terug

Holiday Concierge, General Manager, 10-9-2019

Beste waardevolle Jurczuk, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Ivana
8-9-2019

Prima ontvangst, waren in de avond laat aangekomen en konden nog gebruik maken van het late night buffet, alles in de puntjes geregeld, mijn verjaardag top verzorgd. Top hotel

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019
Holiday Concierge, General Manager, 10-9-2019

Beste waardevolle Ivana, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Ontspannende vakantie

Karim
8-9-2019

We waren 2x hier. Hotel is zeer goed. Lekker eten, vriendelijk personeel. Met speciale appreciatie voor Marieke van Geast relation. Enige minpunt is dat het hoofdrestaurant dringend aan een verfrissing nodig is en ook vrij donker is. Misschien ook zorgen dat het restaurant reservatie systeem beter werkt. Stress op vakantie is er teveel aan. Volgend jaar komen we met 3 koppels terug

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Holiday Concierge, General Manager, 10-9-2019

Beste waardevolle Karim, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

De animatie en personeel maakten alles goed

vannitsen kelly
5-9-2019

volgens touroperator is dit een 9.2. Wij zijn van mening dat het echter een 7 waard is! Het personeel is top! De animatie was heel fijn.Zeker Abdo was heel aangenaam en lief en ook Zezo is zeer tof. Abdo is een zeer oprecht persoon en draagt zij hart op de juiste plaats. De kamer was een teleurstelling en het meest frustrerend was de zogezegde regel over de zonnebedjes aan het zwembad. Leg je voor 8u geen handdoek heb je geen bedje meer!! Hierover ben ik echt zeer teleurgesteld en haalt beoordeling omlaag. Zeer jammer!

Holiday Concierge, General Manager, 7-9-2019

Beste Vannitsen Kelly,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,

Anna Chojnacka
4-9-2019

Een geweldig resort met vriendelijke mensen. Top animation team. Elke dag iets leuk om te doen. Wij hebben met hun veel gelachen. Lekker eten in de verschilende restaurants en heel erg bechulpzaam mensen. Zeker aanrader.

Holiday Concierge, General Manager, Thu Sep 05 2019 11:10:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle Anna Chojnacka, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Rudy Martin
3-9-2019

Het was super leuk vakantie. Wij hebben hier genoten. Resort is schoon en mooi met heel grote zwembad. Mensen in de restaurant zeer vriendelijk en behulpzaam. En top animation team.

Holiday Concierge, General Manager, Thu Sep 05 2019 11:10:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle Rudy Martin, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Beerlandt Peggy
2-9-2019

Zeer goed hotel met zeer lekker eten en heel goede restaurants a la carte.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Holiday Concierge, General Manager, 4-9-2019

Beste waardevolle Beerlandt Peggy, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Rudy Martina
2-9-2019

het was super leuk vakantie. Mensen van animatie team heel erg vrindelijk en mensen in de restaurant ook zeer vriendelijk en behulpzaam. kan je altijd samen mee lachen. Hotel zeker aanrader. Bedankt alemaal voor een geweldige verblijft.

Holiday Concierge, General Manager, Tue Sep 03 2019 09:19:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle Rudy Martina, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Traveltroef

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.