Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

2200 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• 8chennethy15-10-2019

leuken kindvriendelijk

het is mooi en het eten is ook goed maar kan beter

Holiday Concierge, General Manager, 17-10-2019

Beste gast Chennethy,

Met vriendelijke groet, Holiday Concierge

• 10Diba12-10-2019

Geweldige vakantie!!

Tweede keer in Mamlouk Palace resort en het bevalt super. De kamers zijn schoon, eten is top, er hangt een leuke sfeer en het animatie team is top!!

Holiday Concierge, General Manager, 16-10-2019

Beste waardevolle Diba, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9niessen ton12-10-2019

gezellig hotel, muziek mag wat langer doorgaan

goed jotel, leuke animatie, goed eten en mooi zwembad

Holiday Concierge, General Manager, 16-10-2019

Beste waardevolle Niessen Ton, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9brigitte12-10-2019

fantastisch

voor de 2e keer in mamlouk, gewelfige ervaring weer, eten lekker, kamers en zwembaden super schoon en geweldig animatieteam

Holiday Concierge, General Manager, 17-10-2019

Beste waardevolle Brigitte, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 3irma11-10-2019

Nooit meer!! Zijn genoeg andere mooie hotels!!

Zijn hier al aantal keer geweest, maar nu echt voor de laatste keer. Hotelmanager heeft geprobeerd geld te eisen of anders ons niet mee te laten gaan met onze vlucht 2 dagen later.Hij zou ons op laten pakken als we geen 4500 zouden betalen. Gelukkig heeft thuisfront ons met alles geholpen, want hulp hoef je niet te verwachten als het om geld gaat!!! Hij heeft hiermee afbreuk gedaan aan de vakantie! Sinds vertrek van chef Yousri zie je de restaurants achteruit gaan. In de avond geen warme douche, wc was verstopt. Hoop achterstallig onderhoud, waarbij er bv gekozen wordt voor een nieuw Sentido bord ipv dat de douche in de blokken werden nagekeken. Goede schoonmaak, maar ook hij zei dat ze alleen maar tijdelijke oplossingen deden en er zo min mogelijk geld in mocht worden uitgegeven. Bij gesprekken met de mensen die er werkten, zowel in de restaurants, als op strand of aan het zwembad...allemaal zeiden ze dat ze onderbetaald werden!!Jammer

• 10van roy02-10-2019

zalig

vr ons alles perfect. mooi hotel goed eten, zeer vriendelijk persneel . top

Holiday Concierge, General Manager, 04-10-2019

Beste waardevolle gast, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

• 9alfred van duyn01-10-2019

top service met de vriendelijkste mensen

top service alsof je thuis komt, vrienndelijke mensen wij waren hier tijdens het faisament van thomas cook maar de directie stelde ons gerust en kregen zelfs een vip behandeling .

Holiday Concierge, General Manager, 02-10-2019

• 9Helena de Warm01-10-2019

in 1 woord geweldig

Het is een geweldig hotel. we waren hier met touroperator toen die falliet ging. Het hotwl zei ga lekker van je vakantie genieten, wij zorgen voor de rest. Je voelt je echt thuis hier.

Holiday Concierge, General Manager, 02-10-2019

• 9jolanda en Huub29-09-2019

super vakantie gehad

super hotel lekker eten en zeer vriendelijk personeel Animatie was goed. Animatieteam is een hele hechte active groep. heerlijke vakantie gehad, en zullen zeker hier terug komen als we nog een keer naar Egypte gaan.

Holiday Concierge, General Manager, 01-10-2019

Beste waardevolle Jolanda en Huub, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 8familie Holthuijsen29-09-2019

fantastisch

zeer goed hotel. gastvrijheid is hier heel hoog. goede animatie en zeer vriendelijk personeel overal.

Holiday Concierge, General Manager, 01-10-2019

Beste waardevolle familie Holthuijsen, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

22 tips over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• TravelAgent1987, 17-05-2014

De prijs-/ kwaliteitsverhouding is goed! Mede doordat men gebruik kan maken van het naastgelegen hotel. Neckermann biedt aantrekkelijke kinderkortingen t/m 14 jaar en eenouder-voordeel.

• Guy, 27-03-2012

Zeker de thema-restaurants uitproberen.

• Fam. Kolenbrander, 23-10-2011

Het boekingssysteem voor de a la carte restaurant wordt 's nachts om 12 uur weer vrijgegeven en vanaf dat moment kan je alle restaurants weer boeken. Echter niet voor de volgende dag maar dag +1. Onze ervaring is dat alles volgeboekt was gedurende de hele week en dat we iedere keer te laat waren. Alternatief is de Guest service nabij de receptie die het ook voor je kunnen regelen.

87 vragen over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• Miranda, 09-10-2019

Weer on Febuari

Wij willen ongeveer half of eind Februari naar Hurgahada. Kan iemand mijn vertellen over ervaringen met het weer die periode. Zowel overdag en s.avonds.

E.H., 12-10-2019

Wij gaan jaarlijks in februari naar Hurghada en kunnen over het algemeen elke dag aan het strand liggen. Wel letten we er op dat we een hotel boeken met windschermen omdat de wind nog wat fris kan zijn. Over het algemeen gaan we rond 15.30/16.00 uur bij het strand weg omdat het dan frisjes wordt. 's Avonds is het ook afgekoeld maar niet echt koud.

• Paula Rauch, 12-09-2019

Handdoek leggen?

We gaan in oktober naar mamlouk palace. Weet iemand of er toegestaan word dat er handdoeken gelegd op de bedjes? Of zien ze hier op toe? Vind ik een vreselijk iets....

• Paulien , 26-05-2019

Snorkelen...

Weet iemand of we snorkels, duikbril/masker in hotelwinkeltje kunnen kopen? Of beter in NL aanschaffen en meenemen?

Paula Rauch, 01-09-2019

Oké,dank je wel. Zal even zien of ik we t meenemen of daar aanschaffen. Weet je misschien ook of er handdoekjes gelegd worden morgens? We gaan zelf in oktober er naar toe. Groet paulien

Broers, 05-07-2019

Dat kun je ook in het hotel winkeltje kopen of buiten het resort in winkel is bijna net zo duur als bij decatlon en in Egypte kun je nog pingelen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht