Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag36°25°
9,2

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

fantastisch

delphine noppe
17-6-2019

fantastisch hotel nu voor de 2de keer en kom zeker terug volgend jaar.het animatie team is echt super..ik wil niet naar huis😢😢

Gereisd Alleenreizend in juni 2019
Holiday Concierge, General Manager, 18-6-2019

Beste waardevolle Delphine Noppe, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Gerda van Vliet-Pot
29-12-2018

Fantastisch, perfect Resort, mooie zwembaden en aan het strand. Management en personeel zijn erg vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Kamers zijn keurig verzorgd, goede bedden en in de badkamer ontbreekt het ook aan niets. Alle kamers hebben het balkon aan zwembadzijde. Enkele kamers aan het strand. De buffetten zijn ook perfect, valt echt niets op aan te merken. Je bagage wordt ook snel en netjes naar je kamer gebracht. Het is echt een uitstekend resort. Ik ben er nu 2keer geweest maar kom hier zeker weer terug.

Gereisd Alleenreizend in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Holidays Concierge Team, General Manager, Wed Jan 02 2019 09:05:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Gerda,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve beoordeling over uw recente tweede verblijf te plaatsen op Zoover

We zijn ereerd te lezen dat u een prachtige vakantie heeft gehad en dat ons personeel alles deed om het u naar het wens te maken.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we kijken er naar uit om u terug te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace.

voor herhaling vatbaar

wilhelmus
24-12-2018

goed hotel goede service , goed eten 6 à-la-carterestaurants de beste is Manzoku

Gereisd Alleenreizend in november 2018
Holidays Concierge Team, General Manager, 30-12-2018

Beste waardevolle gast, Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

Prima

Ron de Vries
8-12-2018

Leuk hotel. Goed eten mede door 6 gratis ala carte restaurants bediening fantastisch. Mis wel wat leven vooral na half elf savond kamers iets gedateerd maar alkes is proper en wordt ook zo gehouden ,

Gereisd Alleenreizend in december 2018
Holidays Concierge Team, General Manager, 17-12-2018

Beste Dhr. de Vries,

Wij willen u bedanken voor het delen van uw vakantie ervaring. We zijn blij te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in ons resort.

De traditie of Egyptische gastvrijheid laten ons hopen dat u voor uw volgende vakantie weer zult kiezen voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort en wij zullen ons best doen om het een onvergetelijke ervaring te laten zijn.

Met vriendelijke groet, De holiday concierge

Een aanrader ga zeker nog een keer terug 😊

Henry
24-11-2018

Goed hotel met vriendelijk en net personeel 😊 Gevarieerd lekker eten 👍🏻

Gereisd Alleenreizend in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Holidays Concierge Team, General Manager, 27-11-2018

Beste Dhr. Henry,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Aziatisch restaurant

Kurt Engelen
12-6-2018

Vriendelijk personeel en lekker eten met als uitschieter het Aziatisch restaurant

Gereisd Alleenreizend in juni 2018
Holiday concierge, General Manager, 13-6-2018

Beste waardevolle gast, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

super hotel

Jan Jacobs
17-3-2018

nou wat ze op zoover denken over dit hotel weet ik niet maar we gaan hier nu al voor de 6 de keer naar toe en als zoover het wil weten hoe dit hotel is moeten ze zelf een kijk je gaan nemen dit hotel is super en voor ons en meerdere mensen zeker minimaal een 9 waard .

Gereisd Alleenreizend in juni 2017
Holiday concierge, General Manager, 20-3-2018

Beste Dhr. Jacobs,

Hartelijk dank voor het delen van uw vakantie ervaring en de positieve beoordeling. We zijn erg blij dat u eengeweldige vakantie heeft gehad.

We hoepn dat wij u snel nogmaal mogen verwelkomen in uw " Tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Met vriendelijke groet, De holiday concierge

Fantastische service en super veel faciliteiten

Karin
26-2-2018

Ik ben hier in april en oktober geweest, wat een top accommodatie! Het is een groot voordeel dat je de faciliteiten van zowel Garden Beach als Mamlouk kan gebruiken, zoals de verschillende restaurants maar ook het aquapark. Service is fantastisch, eten ook erg goed. En een groot voordeel; overal WIFI!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2017
Holiday concierge, General Manager, 24-3-2018

Beste Mevr. Karen,

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

prima prijs kwaliteit

Jacqueline Ingenhoes
27-12-2016

je betaalt voor 3 sterren verwacht dan geen Hilton, super vriendelijk personeel dat alles voor je doet, vooral Wendy de Nederlandse in dienst van het hotel weet overal een oplossing voor. Kamers goed in orde, reparaties worden binnen een uur uitgevoerd. Alles is schoon. Verwarmd zwembad. Ok eten in het grote restaurant is gewoontjes, maar je kunt ook naar restaurant Asia gaan of naar de Italiaan of de Egyptenaar,(even van te voren doorgeven kost niets extra) en die zijn wel goed. Wel heel veel trappen niet geschikt voor mensen die slecht trappen lopen. Veiligheid prima, Ook op straat, er is gewoon veel politie. Als buitenlander voelde ik me hier gewoon goed. Ook als ik alleen ging winkelen. Heb ook een excursie naar Luxor gedaan, super.

Gereisd Alleenreizend in december 2016
Het hotel management, General Manager, 30-12-2016

Beste Mvr. Ingenhoes,

Allereerst willen wij u bedanken dat u SENTIDO Mamlouk Palace Resort gekozen heeft als uw vakantiebestemming. Bedankt dat u uw positieve beoordeling over het hotel deelt op Zoover.

We zijn ook blij om te horen dat ons personeel uw vakantie nog beter heeft gemaakt zoals u zegt. We hopen het genoegen te mogen hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet, Wendy Holiday Concierge

Super hotel, uitstekende service en top locatie!

jeannette singewald
6-12-2016

Het hotel is een absolute aanrader! Schone kamers, erg ruim, super vriendelijk personeel en een super mooie tuin met geweldig zwembad! Top service, overal Wi-Fi, heerlijk eten en een lekker strand. Snorkelen kan voor de deur, pier af, trapje af en koraal is gevonden met prachtige vissen.

Gereisd Alleenreizend in november 2016
Het hotel management, General Manager, 20-12-2016

Beste Mvr. Singewald,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

Met vriendelijke groet, Wendy Holiday concierge

Traveltroef

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.