Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag36°25°
9,2

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

the second home

kim liekens
26-5-2019

super leuk verblijf gehad , het is de tweede keer dat we hier komen en er zullen nog veel komen ! het is thuis komen ! ze zijn hier super vriendelijk, ze gaan jou behandelen als familie.

Gereisd Anders in mei 2019
Holiday Concierge, General Manager, 28-5-2019

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor het delen van uw vakantie ervaring. We zijn blij te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in ons resort. De traditie of Egyptische gastvrijheid laten ons hopen dat u voor uw volgende vakantie weer zult kiezen voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort en wij zullen ons best doen om het een onvergetelijke ervaring te laten zijn.

Lovely hotel

Digna Vogels
6-6-2017

Heel fijn hotel ,goede service en fantastisch personeel staan altijd voor je klaar dag en nacht goed en heel leuk animatieteam 👌👍de ala carte restaurants zijn fantastisch en heel gezellig ,live animatie s'avonds is ook erg leuk en afwisselend.verder super taxi service bij het hotel brengen je weg en komen je op de afgesproken tijd weer op halen .kort om een top vakantie gehad !!!😍😍😍

Gereisd Anders in juni 2017
Hotel Management, General Manager, 17-7-2017

Beste waardevolle gast, Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

Prachtig!!

Britt Nuyts
11-2-2017

Grote aanrader dit hotel! Super vriendelijk personeel. De a la carte restaurants zijn ook heel lekker. Zeker de Mexicaan en Aziaat doen.

Gereisd Anders in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Het hotel management, General Manager, Thu Feb 16 2017 16:44:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Mvr. Nuyts,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Met vriendelijke groet, Wendy Holiday concierge

Super Hotel!

Michelle
26-9-2015

Dit hotel is echt geweldig, ik kan er dan ook heel kort over zijn: vriendelijk personeel, schone kamers, hele grote goed uitziende zwembaden, een lang zandstrand, goed eten en een heel leuk animatieteam, met dank aan Mano en de anderen van het team. We hebben ons wederom goed vermaakt.

Gereisd Anders in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Het hotel management, General Manager, Mon Sep 28 2015 16:09:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Mvr. Michelle,

Warme zonnige groeten uit SENTIDO Mamlouk Palace Resort! Ons gehele team wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaring te delen met andere reizigers.

We zijn blij te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in ons Super Hotelen dat ons personeel heeft mee mogen dragen aan een geweldig verblijf.

We hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor wederom een geweldige vakantie.

Met vriendelijke groet, De Holiday Concierge

Goed voor de prijs

Janny
22-8-2015

We hebben 17 dagen een hele fijne vakantie gehad hier, er was altijd plaats op het strand, de specialiteiten restaurants waren erg goed, wij hadden geen kleine kinderen bij ons, maar er is veel voor kinderen te doen, er zijn ook een aantal hele mooie zwembaden, de Holiday concierge Wendy was fantastisch, niets was haar te veel! Wat ook fijn was is, dat je nergens lang hoefde te wachten op drinken, en in het restaurant kon je het zelfs zelf gaan halen.

Al en al een fijne vakantie gehad!

Gereisd Anders in augustus 2015
Het hotel management, General Manager, 27-8-2015

Best mevrouw Jannie,

Warme groeten vanuit SENTIDO Mamlouk Palace Resort! Wij willen u bedanken voor het delen van uw vakantie ervaring. We zijn blij te weten dat u genoten heeft vanuw verblijf in ons resort.

De traditie van de Egyptische gastvrijheid laten ons hopen dat u voor uw volgende vakantie weer zult kiezen voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort en wij zullen ons best doen om het wederom een onvergetelijke ervaring te laten zijn.

Met vriendelijke groet, De holiday concierge

Fijn hotel, goed eten en sfeer

Walker
28-4-2015

Wij hebben het superfijn gehad, mooie grote kamers met 2 heerlijke bedden, het eten was erg goed. Veel afwisseling en de 4 andere restaurants waren allemaal goed. Vriendelijk personeel en wat fijn is dat er een Nederlandse werkt in het hotel: Wendy.

Gereisd Anders in april 2015
Het hotel management, General Manager, 30-4-2015

Beste meneer / mevrouw Walker,

Wij willen u bedanken voor uw positieve beoordeling op Zoover! We vinden het erg fijn te lezen dat u genoten heeft van ons " Fijne " Hotel, ons eten en de sfeer.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!

Met vriendelijke groet, De holiday concierge

Een geweldige ervaring in een top resort.

Henk N
21-2-2015

Van 26-1 / 5-2- 2015 hebben we 12 dagen een heerlijke vakantie gehad. Wij, jonge opa en oma, met dochter, schoonzoon en kleindochter van 7 maanden. Het babypakket was bijzonder compleet incl. babyfoon zodat je rustig naar het terras kon. Wendy en Susan waren zeer goed te bereiken en bijzonder behulpzaam waar nodig. Bijzonder prettig om hen als aanspreekpunt te hebben. Op het resort ontbreekt het werkelijk aan niets. Het eten moet je wel zelf met zout en kruiden bewerken. Anders is het een flauwe hap waar echter verder niets op aan te merken valt. De restaurant zijn geweldig. De Mexicaan stijgt boven alles uit. Niet qua eten al is dat prima. Maar de service en gastvrijheid is daar fantastisch. Je bent echt uit en hebt een heerlijke avond vol plezier. Gamal, Mayada, Shrief, Alaa en Mohammed werken hard. Maken goed eten en hebben oog voor hun gasten. De gastheren op de terrassen lopen werkelijk het vuur uit de schoenen om iedereen van de heerlijke drankjes, cocktails te voorzien. Dus Top!

Gereisd Anders in januari 2015
Hotel Management, General Manager, 22-2-2015

Beste Dhr. Henk,

Wij willen u bedanken voor het delen van uw vakantie ervaring in ons resort. Wij zijn erg blij dat uw gehele familie een heerlijke vakantie heeft gehad.

Wij hopen dan ook dat wij u en uw familie nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort.

Met vriendelijke groeten, Het Hotel Management

Heerlijkeplek in de winter

Trea
30-1-2015

Hotel Mamlouk Palace, mijn eerste ervaring voor zowel Egypte als all inclusive vakantie. Beide voor herhaling vatbaat. Vriendelijk personeel, goede service. Goede schoonmaak, soms ontbrak er iets, douchematje, flesjes water maar 1 kik en het werd geregeld. Wat eten betreft, Hotel buffet iets minder, a la carte restaurants Egyptisch, Italiaans, oosters heerlijk! Jammer dat het grillrestaurant gesloten is (was?).

Gereisd Anders in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Het hotel management, General Manager, Thu Feb 05 2015 15:15:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Mevrouw Vos,

Het gehele team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u graag bedanken voor uw positieve beoordeling op Zoover. Het doet ons een genoegen dat u genoten heeft van de goede service, het vriendelijke personeel, uw kamer en onze a la cart restaurants.

Wij zouden u graag nog willen informeren dat het grill house niet gesloten is, echter vanwege de wat koudere avonden is de Grillhouse verplaatst tijdens de wintertijd naar de Mexicaan. U kunt dus nog steeds genieten van ons Grill house restaurant, alleen word dit geserveerd in de Mexicaan. (Tegen vergoeding).

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons resort!

Toppie

Roald
16-1-2015

Alles was goed, personeel vriendelijk. Eten kon allemaal wel wat beter

Gereisd Anders in januari 2015
De holiday concierge, General Manager, 17-1-2015

Beste Meneer Roald,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling op Zoover. Hoe doet ons goed te weten dat u genoten heeft van uw vakantie.

Het gehele team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort hoopt dan ook het genoegen te hebben u en uw broer opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Heerlijke vakantie!!!

Elly Timmer
24-11-2013

Samen met m'n dochter hebben we n heerlijke week gehad in Sentido Mamlook Palace Resort! Het ligt aan een prachtig strand, waar je heerlijk kunt genieten van het altijd mooie weer. De tuinen zijn heel mooi. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en stond altijd voor ons klaar. De manager informeerde regelmatig of alles naar wens was. We hebben er altijd heerlijk gegeten, vooral de Egyptische avond was heerlijk, het is leuk om de lokale gerechten te proeven! De kamer was goed verzorgd en onze kamerjongen was uiterst vriendelijk. We hebben ook erg genoten van de Spa-behandelingen, dit zorgde voor een heerlijke, relaxte vakantie. Er waren veel Russen op het resort, maar daar hebben WIJ geen last van gehad! Niet alleen Russen zijn luidruchtig als ze met veel bij elkaar zijn.................. Wij hebben een heerlijke week gehad en voor deze prijs was het aangenaam genieten! Als er zich n gelegenheid voordoet, gaan we er zeker weer heen!

Gereisd Anders in november 2013
Het hotel management, General Manager, 2-12-2014

Beste mevrouw Ellie,

Allereerst willen wij van Sentido Mamlouk Palace Resort u bedanken voor uw positieve beoordeling op Zoover. Het doet ons een waar genoegen om te horen dat u een uitstekende vakantie heeft gehad en heerlijk heeft kunnen relaxen in onze Spa.

Wij hopen dan ook het genoegen te hebben u snel weer te mogen verwelkomen in het resort.

Traveltroef

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.