Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag36°25°
9,2

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

253 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

geweldig

Remi
16-9-2019

het eten is overal goed alleen ik raad geen pizzza aan. Dagelijks veel activiteiten over de dag verspreid die erg goed georganiseerd worden door een heel betrokken animatie team, ook hun doen mee en als je niet vroeg je nest uit kan zijn er in de middag dezelfde activiteiten te beleven over heek het resort. Professioneel animatie team maar zorgen er ook voor dat je je thuis voelt. Je hebt hier alles van zwembaden en strand tot een uitgebreide sportschool en verschillende restaurants naar jou wens. al met al geweldig en het geld meer dan waard.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super vakantie gehad.

hen engelen
11-9-2019

super vakantie gehad prachtig hotel heel vriendelijk personeel en goede animatie.

Holiday Concierge, General Manager, 13-9-2019

Beste waardevolle Hen Engelen,

Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

vakantie

Nele Thys
9-9-2019

rustig, grote zwembaden. mooie kamers

Holiday Concierge, General Manager, 10-9-2019

Beste waardevolle Nele Thys, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Genieten

Kaat Vandenbergh
9-9-2019

Zalig om een weekje te rusten in het zonnetje!

Holiday Concierge, General Manager, 10-9-2019

Beste waardevolle Kaat Vandenbergh, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Ontspannende vakantie

Karim
8-9-2019

We waren 2x hier. Hotel is zeer goed. Lekker eten, vriendelijk personeel. Met speciale appreciatie voor Marieke van Geast relation. Enige minpunt is dat het hoofdrestaurant dringend aan een verfrissing nodig is en ook vrij donker is. Misschien ook zorgen dat het restaurant reservatie systeem beter werkt. Stress op vakantie is er teveel aan. Volgend jaar komen we met 3 koppels terug

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Holiday Concierge, General Manager, 10-9-2019

Beste waardevolle Karim, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

fantastich en een fantastisch animatie team

jack berkel
1-9-2019

de alla carte restaurants zijn geweldig, de poolbar bij het spaanse restaurant mogen ze wel iets gezelliger maken.

Holiday Concierge, General Manager, 3-9-2019

Beste waardevolle Jack Berkel, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Wij komen elk jaar terug!

Laura
13-8-2019

Het animatieteam is hier heel leuk, ze komen met je praten en doen leuke activiteiten gedurende de dag. Als je viendelijk bent tegen de werknemers hier dragen ze je op handen maarer is hier hoe dan ook goede service. De zwembaden zijn ook heel leuk maar als je liever aan de zee zit kan dat ook.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Holiday Concierge, General Manager, Thu Aug 15 2019 13:40:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve beoordeling over uw recente verblijf te plaatsen op Zoover. We zijn ereerd te lezen dat u een prachtige vakantie heeft gehad en dat ons personeel alles deed om het u naar het wens te maken.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we kijken er naar uit om u terug te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace.

Met vriendelijke groet, De holiday concierge

fantastisch

kiara
12-8-2019

goed hotel, goede service, iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam

Met vriendelijke groet De Holiday concierge

fantastisch

kim
12-8-2019

het is echt een aanrader. Vriendelijke mensen, lekker eten. Iedereeen vindt hier wel iets naar zijn goesting. Het aninimatie team is echt super

Beste waardevolle gast,

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

kom zeker terug, mamlouk rules......

van loon katia
12-8-2019

super hotel, vriendelijk personeel dat steeds behulpzaam is, nette kamers, lekkere a la carte restaurants. meerdere zwembaden enz..... enz.... ook een super animatie team!! kortom super zalige vakantie gehad !!!!

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Met vriendelijke groet, Deholiday concierge

Traveltroef

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.