Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag36°25°
9,2

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

117 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

ronduit geweldig

Peter Bedier de Prairie
14-8-2019

ze moeten respect hebben voor iedereen die hier je de tijd van je leven geven

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Holiday Concierge, General Manager, 16-8-2019

Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

prachtige vakantie

bart
5-8-2019

prima vakantie plek, animatie voor de kids. er kan gebruik gemaakt worden van het resort ernaast. altijd wel wat lekkers te vinden. veel verschillende thema s, buiten het resort een kleine boulevard....minder opdringerige verkopers dan op andere plekken. op loop afstand de senzo mall. incl supermarkt. alles te koop wat je zoekt. wel betalen in egyptische pond.

Holiday Concierge, General Manager, Thu Aug 08 2019 10:47:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle gast,

Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

Fantastisch volgend jaar weer

Dm de wal
4-8-2019

Leuk en net hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, Mn in de restaurants. Speciale dank gaat uit naar Gamal en Wael, werkten sochtends en tussen de middag in het hoofdrestaurant en savonds bij het Aziatisch restaurant. Ze waren beide erg leuk met onze kinderen, niets was te veel!

Kamers waren netjes en schoonmakers ook netjes en behulpzaam ( wij zaten in blok 15, 1ste verdieping )

Enige minpunt vond ik de wachttijd bij de poolbar in het zwembad( animatie zwembad / 2de zwembad.) er was een personeelslid wat de kantjes er vanaf liep, en die de voorkeur had om Egyptenaren altijd eerst te helpen. Wachttijd daardoor soms wel 15 min. Heb deze persoon om de ene laatste dag op aangesproken, wat goed was is dat degene die boven hem stond direct bij me kwam om te informeren wat er aan de hand was.?

Animatie was en vriendelijk, deden erg hun best! Heb geen Nederlands sprekend animatielid ontdekt, zou een aanvulling kunnen zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Holiday Concierge, General Manager, 8-8-2019

Beste waardevolle gast,

Allereerst willen wij u bedanken dat u SENTIDO Mamlouk Palace Resort gekozen heeft als uw vakantiebestemming. Bedankt dat u uw positieve beoordeling over het hotel deelt op Zoover. We zijn ook blij om te horen dat ons personeel uw vakantie nog beter heeft gemaakt zoals u zegt. We hopen het genoegen te mogen hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet, De holiday concierge

fantastisch volgend jaar weer

rik kremer
24-7-2019

goed hotel, goed en gevarieerd eten. leuke en vriendelijke animatie. ook het personeel vriendelijk en behulpzaam. zeer goede familie kamer

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Holiday Concierge, General Manager, 25-7-2019

Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Fam Apon
16-7-2019

Uitstekende keuze voor een all in resort in Hurghada. Wij zijn hier nu voor het tweede jaar en genieten hier volop met ons gehele gezin. Wat echt opvalt is het uitstekende eten ten opzichte van de overige hotels. Wij kunnen dit wel beamen na 10 keer achter elkaar naar Egypte te gaan.

Holiday Concierge, General Manager, Thu Jul 18 2019 08:16:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle Fam Apon, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Vriendelijk en mooi

Ken
28-6-2019

Mooi resort, heel vriendelijk personeel en goede service

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Holiday Concierge, General Manager, 1-7-2019

Beste waardevolle Ken, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

heerlijk

shaylane joenoes
28-6-2019

heerlijk gehad. vooraf via touroperator bedjes gereserveerd voor bij het zwembad. blij dat wij dit gedaan hebben. bedjes zijn vaak bezet. maar als je erom vraagt bij de badmeesters regelen ze een bedje voor je. hygiene kan beter. service is uitstekend.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Holiday Concierge, General Manager, Mon Jul 01 2019 09:10:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle Shaylane Joenoes, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

hier komen we zeker terug

gregory
24-6-2019

mooi hotel, hulpvol personeel, leuke animatie. een aanrader !

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Holiday Concierge, General Manager, 25-6-2019

Beste waardevolle Gregory, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

fantastisch!!

Tijme
14-6-2019

wij zijn hier voor de 2de keer samen met de ouders van mijn vrouw. we genieten elke dag van het mooie weer mooie hotel. en het super aardige personeel. het animatie team is ook atijd vrolijk en staan altijd voor je klaar.

Holiday Concierge, General Manager, Mon Jun 17 2019 08:16:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle Tijme, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

supper

mirande
29-5-2019

supper goede vacantie gehad. de kamers mogen wat properder zijn maar voor de rest supper goed geweest.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Holiday Concierge, General Manager, Wed Jun 05 2019 08:46:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

We willen je bedanken voor je feedback over ons resort. We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en zullen vereerd zijn je weer te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace.

Vriendelijke groeten Holiday Concierge Team

Traveltroef

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.