Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag36°25°
9,2

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

174 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

fantastisch

Ivana
8-9-2019

Prima ontvangst, waren in de avond laat aangekomen en konden nog gebruik maken van het late night buffet, alles in de puntjes geregeld, mijn verjaardag top verzorgd. Top hotel

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019
Holiday Concierge, General Manager, 10-9-2019

Beste waardevolle Ivana, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

fantastisch

Britt van de Berkt
30-8-2019

het is een superhotel. veel te doen en leuk animatieteam

Holiday Concierge, General Manager, 1-9-2019

Beste waardevolle Britt van de Berkt, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

zeer goed

petra van de berkt
30-8-2019

super vakantie onze tweede keer hier. super animatie en zeer goed eten in de a la carte

Holiday Concierge, General Manager, 1-9-2019

Beste waardevolle Petra Van de Berkt, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Goed met kleine aandachtspuntjes

André
18-8-2019

Zeer goed hotel. Vriendelijke en hulpvaardig personeel. Eten in buffetrestaurant heeft degelijke kwaliteit en keuze te over. Dresscode die voorgeschreven is wordt niet bewaakt jammer want dit maakt dat er snel binnen een camping refter gevoel ontstaat. Buffetten in geen tijd vernield door graaitoeristen. Je kan wel reserveren in 7 andere restaurants die top zijn, maar ook hier is dresscode een probleem. Voor een vijf sterren resort mag op dit punt meer aandacht zijn. Bij problemen ben je welkom op guest relations deze mensen luisteren en proberen echt te helpen. Zwembaden zijn goed onderhouden maar zetelclaimen is hier vrij vroeg aan de gang. Een waslijntje op het balkon zou vermijden dat de mooie binnentuin getooid is met handdoeken over het balkon. Vraag zeker een kamer in de hoogte.

Holiday Concierge, General Manager, Tue Aug 20 2019 07:56:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw vakantie ervaring en de positieve beoordeling. We zijn erg blij dat u eengeweldige vakantie heeft gehad.

We hopen dat wij u snel nogmaal mogen verwelkomen in uw " Tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Met vriendelijke groet, De holiday concierge

In een woord geweldig

Broers
8-8-2019

Super mooi schoon hotel met ruime kamers lekker(warm eten)7 ala carte restaurants waar je onbeperkt kon eten. Goed en vriendelijk animatieteam die alle mensen er probeerde erbij te betrekken waaronder spike en Abdul.wij zaten in blok 15 2de verdieping en hadden super housekeeping allaa en Mustafa. Voor de rest super hotel vriendelijk personeel voor herhaling vatbaar.

Holiday Concierge, General Manager, Sat Aug 10 2019 09:55:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

Fantastisch hotel met superlekker eten

Els
7-8-2019

Mamlouk is een absolute aanrader. Iedere avond kun je in een ander a la carte restaurant gaan eten en allemaal even lekker. Het personeel is supervriendelijk met special thanks to Boles, Mostofa en Seber van het Spaanse restaurant. We hadden een supergrote kamer met aparte slaapkamer voor de kids. Excursies en duiken kun je gewoon aan het strand boeken en tegenover het hotel zitten winkels waarbij we Cleopatra erg prettig vonden. Vaste prijzen, dus geen gedoe met afdingen. Qua nationaliteiten zit er van alles wat in het hotel. Zeker voor herhaling vatbaar dit hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Holiday Concierge, General Manager, 9-8-2019

Met vriendelijke groet, De holiday concierge

ruime voldoende

ruben van Strien
3-8-2019

het eten is prima en het personeel is vriendelijk

Holiday Concierge, General Manager, 8-8-2019

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Met vriendelijke groet, Deholiday concierge

leuk voor 1 keer

Dunya
3-8-2019

De medewerkers zijn vriendelijk.Kamers schoon,maar eten is wat minder.

Holiday Concierge, General Manager, 6-8-2019

Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

goed, animatie is super

dorien
3-8-2019

het is een goed hotel, mag wat meer afwisseling in het eten, kamers zijn goed en erg schoon, badkamer erg verouderd, personeel super vriendelijk, maken je verblijf erg leuk, leuke shows in de avond.

Holiday Concierge, General Manager, 8-8-2019

Beste waardevolle gast,

Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

Super animatieteam

Edward
24-7-2019

Leuk hecht spontaan animatieteam die veel variatie heeft in de activiteiten de hele dag door. Ze spreken iedereen aan en proberen iedereen te betrekken bij de activiteiten. Mooi groot zwembad, aardig behulpzaam personeel achter de bar en bij het zwembad. Je kan bij verschillende restaurantjes all inclusive eten waarvoor je moet reserveren.

Holiday Concierge, General Manager, Sat Jul 27 2019 08:17:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle Edward, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Traveltroef

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.