Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag36°25°
9,2

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

2008

Hele slechte service/bediening in f&b department

Hans
12-8-2008

Ondanks de prima faciliteiten van het hotel zelf, was de service erbarmelijk. De houding van het meeste bedienend personeel was zeer ongastvrij tot brutaal. Door chefs achter het buffet en het meeste bedienend personeel werden we onaardig en respectloos te woord gestaan. Dit heeft echt een domper op onze vakantie gezet!

Gereisd Familie in augustus 2008

Lekker 10 dagen er tussen uit en gekozen voor egypte omdat

linda
18-6-2008

Lekker 10 dagen er tussen uit en gekozen voor egypte omdat dat zonzeker is. En dat is het elke dag stralend weer en de temperatuur van 36 graden was goed uit te houden omdat er bijna elke dag een heerlijke wind stond. Geboekt bij touroperator omdat deze goeie kinderprijzen heeft en Mamlouk palace is echt net een paleis! Bij aankomst mag je niet zelf je koffers pakken dat word geregeld door het personeel en bij je kamer gebracht. De kamer, wij hadden een familie kamer met 3 kinderen, was fantastisch. Er was veel opbergruimte, airco, badkamer met douche en elke dag schoon en voorzien van opgemaakte bedden en schone handdoeken. Ook ideaal is de handdoekenservice je kan je handdoek ophalen en s avonds weer inleveren! Het zwembad is fantastisch, veel verschillende nivo's , apart kinderbad met glijbaantje, een aflopend zwembad en nog een groot zwembad waar 2 grote glijbanen in uitkomen. Deze waren helaas nog niet klaar maar er word hard aan gewerkt. Direct aan strand en zee. totvolgendjaar

Gereisd Familie in juni 2008

Zeer mooi complex met verzorgde, ruime kamers

Marie-Anne
11-4-2008

Zeer mooi complex met verzorgde, ruime kamers. Vriendelijk personeel, voldoende ruimte en ligzetels om te zonnen. Lekker ontbijt, leuke beach-en poolterrasjes voor snacks 's middags. Eten 's avonds was iets minder. Ook Tex Mex en Asian Restaurant is ons niet echt bevallen. Goede bediening, maar soms wat rommelachtig op het terras om te eten. (de placemats in plaats van tafelkleedjes gaven een rommelige indruk). We hebben een heel goede vakantie gehad, vooral door het schitterende weer. 30° eind maart en veel wind was echt super. Uitstap met boot naar Mahmya was een echte aanrader ! Uitstap naar Luxor met de bus (1 dag) was zeer vermoeiend, maar toch mooie dingen gezien.

Gereisd Familie in maart 2008

2e week van de paasvakantie verbleven

Carmen
8-4-2008

2e week van de paasvakantie verbleven. Weer was 6 dagen uitstekend, 1dag beetje bewolkt. Hotel: Heel mooi, opvallende architectuur. Kamer: Niet groot, niet klein voor de 2 personen. Met een kind op de kamer zal het krap worden denk ik. Kleine badkamer maar die is wel zeer proper en mooi. Irritante schuifdeuren die veel lawaai maakten. Personeel: Vriendelijk, zonder fooien. Als meisjes ook niet zeer veel last gehad. Animatie: Niet uitermate veel. In zusterhotel iets meer heb ik de indruk. Kuku is echter super. 2 shows gezien. ( Alladinshow OK, Micheal Jackson show was verschrikkelijk) Restaurant: Veel hetzelfde, maar kwaliteit was beter dan verwacht. De drankjes zijn van zeer goede kwaliteit om all in te zijn!! Nooit zelfbediening! Groot zwembad was te koud, echter is er een verwarmd zwembad die zeker groot genoeg is. 100 m verder begint een boulevard met wel 200 (dezelfde) winkeltjes.. Leuke vakantie gehad!!

Gereisd Familie in april 2008

net terug, zeer tevreden, bediening in het hotel en rond

martine
6-4-2008

net terug, zeer tevreden, bediening in het hotel en rond de zwembaden was zeer goed, supervriendelijk personeel(zelfs zonder fooien op voorhand), animatie was af, eten veel beter dan ik verwacht had van Egypte.Buiten het hotel weinig te beleven, maar dat weet je als je je informeert voor vertrek.Veel russen(arrogant volk) maar daar heb je persoonlijk geen last van als je ze met rust laat. Zeker een aanrader en de moeite voor onds om terug te gaan.

Gereisd Familie in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super! Fantastische locatie

M. Franken
31-1-2008

Super! Fantastische locatie. leuke animatie! goed personeel

Gereisd Familie in januari 2008

2007

Afgelopen vrijdag teruggekomen

H. de Bone
23-12-2007

Afgelopen vrijdag teruggekomen .Een goed hotel, zeer klantvriendelijk. 1 klein minpuntje was dat we geen zitje op de kamer hadden. Ws. wordt dit nog aangevuld? Daar een lift ontbreekt is dit hotel toch niet zo geschikt voor minder mobiele personen. Er waren veel Russen, maar i.t.t. vorig jaar,(we waren toen in Hilton long beach) waren dit wel de meer gegoede mensen. Wel is 't opvallend dat men enorme borden vol eten en fruit naar hun tafel meenam. Er was overigens voldoende fruit aanwezig, maar de aardbeien waren reeds op als wij kwamen. Wat ook opviel was dat er aan elke bar flesjes water verkrijgbaar zijn. Dat hadden wij nog nooit meegemaakt en we vonden dat meer dan een 10 waard (zeer uitmuntend dus).

Gereisd Familie in december 2005

Super vakantie gehad hier! Alles was prima in orde

E. Dongelmans
23-12-2007

Super vakantie gehad hier! Alles was prima in orde.

Gereisd Familie in december 2007

Jammer dat we niet konden profiteren van het eten

Nardy en Trees
15-11-2007

Jammer dat we niet konden profiteren van het eten. Beide na 3 dagen erg ziek geworden. Waarvan is een raadsel. De aanwezige arts heeft ons geweldig geholpen. Receptie zeer klant onvriendelijk. Als je ziek bent is dat een drama. De russen bepalen alles. Als je daar niet op let heb je er weinig last van maar, het is wel jammer. Het personeel noemt ze maffia, maar hollanders hebben kennelijk een streepje voor.

Gereisd Familie in november 2007

is een prima hotel, nog niet helemaal af, maar dat kan de

Ingrid
16-9-2007

is een prima hotel, nog niet helemaal af, maar dat kan de pret niet drukken! Zwembad en vloer eromheen kan properder. Eten en bediening waren goed. Dagtrip naar Caïro was zeker de moeite, ongelooflijk wat je daar ziet! Is alleen erg lang in de bus en erg koud door de airco in de bus, dus neem een dikke trui of handdoek mee!! Supervakantie gehad!

Gereisd Familie in september 2007

Traveltroef

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.